Gå til innhold

Hvilke matvarer savner du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg savner gul smurf med salmiakksmak, og blå hubbabubba med lakrissmak.

Er mer godis enn matvarer men...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI VIL HA FRENCH FRIES MED PAPRIKASMAK!!

vil også ha soho sjokoladen tilbake.

en yoghurt med karamelsaus

og lakris-is!

savner også en haug med lidl matvarer!

vil ha frukt fromasjen i norske butikker!!

Skrevet

Jeg savner pæreis på pinne, Salte UFO (standard kinogodt!!!!!) og vaniljeis på boks med sånne små sjokoladepletter i. Sistnevnte finnes i flere versjoner i dag, men den jeg tenker på var med mørk sjokolade mener jeg å huske -som var formet som små mini-pikekyss eller noe. Pletter rett og slett. Veldig god. Sukk.... :)

Gjest Gjest_Karine_*
Skrevet
Savner Cherry Coke, men det har man jo aldri fått kjøpt i Norge da. Også savner jeg sjokoladen SoHo (var det det den het tro? den med yoghurt).

Cherry Coke får man kjøpt fortsatt..Hvertfall på Meny

Gjest Gjest_Karine_*
Skrevet
Jaaaa!!!! Hvor har den blitt av? Kjempegod.

Og selvsagt:

- Soho sjokoladen.

- French Fries med paprika. Nam!

Og det fantes en type chips rundt OL på Lillehammer som het OL-ringer. De smakte masse, masse krydder. Også fantes det en norskprodusert chips ala Pringles hvor de var i rør, og chipsen lå etter hverandre i en plastgreie. Salt eller paprika. De med salt smakte virkelig SALT.

Hvor har Original chipsen blitt av? Med biff og løk? Eksisterer den fortsatt?

En gang i tiden fantes det også en is med litt sånn youghurtaktig trekk som var rosa, og rosa is inni tror jeg. Husker ikke navnet. Den var god!

Rosa is? Når man spiste den, smalt det i munnen da? Isåfal er det den jeg også savner.... :/

Skrevet

Savner:

- French Fries paprika

- Bake-up pizza hvis noen husker den, var kjempe god :tristbla:

- Malteser is

Kommer ikke på flere akkurat nå, er sikkert mange fler:D

Skrevet

Jeg savner SoHo sjokoladen!! Forstår rett og slett ikke hvorfor de kutta ut den.

Skrevet

Jeg savner Flipper-isen, ispinne med mandelsjokoladetrekk og en deilig karamellstreng inni.

Og hvor i huleste har det blitt av tunfisksalaten????

Skrevet

Vet ikke om det er samme som noen over her nevnte, men den grønne froskeisen med vanilje-is inni.. :sukk:

Og Shio Fersken + crystal pepsi.. Sukkesukk...

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Flikk flakk-is...

vaniljeis med sånt gult, tykt sjokoladekonsistensaktig skall...mmm

Skrevet

Chips med salt og eddik.. Pringles hadde det en kort periode, men de man får i utlandet (Walker's) er enda bedre..!

Gjest kaffedama
Skrevet

Bringebærsplitt!!! Det er den beste holde-isen (i motsetning til boksis) som noen gang er laget. Bringebærfløteis inni og bringebærsaftis utapå. Muligens den noen av dere andre over her også savner?

Den var den absolutt mest solgte isen på videregående skolen jeg gikk på (midten av nittitallet), men Diplom-is svikta oss og tok den ut likevel. Jeg er fortsatt snurt.

(Det har kommet noe lignende i butikkene i år med fløteis inni og saftis utapå, men smaken er langt fra like god som jeg husker bringebærsplitten.) :)

Morsomt med fem år gamle tråder som fortsatt er like aktuelle! :ler:

Skrevet
Oreo-cookies...

Det syntes jeg at jeg ser i annenhver butikk for tiden jeg... :goodbye:

Skrevet

Savner Blues-sjokoladen... det var en ekstra saftig stratos..;)

Og så savner jeg svensk ertesuppe som det het... nå har de bare den med grønnsaker der jeg er...!!

Skrevet

Jeg savner Stratos nøtt.. Den kom tilbake etter årelangt opphold, men så tok idiotene den tilbake.. :kjefte:

Og i tillegg kunne jeg gjerne fått tilbake blåbær-kvikklunsj.. :sikle:

Skrevet
SITER(Suzy @ 29.09.2003 (11:44) ) *

Oreo-cookies...

Det ble skrevet for 5 år siden, Oreo Cookies var ikke så lett å få tak i i Norge på den tiden tror jeg :)

Skrevet
Det ble skrevet for 5 år siden, Oreo Cookies var ikke så lett å få tak i i Norge på den tiden tror jeg :)

haha... vel.. det første man blir blind på er øya... ;) hihi...

Skrevet

Ja, idag gjør man det, men de fantes ikke i 2003, da savne-innlegget ble skrevet :)

Savner også bake-up pizza fra Big One. De var utrulig gode! Big One har også hatt flere andre typer som har vært gode, men de bytter de stadig ut :sukk:

Det jeg savner mest er HaPå ananas som jeg spiste da jeg var liten. Fantes både HaPå vanlig, sjokolade og ananas før, og ananas var supergod!

Skrevet
Big One har også hatt flere andre typer som har vært gode, men de bytter de stadig ut :sukk:

Jepp - Big One Mexican. Den savner jeg....

Skrevet

Disney sjokoladen savner jeg også! :( *barndomsminner*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...