Adila Skrevet 11. september 2008 #81 Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg savner en sjokolade som hadde et tynt lag med sjokolade utenpå crispy honning. Slik at det knaser i munnen når man tygger. Jeg husker sannelig ikke navnet, men jeg vet at den blir solgt i utlandet, bl.a England. Merkenavnet er et at de mest kjente i england. Den fantes bare en tid på 90-tallet og så ble den borte Edit: JEG FANT DEN! haha. Cadbury sin Crunchie sjokolade.. ååååå Endret 11. september 2008 av Adila
cha Skrevet 15. juli 2012 #82 Skrevet 15. juli 2012 Jeg savner en milkshake man lagde selv. Var med en sånn rød plastshaker med høyt skrulokk. Du helte et pulver oppi, og blandet med vann eller melk (husker ikke) og ristet en liten stund. Var sinnsykt godt!!! Noen som husker dette? 1
Gjest NozMonster Skrevet 15. juli 2012 #83 Skrevet 15. juli 2012 Jeg savner en milkshake man lagde selv. Var med en sånn rød plastshaker med høyt skrulokk. Du helte et pulver oppi, og blandet med vann eller melk (husker ikke) og ristet en liten stund. Var sinnsykt godt!!! Noen som husker dette? jaaaaaau, det husker jeg! Jeg har den shakeren enda
cha Skrevet 15. juli 2012 #84 Skrevet 15. juli 2012 jaaaaaau, det husker jeg! Jeg har den shakeren enda JAAA, hva heter den igjen? :D
Gjest NozMonster Skrevet 16. juli 2012 #86 Skrevet 16. juli 2012 JAAA, hva heter den igjen? :D husker ikke.. shakeren min står hjemme hos mamma, jeg skal ta en titt på den neste gang jeg er hos henne- for kanskje det står på den Og dere: det er ikke noe vits å savne de gode gamle kanelknekkebrødene fra 90-tallet eller når de var her lenger- for de har kommet tilbake for fult nå
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. juli 2012 #87 Skrevet 16. juli 2012 ClipClap-isen og lollipop sorbeten og lange mr.freeze! savner visst bare is jeg
Søster K Skrevet 17. juli 2012 #88 Skrevet 17. juli 2012 Savner Cherry Coke, men det har man jo aldri fått kjøpt i Norge da. Også savner jeg sjokoladen SoHo (var det det den het tro? den med yoghurt). Cherry Coke har de på Ica
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #89 Skrevet 17. juli 2012 Enkelte matvarer kommer og går i butikken. Hvilke savner du? Jeg savner: *Sitron yoghurt! Skikkelig kjøttdeig. Bor for langt unna slakter,men den kjøttdeigen i rød pakning egener seg ikke til noe Anonym poster: 8d02bdb10064e9a46a86e4c3dd38fe7c
Fakse Skrevet 17. juli 2012 #90 Skrevet 17. juli 2012 Cherry Coke har de på Ica Det hadde de ikke i 2003 da innlegget ble skrevet.
Søster K Skrevet 17. juli 2012 #91 Skrevet 17. juli 2012 Det hadde de ikke i 2003 da innlegget ble skrevet. Åja, se der ja..dato oppe i hjørnet Jeg så nemlig Cherry Coke i butikken i helgen og ble så glad, hehe..
cha Skrevet 18. juli 2012 #92 Skrevet 18. juli 2012 husker ikke.. shakeren min står hjemme hos mamma, jeg skal ta en titt på den neste gang jeg er hos henne- for kanskje det står på den Og dere: det er ikke noe vits å savne de gode gamle kanelknekkebrødene fra 90-tallet eller når de var her lenger- for de har kommet tilbake for fult nå Si fra da HVOR har de kanelknekkebrød????? :O
Gjest Bell Skrevet 18. juli 2012 #93 Skrevet 18. juli 2012 Jeg savner også Soho-sjokoladen, men den har vært å få tak i i Nidar sin jubileumspose noen måneder nå. Smakte himmelsk !! I den posen var også Stratos med nøtter - hvorfor i alle dager slutta de med den?? Mener å ha lest et sted at soho måtte tas ut av butikkene pga at yoghurten inni ble dårlig. Noe som i og for seg jo er logisk
Gjest NozMonster Skrevet 18. juli 2012 #94 Skrevet 18. juli 2012 Si fra da HVOR har de kanelknekkebrød????? :O på coop mega
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå