MarianneE Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Enkelte matvarer kommer og går i butikken. Hvilke savner du? Jeg savner: *Sitron yoghurt!
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Har ikke savne-forhold til matvarer, jeg.
hegehi Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Minutt-visp! (jukse-krem-erstatning i pose som ble vispet ut i melk) Noen av kakeoppskriftene mine var faktisk basert på at det skulle brukes jukse-krem istedet for vanlig, og de kakene kommer aldri til å smake det samme igjen :cry: Har prøv å lage med vanlig krem, men det smaker faktisk ikke så godt i de kakene (amerikanske oppskrifter, minutt-visp var egentlig erstatning for noe som man bare fikk tak i "over there", uten at jeg helt vet hva det var for noe....)
Sofia Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Når jeg var liten var jeg utrolig glad i rød suppe med rosiner i. Husker ikke helt hva den het, var det rød semulegrynssuppe tro?. Den var jeg iallefall helt vill etter, og den finnes ikke lengere..
Sannasol Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 hegehi: Minuttvisp husker jeg også. Det var godt. Husker at vi kjøpte det i Sverige. Tror faktisk aldri det fantes i Norge. Sofia: Er det ikke Trondheimssuppe du sikter til? Den får du garantert hvis du legges inn på sykehus i Trøndelag iallefall! Det er iallefall Rød saftsuppe med gryn og rosiner.
Sofia Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 [quote="Sannasol Sofia: Er det ikke Trondheimssuppe du sikter til? Den får du garantert hvis du legges inn på sykehus i Trøndelag iallefall! Det er iallefall Rød saftsuppe med gryn og rosiner.
Gjest Hilsen A. Skrevet 25. september 2003 #8 Skrevet 25. september 2003 Jeg savner gressløkosten på tube!! Den var bare såååå god... Hilsen A.
Gjest GreenSky Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 Når jeg var liten var jeg utrolig glad i rød suppe med rosiner i. Husker ikke helt hva den het' date=' var det rød semulegrynssuppe tro?. Den var jeg iallefall helt vill etter, og den finnes ikke lengere..[/quote'] Sånn suppe lagde alltid mamma eller mormor til dessert. Jeg kan spørre en av dem om oppskriften hvis du vil? Jeg kalte den for "Froskeegg-suppe" -fordi jeg syntes semulegrynene lignet på froskeegg.
Rapitap Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 Jeg savner en is jeg som jeg ikke husker navnet på, men den ligner på rakettis og smakte noe plomme aktig....Tror de sluttet å produsere den på 80 tallet....
Fakse Skrevet 25. september 2003 #12 Skrevet 25. september 2003 Savner Cherry Coke, men det har man jo aldri fått kjøpt i Norge da. Også savner jeg sjokoladen SoHo (var det det den het tro? den med yoghurt).
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #14 Skrevet 25. september 2003 Enig med dere, savner både Rødtopp og rødsagogryn! Det blir IKKE ordentlig rullekake uten Rødtoppen! Går enda å ser etter de gode Grillstad pølsene i boks, UERSTATTELIG.
jordbær Skrevet 25. september 2003 #16 Skrevet 25. september 2003 Savner Cherry Coke' date=' men det har man jo aldri fått kjøpt i Norge da. Også savner jeg sjokoladen SoHo (var det det den het tro? den med yoghurt).[/quote'] De selger Cherry Coke i Oslo.. SoHo.. :cry: Den savner ejg også! Noe sånn innigranskauen ;D
~sikka~ Skrevet 25. september 2003 #17 Skrevet 25. september 2003 Jeg savner French Fries med chilismak - de var bare sååååå gode!!!
Gjest Brunhilde Skrevet 25. september 2003 #20 Skrevet 25. september 2003 Pleier heller ikke å savne matvarer - MEN jeg savner chips med salt og eddik...Ihvertfall av og til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå