Gå til innhold

Plagg som er mote

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest scorpius
Skrevet

Jeg synes mange av de er ganske praktiske og fine :)

Jeg også! :) Også såååå gode og varme!

Skrevet

Jeg klarer ikke disse toppene med pynt på skuldrene. Det er noe jeg forbinder med gamle damer, av en eller annen grunn.

Skrevet

Jeg klarer ikke disse toppene med pynt på skuldrene. Det er noe jeg forbinder med gamle damer, av en eller annen grunn.

Så enig, så enig.

Men jeg liker store sirkelskjerf :sjenert:

Skrevet

Turban har jeg ikke fått med meg at er mote, så jeg aner ikke hva slags det er snakk om.

Haremsbukser synes jeg kan være kult!

Sokker i åpne sko kan være kult om stilen er gjennomført, og det er søte feminine sokker i pensko.

Lærbånd rundet hodet som lager soppehår kaaaan være stilig, men også veldig rart.

Og nei, jeg er ingen moteslave :gjeiper:

Skrevet

Turban har jeg ikke fått med meg at er mote, så jeg aner ikke hva slags det er snakk om.

Haremsbukser synes jeg kan være kult!

Sokker i åpne sko kan være kult om stilen er gjennomført, og det er søte feminine sokker i pensko.

Lærbånd rundet hodet som lager soppehår kaaaan være stilig, men også veldig rart.

Og nei, jeg er ingen moteslave :gjeiper:

Det er snakk om slike turbaner;

http://lisanj.blogg.no/1279744582_trendy_med_turban.html

Skjønner meg ikke på den moten, nei.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg vet ikke om det er trendy, men jeg så i alle fall en dame med noen slags "alvesko" her om dagen. Flate sko med lang spiss forover. Det så passe snålt og ikke så fint ut syns jeg.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett en eneste turban på gata. Det jeg har sett av turbaner er på hodet til div bloggere. Pent er det ikke.

Endret av LukaFrost
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker slike indianersko som var in i fjor og tydeligvis i år også. På en måte er de jo søte, og sikkert behagelige, men allikevel.. :sjenert:

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker slike indianersko som var in i fjor og tydeligvis i år også. På en måte er de jo søte, og sikkert behagelige, men allikevel.. :sjenert:

er det mokkasiner du mener?

Skrevet

Jeg vet ikke om det er trendy, men jeg så i alle fall en dame med noen slags "alvesko" her om dagen. Flate sko med lang spiss forover. Det så passe snålt og ikke så fint ut syns jeg.

minste du kunne gjort var å spørre hvor hun fikk de, så jeg kunne brukt de til alvekjolen da ;)

• 3 uker senere...
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

PARKAS ER SÅ STYGT.

Herregud.

Det ser jo ut som en blanding mellom en oversized regnjakke i sånt ekkelt stoff, og en narkisjakke. Og så er det innmari mange som går med dem.

ÆSJ.

Eksempler på parkas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...