Gå til innhold

Liten søtsak på Beat for Beat idag


punkyB

Anbefalte innlegg

:svelge:

La oss...starte med kjempeblanke ark...forsøker å se veldig uaffisert ut nå, og kaster ut et sprm her, i en lett, likegyldig tone...

Hvem :o ...var så denne kjekke unge mannen som deltok på Beat for Beat i kveld?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alfie var med i popstars på tv3. Han ble da med i gruppa Cape. men den er jo oppløst nå tror jeg. Det var han du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nikke*

Det var vel han jeg mente ja...for et...usedvanlig, velmeislet ansikt!!! Må jeg si...

Litt merkverdige armbevegelser, men who the hell cares :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd han er opptatt :wink: tror forresten han jobbet på free record shop på egertorget i sommer. Kanskje han gjør det enda. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Jah...mellom, enig med du! Han så litt sånn...følsom ut på en måte! Hadde et sånt...følsomt drag rundt munnen sin, hvis dere skjønner.

Men ALTFOR ung, seff. By all means, men det var nå hva man kan kalle velmeislet, jah!

Væren trigga, hun også *glise*

:svelge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ALTFOR ung, seff. By all means, men det var nå hva man kan kalle velmeislet, jah!

Væren trigga, hun også *glise*

:svelge:

:sikle::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker skrev:

Enig - også kunne han jo synge også da.............

Hehe...hva syntes du om armbevegelsene forresten? Var de litt...spastiske? Lurer på hvordan det hadde tatt seg ut om han jodlet istedet for å synge, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh...

Lurer på om jeg er litt umoralsk nå...som...hehe...nei skal ikke si noe. :skotter bort på sambiss...lurer på om han er tankeleser???:

Hvilket klokkeslett da, Snehvit???

Hvilket klokkeslett går dette Pepsigreia på?

Hva dreier Pepsigreiene seg om, egentlig? Går det an å skru av lyden, sette på no'ql musikk og bare la skjermen lyse opp i bakgrunnen? Er det viktig, det de PRATER om, eller er det nok at han bare åpner munnen, hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket klokkeslett da, Snehvit???

Hvilket klokkeslett går dette Pepsigreia på?

Hva dreier Pepsigreiene seg om, egentlig? Går det an å skru av lyden, sette på no'ql musikk og bare la skjermen lyse opp i bakgrunnen? Er det viktig, det de PRATER om, eller er det nok at han bare åpner munnen, hvis du skjønner?

Ehh... jeg har faktisk ikke sett på det og vet derfor ikke helt hva det går ut på (annet enn at det er et musikkprogram), men har fått med meg at han er programleder der. Fant ut av TVNorges nettsider at det går fredager kl. 19.30, og at det sendes i reprise søndag kl. 17.30.

Du kan lese mer på http://www.tvnorge.no/programmer/pepsilive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

usikker skrev:

Hehe...hva syntes du om armbevegelsene forresten? Var de litt...spastiske? Lurer på hvordan det hadde tatt seg ut om han jodlet istedet for å synge, liksom...

Hææhhh :o gjorde han armbevegelser :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle dere ikke fikk det med dere, så havnet han på andreplass i årets norske utgave av Melodi Grand Prix også - der han stilte opp med egenprodusert sang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...