Gå til innhold

Hvilke dyr har dere?


smilla1

Anbefalte innlegg

Jeg har en huskatt som er skillpaddefarget/stripet med den myyyykeste pels og de rundeste øyne. Mammas lille prinsesse...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en nyyydelig liten pusefrøken som heter Raringen :D Svart/rødbrun/beige-spettete, litt over to år gammel... Som gjør alt det gale katter er så søte når de gjør, og litt til :D

Så har jeg fem godt voksne leopardgekkoer (den yngste, og første jeg fikk, er født sommeren 98 ), og en hel haug med dansemus (gekkomat, nam nam! :roll: ) Skulle egentlig hatt MANGE flere dyr, men får ikke lov, bor jo på hybel...

Har i tillegg hatt

*hund (dvs foreldrene mine har hatt mens jeg bodde der)

*hetterotter (den ene drepte den andre, grusomt syn)

*sikkert flere hundre akvariefisk (hadde seks akvarier på det meste)

*en firfisle (som en kamerat fanget i garasjen til mammaen sin)

*endel skilpadder (missisippi og rødøret terrapin, måtte selge pga hybelflytting)

*slanger (strømpebåndssnok, samme problem som skilpaddene)

*rumpetroll (men noe gikk galt så de ble aldri frosker)

Og selvfølgelig de obligatoriske hybelkaninene, villmus som spiser på alt jeg legger på loftet / i stabburet hjemme, vepsebol, edderkopp- og saksedyrinnvasjoner, blomsterfluer, etc.. (Har også med vilje holdt melormer, mark og goldøyer (små skadedyrfisk) for å bruke som mat for andre kjæledyr).

Det her ble en lang liste ja. *puh*

Foreldrene mine la ned forbud mot at jeg anskaffet gnagere eller fugler som kjæledyr da jeg var liten... Men fisk var greit... Og siden jeg ikke hadde fått forbud mot reptiler så ble det selvfølgelig endel sånne også etter hvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har ingen dyr nå, men hadde for en stund siden en nydelig Rottweiler.

Ble litt for mye da barna ble født og mye jobbing, så vi solgte den da vi ikke følte vi kunne ta oss av den slik den fortjente.

Ellers har jeg under oppveksten hatt både, kanin, hunder, katt og undulat. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to stk hetterotter. hadde to katter da jeg bodde i nederland men de måtte bli boende der da jeg flyttet hjem til norge. savner dem da men

:( får meg nok katter igjen en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to nydelige svarte pusekatter, som jeg forguder overalt på jord og behandler som to prinsesser (noe de absolutt er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chriselia

Har ingen dyr akkurat nå :(

Har veldig lyst på både hund og en liten kanin,men det må nok litt overtalelse til før det kommer noe dyr her i huset :blunke:

(Bortsett fra hybelkaninene da,de bare er her de :ler: ,Vasker de bort,men alikevel kommer det nye I løpet av en uke :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den lykkelige eier av en nydelig islandshest og en helskjønn kattefrøken på 1 år. Den katta er sinnsykt frekk, yndlingsplassen hennes er oppå gardinstanga! Hun er helt vill i nikkersen og elsker å løpe rundt i stua og hun stjeler papir. Også er hun utrolig kjælen og kosete og gråter når vi forlater henne for å dra på jobb. Hesten er en utrolig sprek 5-gjenger jeg har hatt i 8 år. Elsker begge dyrene mine!

Endret av Smilla78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hermelinjente på snart 2,5 år(?) og en dsungarisk dverghamster gutt på nesten 9 uker.

Dessuten har jeg to pene pusejenter på henholdsvis 10 0g 11 år( mor og datter). Den siste pusejenten på 10 år måtte vi avlive i sommer, det var kjempetrist. Men disse pusene bor hjemme hos mamma siden jeg ikke kunne ta dem med meg da jeg flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre kattepuser. Gråpus (vanligvis kalt Pus) bor hjemme hos min mor og han er enorm, tykk, lat, gammel og en smule bortskjemt, men veldig søt... Her hjemme hos meg har jeg to små pusefrøkner (Lissi og Sol) som jeg elsker, elsker og elsker litt mer! I tillegg ønsker jeg en dag å få en liten hund. Ja, jeg er et dyremenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ingen dyr nå. :(

Mistet min høyt elskede katt for to uker siden, og jeg savner, savner han så voldsomt fortsatt at det gjør vondt... :cry: :cry: :cry:

Han var 18 år da han døde, og var en perserkatt med et nydelig gemytt, fryktløs, tøffere enn toget og samtidig kosete som bare det. Min aller beste venn. :cry:

Har ikke tenkt på ny katt enda, det føles som om ingen kan matche den pusen jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...