Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert deilig å ha en dag fri i uka. Mye å gjøre på jobb for tiden?

Både og. Igår hadde jeg litt av en jobb å gjøre etter fridagen min.

Nå teller jeg ned timene til det er helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Både og. Igår hadde jeg litt av en jobb å gjøre etter fridagen min.

Nå teller jeg ned timene til det er helg.

Er det ingen som tar seg av en viss del av arbeidet ditt nå for tiden da, i og med at du har en fridag? Det reduserer vel ikke akkurat stresset vil jeg tro om ingen gjør det.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som tar seg av en viss del av arbeidet ditt nå for tiden da, i og med at du har en fridag? Det reduserer vel ikke akkurat stresset vil jeg tro om ingen gjør det.. :klo:

Jo, de skal egentlig gjøre det men av en eller annen grunn så fungerte det vist ikke så bra nå på onsdag. Så stemningen var skikkelig dårlig på kontoret igår og idag. Spent på hvordan det blir neste uke fordi da er jeg borte 3 dager.

Jaja...

Nå er det helg!!

Gleder meg til hotellhelg med god mat og skravle med jentene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ja, det blir interessant å se hvordan jobben din klarer seg da. Men du er heldig med at du er såpass viktig på din arbeidsplass da. *drømmer om å bli fast ansatt*

Det er hotellhelg med de som jeg har møtt, antar jeg? Er det denne helga, eller neste helg du skal på det? Du får kose deg på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir interessant å se hvordan jobben din klarer seg da. Men du er heldig med at du er såpass viktig på din arbeidsplass da. *drømmer om å bli fast ansatt*

Det er hotellhelg med de som jeg har møtt, antar jeg? Er det denne helga, eller neste helg du skal på det? Du får kose deg på det! :)

Det føles ikke som om jobben min er så viktig når de krangler om hvem som ta oppgavene mine. Spørs hvordan de klarer seg i 3 dager uten meg.

Det har vært godt å ikke tenke jobb i helga!!!

Det var denne helgen og det var kjempehyggelig å se alle igjen! Men nå var det godt å komme hjem. Det blir en rolig inne søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg til denne arbeidsdagen er over. Ingen god dag idag....

Bare 1 dag igjen så har jeg fri resten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Lenge siden det har skjedd noe her nå. Skjønner for så vidt om du føler du har mye å tenke på for tiden.. Håper det går bra med deg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvordan går det med deg? Har du gjort på noe spennende de siste dagene?

Takk, det går bra. Jeg har vært bortreist pga begravelsen til bestefaren min. Så det har vært noen tøffe dager. Men nå er det godt å være hjemme igjen.

Gleder meg til å nyte en rolig søndag før det er jobb igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hvordan går det?

Det går greit. Fri idag.

Starter dagen med time hos tannlegen.

Også ordne et par ting. Må bli ferdig med julekalenderen til ei venninne og til M.

Ikveld får vi besøk av familien min. Nesten ferdig med å vaske leiligheten, mangler bare badet. Også bake en kake. Så det står en ting på lista mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Det går greit. Fri idag.

Starter dagen med time hos tannlegen.

Også ordne et par ting. Må bli ferdig med julekalenderen til ei venninne og til M.

Ikveld får vi besøk av familien min. Nesten ferdig med å vaske leiligheten, mangler bare badet. Også bake en kake. Så det står en ting på lista mi.

Oj. Mange ting det. :)

Lykke til hos tannlegen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort på noe artig i dag da?

Idag besøkte vi familien til M. Og kom hjem med en pakkekalender som de hadde lagd til oss. Så nå har vi to pakkekalendere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Idag besøkte vi familien til M. Og kom hjem med en pakkekalender som de hadde lagd til oss. Så nå har vi to pakkekalendere.

Å! :) Heldige dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!! Ikveld skal jeg ikke gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Det blir Idol og hjemmelaget pizza.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...