Gjest padawan Skrevet 1. mai 2011 #201 Del Skrevet 1. mai 2011 hva med torsdag 12. 19 eller 26. mai? (jeg kan ikke 19 mai da jeg er i Bodø den dagen men kan vel alikevel foreslås). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolabo Skrevet 8. mai 2011 #202 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) hei hei jeg fant nylig denne siden oslotreff å syntes den hørtes veldig interresant ut...jeg er en gutt på 19 år som har planer om å flytte til oslo om 2 måneder cirka. midten av juli. jeg har derfor absolutt 0 bekjente i området der og synes det hadde vert spennende å truffet nye mennesker der som kanskje har det likens? jeg er vell litt sjenert av meg, men det går som regel over etter ei stund når jeg blir litt tryggere på folk vist det er noen som har planer om å gjøre noe som helst i oslo området så vær snill å ta kontakt da hadde vært toppers..(biter ikke) Endret 8. mai 2011 av Tolabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. mai 2011 #203 Del Skrevet 8. mai 2011 Skal vi få bestemt en dato? Jeg mistenker at det kan være lettere å få til en ukedag enn en helgedag. Det trenger jo ikke være noen store greier vi finner på. En øl etter jobben og kanskje en middag synes ihvertfall jeg er veldig koselig. Hva med om to uker (16.-20. mai)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 25. mai 2011 #204 Del Skrevet 25. mai 2011 Slenger meg på her jeg, kanskje jeg tør å vise meg utenfor husets og jobbens 4 vegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå