Ionaa Skrevet 21. oktober 2003 #81 Del Skrevet 21. oktober 2003 lurven:Jeg hadde et marsvin når jeg var mindre som også het Marvin :D Han var ekstremt selskapssjuk og plystret (høyt) om man gikk forbi rommet han stod på (mitt) uten å hilse Nå har jeg en herlig Chinchilla gutt som også er ekstremt selskapssjuk. Nå som jeg har vært mye hjemme er han helt ute av døgnrytmen...selv om jeg lister meg aldri så stille vet han at jeg er der og hiver seg ut av "huset"sitt for å få kos...skjønn han. Jeg har hatt hund så lenge jeg kan huske og ønsker meg hund noe grenseløst...men vi har litt liten plass og tid (begge er studenter med kveldsjobber) :cry: men èn dag...bare vent da kommer det hund her òg...jippiii Vår chinchilla er litt skeptisk til hunder desverre. Når mine foreldre (med hund) var på besøk ble han veldig furten. Hunden liken chinchillaen veldig godt og ville gjerne passe på han og la seg foran buret når han skulle sove (det var en uhyre snill hund...nesten alt for snill)...og chinchillaen furta og furta...når han ikke gidder å ta imot rosiner engang er han ekstremt furten. Men etter et par dager ble de venner heldigvis. Vil ha hund....hulk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 21. oktober 2003 #82 Del Skrevet 21. oktober 2003 lurven:Jeg hadde et marsvin når jeg var mindre som også het Marvin :D Jeg har også hatt et marsvin som het Marvin Tror det er et ganske vanlig marsvinnavn :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #83 Del Skrevet 22. oktober 2003 :D Er reserve mamma/bestemor til verdens nydeligste herligste lille pappilon hund :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Skrevet 23. oktober 2003 #84 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har en Border Collie valp på 6 mnd, en 9 år gammel varmblods som venter føll i april/mai også en engelsk utstillingsundulat på et par tre år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gydja (uinnlogget) Skrevet 26. oktober 2003 #85 Del Skrevet 26. oktober 2003 Islandshest, schæfer, ørkenrotte og kaniner.(2 dvergweddere og et x antall hybelkaniner :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2003 #86 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei Vi har en nyyyydelig Grand danoise! Værdens beste hund! Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollapinnsvin Skrevet 30. oktober 2003 #87 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har en engelsk setter. Han er nesten helt hvit med sort lapp over øyet. Har hatt han "på fór" i 3 år, og så fikk vi han til odel og eie på bryllupsdagen vår. Gjett om vi ble glade! På nyåret skal mor på jakt kurs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #88 Del Skrevet 12. november 2003 3 dvergveddere (2 kastrerte gutter og en forfinet frøken) 1 skogskatt som tror han er sjefen på gården 2 dvergpapegøyer som har lagt 5 egg Den ene dvergpapegøyen PB adopterte meg for 5,5 år siden da hun/han landet på balkongen min. Jeg forsøkte å finne eieren gjennom avisen, radioen og oppslag på butikken, men ingen meldte seg. Etterhvert har vi flyttet på oss til et småbruk og nå er hun/han mer min samboers fugl en min. Til og begynne med var den sjalu, kjempesjalu og likte overhodet ikke mannsstemmer, men nå er det ikke grenser for hvor hengiven den er. Hun/han har vært i gapet på katta og en tur ute i bjørkene sammen med spurvene, da overnatten hun/han ute. Kom heldigvis tilbake ganske så forpjusket og trøtt. Det er mye stell med alle disse dyra, men du verden så koselig det er. Fuglene får en flygetur ut på kjøkkenet hver dag og går det sport i å sneie hodet mitt :D Katta blir rasende hvis ikke maten er på plass når den kommer inn etter nattens jakt og da biter den i de tærne den finner. Når jeg kommer hjem fra nattevakt kryper den sammen med meg i senga og blir der til jeg våkner. Snakk om solidaritet! Kaninene forventer en realkoserunde hver dag og lager da allverdens lyder. Vi har plass til både høner og hester, men jeg tror det blir med de vi har - ihvertfall foreløpig. Det er en samboer som må bearbeides først . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya Skrevet 12. november 2003 #89 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har to deguser og to dverghamster.Det holder for meg nå,men når vi skal kjøper hus da skal vi har mange dyr :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. november 2003 #90 Del Skrevet 18. november 2003 Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 19. november 2003 #91 Del Skrevet 19. november 2003 Vi har en Border Collie, en skogskatt og to huskatter, akvarium og snart får vi gås. (med disse dyrene følger også hybelkaniner, som bekjempes iherdig!!) Dyr er deilig...og vi har småbruk med masse plass!! Sambo forsøker med alle midler å få meg til å innse at vi VIRKELIG trenger en hest, men vet ikke helt om jeg går på den!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 19. november 2003 #92 Del Skrevet 19. november 2003 Nå har vi bare rotter, og vi trives med det! De er elskelige skapninger. Har prøvd å ha det meste av husdyr tidligere, og kan ikke se for meg et liv uten dyr!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 19. november 2003 #93 Del Skrevet 19. november 2003 Har to vofser: to glatthårete fox terrier. ille koze........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 19. november 2003 #94 Del Skrevet 19. november 2003 Vi har en labrador og en katt; bilde av pusen ser dere i avataren min. Det er hun som er sjefen over labbisen og hybelkaninene. Og sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 25. november 2003 #95 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg hadde en kanin, men hun døde i dag kl 05.30... Og jeg savner henne så fælt. Jeg vil bare si til dere andre ta godt vare på den tiden dere har med dyrene deres, dere vet ikke hvor lenge dere har dem Min kjære Tussi ble ikke 4 år en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 25. november 2003 #96 Del Skrevet 25. november 2003 Vi har to undulater, to hamstere og to fisker, og uendelig mange hybelkaniner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2003 #97 Del Skrevet 25. november 2003 Katt, en papegøye og to hamstre.........hender det blit livlig..... hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 2. desember 2003 #98 Del Skrevet 2. desember 2003 Vi har en kanin-Tessa. Hun er dvergwedder/hermelin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 3. desember 2003 #99 Del Skrevet 3. desember 2003 Vi har verdens nydeligste pusekatt :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 4. desember 2003 #100 Del Skrevet 4. desember 2003 Vi har to kaniner - en hann og en hunn. Jenta er løvehodekanin og gutten er dvergwedder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå