Gå til innhold

Liten søtsak på Beat for Beat idag


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:grine: Det har jeg glemt' date=' kommmer det i reprise???[/quote']

N på N begynner 20.55, kommer i reprise søndag23.50 på nRK1. Bfor B vet jeg ikke om går i reprise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beat for beat i går var kjempegøy, masse fin musikk!! Tenkte jeg skulle ta det opp ikveld, seksåringen min har spilt "Hjalmar" hele siste måneden på rommet sitt....

Gleder meg til å se trynet på han nå han ser voksne folk bugge rundt og synge den.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes søtsaken var litt jålete, jeg. Men han var pent kledd! Det var'n! Men...det er noe med menn som schvingekaster på håret sitt...denne lille bevegelsen blir...feil!

Som den høyt profilerte og dyptpløyende psykologen jeg er :sjarmor: , så tolkes schvungekast på mannehoder for å oppnå effekt som f.eks flagrende hår som jålete.

:ekstremt, inderlig, paranoidisk og for alltid immun mot jålegutter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes søtsaken var litt jålete, jeg. Men han var pent kledd! Det var'n! Men...det er noe med menn som schvingekaster på håret sitt...denne lille bevegelsen blir...feil!  

Som den høyt profilerte og dyptpløyende psykologen jeg er :sjarmor: , så tolkes schvungekast på mannehoder for å oppnå effekt som f.eks flagrende hår som jålete.

:ekstremt, inderlig, paranoidisk og for alltid immun mot jålegutter:

...morsomt! Jeg reagerte også på den derre hårkastinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Maiken! Pen gutt, men litt for lite "mann"... :ler:

Væren liker heller ikke jålete menn! Men denne varianten var tross alt mye, mye bedre enn jålete menn med åpne skjortebryst og tykke gullkjeder... *urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.30 NRK2 i morgen.

*se og hør gjør nytta si*

Du skal nok se på N på N for å se meg, tenker jeg nok!! :sjarmor:

Det gikk jeg glipp av!! dvs - så Npn fredag, men visste jo ikke at du satt der, kan ikke huske at jeg så noen fra publikum i det hele tatt jeg. Sikkert morsomt å være publikum der!

(ble litt satt ut av genseren til Anne Kath. den var ikke veldig elegant.. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pelle i Pelle og Proffen vel (Døden på oslo S)!! (Han som ble sammen med lena)

og så hadde hen en rolle i "Buddy".

Der var han advokat(?)kjæresten til den kvinnelige hovedrollen.

Jeg reagerte også på den derre kastinga med håret til Remi (var det det han het?). Syntes det så ut som om han hadde lyst til å hoppe på Gisle (sånn amorøst ment) til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...