Sushi Skrevet 15. mars 2011 #401 Del Skrevet 15. mars 2011 Nå tenker jeg du er lei, ja! :gjeiper: Er det torsdag du skal inn på kontroll igjen hvis ingenting skjer? *skvise ut baby* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 15. mars 2011 Åojess. Ja, helt korrekt Sushi. Du følger med i timen altså! *imponert* Legen sa sist: "da setter vi opp en dobbelttime. For har det ikke skjedd noe da så skal jeg ringe Ullevål og kjefte litt! Så blir du kanskje lagt inn samme dag." Likte at hun var litt bestemt på det egentlig. For nå tenker jeg at babyen begynner å bli stor, og da tenker jeg at keisersnitt ikke er så dumt... Så enten får den rote seg ut litt kvikt nå, så jeg klarer dette her, eller så får de hente den trygt ut liksom. Aller helst det første da så klart. Uten tvil! Takk, og tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. mars 2011 #403 Del Skrevet 15. mars 2011 Hørtes ut som hun skulle kjefte på Ullevål fordi ungen ikke ville ut. Men jeg skjønner bekymringa, altså! Man vil jo helst ikke at ungen skal vokse seg for diger før den skal ut I alle fall ikke hvis den skal ut på den naturlige måten... Tror det løser seg på best mulig måte uansett, jeg! De passer nok godt på deg og den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 15. mars 2011 Hørtes ut som hun skulle kjefte på Ullevål fordi ungen ikke ville ut. Ja, jeg vet! Jeg synes det var så festlig Så er nesten så jeg håper litt at jeg får oppleve det, er spent på hva hun skal kjefte på, liksom! Tror det løser seg på best mulig måte uansett, jeg! De passer nok godt på deg og den lille Jepsi, jeg håper og tror det jeg også. Men krisemaksimeringsfan som jeg er skal nesten intet scenario være uutenkt... :gjeiper: Egentlig synes jeg tross alt at jeg har vært ganske flink til å ikke krisemaksimere for mye rundt dette. Er nesten litt overrasket over meg selv, ofte drar jeg sånt heelt ut av proposjoner. Mulig jeg egentlig gjør det akkurat nå også, uten at jeg ser det selv, men det føles i hvert fall ikke sånn! Tror jeg kunne vært en del hakk værre, så er litt fornøyd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 15. mars 2011 #405 Del Skrevet 15. mars 2011 Uff, det er no shit å gå slik å vente altså...men, får håpe de kommer fram til en avgjørelse på torsdag Vi har det forresten med å skulle på kontroller på de samme dagene Satser på at torsdag blir en avgjørende dag for oss begge Og hvertfall for din del så kanskje du faktisk får se den lille snart Og en ting er nå hvertfall sikkert og det er at de på Ullevål tar veldig!!! godt vare på både mor og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. mars 2011 #406 Del Skrevet 15. mars 2011 Satser på at det popper ut en vingle junior snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 15. mars 2011 #407 Del Skrevet 15. mars 2011 Åh, nå trodde jeg det hadde skjedd noe her igjen *skuffa* :gjeiper: Hang in there; mini må jo komme snart, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. mars 2011 #408 Del Skrevet 15. mars 2011 *jage ut babyen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #409 Del Skrevet 15. mars 2011 Satser på at torsdag blir en avgjørende dag for oss begge Og hvertfall for din del så kanskje du faktisk får se den lille snart Ja, jeg håper jo i grunnen at NÅ kan være en avgjørende dag for meg, men Hvis ikke det skjer, og ikke i morgen heller, SÅ er jeg helt med på at torsdag får bli avgjørende altså Hva håper de å finne ut for din del? Ikke noe ålreit med svangerskapsforgiftning i hvert fall! Håper de finner en god løsning for deg i alle fall Og en ting er nå hvertfall sikkert og det er at de på Ullevål tar veldig!!! godt vare på både mor og barn Det har jeg også inntrykk av Så det gir god følelse. Satser på at det popper ut en vingle junior snart Hoho, det gjør jeg også. hit! Åh, nå trodde jeg det hadde skjedd noe her igjen *skuffa* :gjeiper: Hang in there; mini må jo komme snart, nå *jage ut babyen* Takk dere, nå har jeg en hel skare som heier på'n, både her og på facebook, så nå synes jeg bare den driver og er litt kostbar... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. mars 2011 #410 Del Skrevet 15. mars 2011 Den har det tydeligvis for bra der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Muffins* Skrevet 16. mars 2011 #411 Del Skrevet 16. mars 2011 Hoop hoop for at baby skal komme snart! