Gå til innhold

Hvilke dyr har dere?

smilla1

Anbefalte innlegg

lurven:Jeg hadde et marsvin når jeg var mindre som også het Marvin :D Han var ekstremt selskapssjuk og plystret (høyt) om man gikk forbi rommet han stod på (mitt) uten å hilse :lol:

Nå har jeg en herlig Chinchilla gutt som også er ekstremt selskapssjuk. Nå som jeg har vært mye hjemme er han helt ute av døgnrytmen...selv om jeg lister meg aldri så stille vet han at jeg er der og hiver seg ut av "huset"sitt for å få kos...skjønn han. Jeg har hatt hund så lenge jeg kan huske og ønsker meg hund noe grenseløst...men vi har litt liten plass og tid (begge er studenter med kveldsjobber) :cry: men èn dag...bare vent da kommer det hund her òg...jippiii

Vår chinchilla er litt skeptisk til hunder desverre. Når mine foreldre (med hund) var på besøk ble han veldig furten. Hunden liken chinchillaen veldig godt og ville gjerne passe på han og la seg foran buret når han skulle sove (det var en uhyre snill hund...nesten alt for snill)...og chinchillaen furta og furta...når han ikke gidder å ta imot rosiner engang er han ekstremt furten. Men etter et par dager ble de venner heldigvis.

Vil ha hund....hulk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurven:Jeg hadde et marsvin når jeg var mindre som også het Marvin :D

Jeg har også hatt et marsvin som het Marvin :ler: Tror det er et ganske vanlig marsvinnavn :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Border Collie valp på 6 mnd, en 9 år gammel varmblods som venter føll i april/mai også en engelsk utstillingsundulat på et par tre år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en engelsk setter. Han er nesten helt hvit med sort lapp over øyet.

Har hatt han "på fór" i 3 år, og så fikk vi han til odel og eie på bryllupsdagen vår. Gjett om vi ble glade!

:hoppe:

På nyåret skal mor på jakt kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

3 dvergveddere (2 kastrerte gutter og en forfinet frøken)

1 skogskatt som tror han er sjefen på gården

2 dvergpapegøyer som har lagt 5 egg

Den ene dvergpapegøyen PB adopterte meg for 5,5 år siden da hun/han landet på balkongen min. Jeg forsøkte å finne eieren gjennom avisen, radioen og oppslag på butikken, men ingen meldte seg. Etterhvert har vi flyttet på oss til et småbruk og nå er hun/han mer min samboers fugl en min. Til og begynne med var den sjalu, kjempesjalu og likte overhodet ikke mannsstemmer, men nå er det ikke grenser for hvor hengiven den er. Hun/han har vært i gapet på katta og en tur ute i bjørkene sammen med spurvene, da overnatten hun/han ute. Kom heldigvis tilbake ganske så forpjusket og trøtt. :)

Det er mye stell med alle disse dyra, men du verden så koselig det er. Fuglene får en flygetur ut på kjøkkenet hver dag og går det sport i å sneie hodet mitt :D

Katta blir rasende hvis ikke maten er på plass når den kommer inn etter nattens jakt og da biter den i de tærne den finner. Når jeg kommer hjem fra nattevakt kryper den sammen med meg i senga og blir der til jeg våkner. Snakk om solidaritet!

Kaninene forventer en realkoserunde hver dag og lager da allverdens lyder.

Vi har plass til både høner og hester, men jeg tror det blir med de vi har - ihvertfall foreløpig. Det er en samboer som må bearbeides først . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Border Collie, en skogskatt og to huskatter, akvarium og snart får vi gås. (med disse dyrene følger også hybelkaniner, som bekjempes iherdig!!)

Dyr er deilig...og vi har småbruk med masse plass!!

Sambo forsøker med alle midler å få meg til å innse at vi VIRKELIG trenger en hest, men vet ikke helt om jeg går på den!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bare rotter, og vi trives med det! De er elskelige skapninger.

Har prøvd å ha det meste av husdyr tidligere, og kan ikke se for meg et liv uten dyr!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en labrador og en katt; bilde av pusen ser dere i avataren min. Det er hun som er sjefen over labbisen og hybelkaninene. Og sofaen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kanin, men hun døde i dag kl 05.30... Og jeg savner henne så fælt. :cry:

Jeg vil bare si til dere andre ta godt vare på den tiden dere har med dyrene deres, dere vet ikke hvor lenge dere har dem

Min kjære Tussi ble ikke 4 år en gang. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...