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. mars 2011 #412 Del Skrevet 16. mars 2011 Åh, nå trodde jeg det hadde skjedd noe Ut med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #413 Del Skrevet 16. mars 2011 Neida, her har det ikke skjedd noe. Våkna i dag og tenkte "søren, er det morgen alt"... Lå en stund og prøvde iherdig å kjenne etter noen vondter fra magen, men det eneste jeg kjente var hikk fra den lille krabaten... :gjeiper: Har hatt noen kynnere de siste ukene med påfølgende svake mensmurringer, men de blir ikke sterkere, hyppigere eller mer regelmessige, så alt er i grunnen ved det vanlige. Etterpå kommer mamma på besøk, det gleder jeg meg til! Det er nydelig vær ute i dag også, så da blir det vel en kaffekopp i solveggen tenker jeg, og kanskje en liten spasertur Ikke skjønner jeg at bebisen ikke vil ut og være med på denne flotte "vår"dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. mars 2011 #414 Del Skrevet 16. mars 2011 Heihei!! Må bare ønske deg veldig lykke til nå altså! Skjønner du er lei, men tenk snart får du den lille i armene dine. Utrolig deilig det må være! Dette er ditt første barn ja? Vet du kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #415 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei Teriyaki, hyggelig med nye "ansikt" Jeg er ganske lei ja, jeg var så sikker på at jeg aldri kom til å gå til termin. Men det går i grunnen greit nok, nå har jeg kommet dit at jeg føler jeg har vært gravid LENGE, og noen dager fra eller til ikke har så mye å si. Den er her uansett veldig snart nå. Det er verre at jeg er lita, babyen litt stor og hodet ikke festet... At jeg kanskje må ta keisersnitt. Det har jeg ikke noe lyst til. Jepp, det er vårt første barn. Vet ikke kjønnet, må holde litt på spenninga Åpner ikke pakker før julekvelden! Lurer på om alle de søte klærne i str 50 kommer til å være for små for den lille bolla vår jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 16. mars 2011 #416 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva håper de å finne ut for din del? Ikke noe ålreit med svangerskapsforgiftning i hvert fall! Håper de finner en god løsning for deg i alle fall Det er vel jeg som håper legen får bestemt seg om de skal sette meg igang eller ikke...nå er det litt for mye frem og tilbake for min smak. Alt er bare så veldig avhengig av min form. Som i dag, som er en god dag, ville hun ha sagt at vi skal la babyn komme når han vil, men på mandag, som var en dårlig dag med vondter, snakket hun om å sette igang neste uke...jeg blir litt rar i hodet av å gå å lure slik nemlig Men, nei det er ikke noe gøy å vite at jeg har svangerskapsforgiftning uansett...jeg er bare veldig glad for at det er en mild form (ikke vises på blodprøver og lite protein) og at lillegutt fortsatt har det helt supert og fortsetter å legge på seg Håper du får en superfin dag med mamman din og sola...vi har nå uansett en herlig tid foran oss Vingle...det kan ikke være et mer perfekt tidspunkt å få en liten en enn på våren når sola titter fram og snøen smelter Kom uuuuuuuuuuuuuuuuuuuut lille babyn til Vingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. mars 2011 #417 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei Teriyaki, hyggelig med nye "ansikt" Jeg er ganske lei ja, jeg var så sikker på at jeg aldri kom til å gå til termin. Men det går i grunnen greit nok, nå har jeg kommet dit at jeg føler jeg har vært gravid LENGE, og noen dager fra eller til ikke har så mye å si. Den er her uansett veldig snart nå. Det er verre at jeg er lita, babyen litt stor og hodet ikke festet... At jeg kanskje må ta keisersnitt. Det har jeg ikke noe lyst til. Jepp, det er vårt første barn. Vet ikke kjønnet, må holde litt på spenninga Åpner ikke pakker før julekvelden! Lurer på om alle de søte klærne i str 50 kommer til å være for små for den lille bolla vår jeg... Skjønner den altså! Dvs. jeg ser jo for meg nå, når jeg er så tidlig i svangerskapet at jeg aaaaldri kommer til å gå lei Men tipper det er andre boller når man går på overtid og føler seg stor og utilpass! Får satse på at du får født på den vanlige måten. Det er jo absolutt det som er å foretrekke. Hvis du ikke vet kjønn så blir det jo ekstra spennende å følge med her da! Da tipper jeg jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. mars 2011 #418 Del Skrevet 16. mars 2011 Håper du har hatt en fin dag med mammaen din. Er hun utolmodig etter å bli bestemor, eller? Vet du at du kanskje selv er mamma innen i morgen, vingle?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 16. mars 2011 #419 Del Skrevet 16. mars 2011 Må bare heie litt, kanskje det hjelper på lokkinga: HEIA HEIA HEIA (jeg fikk forresten plutselig en formening om at du får gutt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Muffins* Skrevet 17. mars 2011 #420 Del Skrevet 17. mars 2011 (jeg fikk forresten plutselig en formening om at du får gutt... ) Jeg tipper en liten Vingle-jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå