Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

Nå har pakken fra Hansonellis hvertfall kommet til Norge :hoppe: Fikk brev fra Posten i går og da lå den til fortolling! Bare håper det går kjapt da, men det gjør det vel ikke :-? Jeg gleder meg i allefall og jeg er veldig spent! Håper jeg blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Nå har jeg skumma igjennom hele dagboka di :)

Var artig å lese : )

Sender deg en pm tilbake jeg...

Ha en flott dag : - )

*klem, D*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva!

Så snill du har vært som har giddi å lese hele boka mi da! Den er ikke så veldig spennende da!

Sender deg en pm tilbake jeg, for den var så hyggelig :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ringene bestilt...:hoppe: Ah, jeg gleder meg så til jeg får de! Tror de skulle være hos henne i morgen, så da får vel jeg de til uka en gang!! I dag blir papirene til presten sendt! Så nå er det ingen vei tilbake :ler: Men jeg begynner å få litt kalde føtter... :-? Ikke for at jeg skal gifte meg med min kjære, men for å få opp kirkegulvet og all fokusen som blir på meg/oss den dagen!! Jo mer jeg tenker på det, jo verre blir det! Kanskje vi bare skulle stikke av og gifte oss utenlands..Hadde passet meg perfekt!

*juni med nerver i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten diskusjon mellom meg og sambo mens vi var på jobb i går..Det endte med at han sa han hadde gitt seg på at jeg ikke skulle gå ned til bryllupet, men han mente at jeg fremdeles måtte gå ned før jeg ble gravid!! Og sånt blir jeg så sint over, så jeg sa at da kan vi like greit drite i alt..Han måtte legge på og jeg sendte han en mld der det sto at han visste virkelig hvordan han skulle såre meg, at han kunne finne seg ei som var slank og tynn, så ble sikkert han også lykkelig og at jeg tydeligvis ikke var bra nok siden jeg måtte totalforandres! Jeg var lei meg og hadde ikke lyst til noe..Fikk ikke noe svar, men da jeg satt på bussen hjem fikk jeg svar..Der stod det; unnskyld for det jeg sa før i dag, du er kvinnen i mitt liv.. :hjerte: Så han er ikke så aller verst alikevel, når alt kommer til alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bra det endte godt, da! Men har ikke du gaatt ned litt paa Eat? Hvordan gaar det med det opplegget, forresten?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Så leit at dere blir "uvenner" over sånne ting. Men samtidig så tror jeg at jeg skjønner hva han mener også. Han har jo faktisk sagt til deg at han elsker deg som du er, og at han vil gifte seg med deg uansett om du ser sånn eller slik ut, ikke sant?

Men jeg tror han også tenker på hva som er helsemessig bra for deg. Og det er faktisk ikke bra å gå gravid hvis man er overvektig, verken for barnet eller for deg. Det er antagelig derfor han er opptatt av dette - fordi han ikke vil at noe skal skje med deg!

Jeg har det på samme måte, derfor vet jeg litt om hva han tenker på. Det handler ikke om at han ikke vil ha deg sånn som du er, vennen!!!!

*klemmer på juni04*

I kveld har jeg hatt skikkelig giftedilla. Har så vanvittig lyst til å gifte med på Villa Fridheim........Har du hørt noe om det? Tror det hadde passet perfekt til et eventyr-vinterbryllup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Juni04 :)

Takk for hyggelig mail igår! Har ikke fått svart ennå, men skal sette meg ned nå :) Var så mye pes og dill med visninger etc i går, så jeg fikk jo ikke gjort noen ting :murvegg:

Var trist å høre hvordan du hadde det i forgårs, men det var bra at det ordnet seg igjen :D

Er litt sånne touchy greier det der :(

Ønsker deg en super dag : - )

Klem, D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så mange hilsner! Det er jo så gøy :hoppe:

Popelka: Ja, jeg er glad for at det endte som det gjorde! Det går greit med Eat, har gått ned 4 kg og 22,5cm! Så jeg er fornøyd med det! Men denne uken har det gått litt tregt, så bare jeg kommer tilbake fra ferie er det på`n igjen! Skal jo følge opplegget mens jeg er på ferie også, men vet ikke om det er så lett!

lmari: Enig med deg, jeg skjønner jo også hva han mener egentlig! Er vel enig med han også. Han har jo egentlig nevnt at det er pga helsen min også...Og jeg har jo sagt at jeg verken vil gifte meg eller få barn når jeg er så tjukk! Men jeg håper at Eat-dietten fungerer, sånn at jeg er endel mindre når sommeren nærmer seg!!

Kan ikke M få ut fingeren, sånn at det blir bryllup på deg også! Jeg har så lyst til det!! Har tenkt på det flere ganger! Men du, hva med søndag 29!? He,he..Det er jo lov å prøve! Jeg ønsket meg et romantisk frieri, men visste at da hadde jeg blitt gammel og grå! Så jeg sa bare kunne du tenkt deg å gifte deg med meg da og da...! Veldig romantisk ikke sant? :ler:

Jeg jobbet litt på Villa Fridheim, var en sommer vi hadde ansvaret for kafèn der..Da kan du jo bestille mat fra oss vet du og så kan jeg servere!! Men det er kjempe flott der! Og så er det noe med den der "eventyreffekten", ønsket meg alltid et bryllup tatt rett ut fra eventyret :roll: Litt sukkersøtt må det da kunne være! *sender frierivibber til M*

Diva: Har fått mail nå, spennende! Så bra at det er så mange på visning da, men jeg skjønner at det kan bli litt slitsomt også! Svarer deg på mailen etterpå jeg :wink:

Klemmer til dere alle sammen :klem2:

Forresten tremenningen min har fått ringene, de var veldig fine!! Så hun skulle sende de når jeg kommer tilbake fra ferie! Ah, som jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så gøy at ringene har kommet! :)

Er det de platinaringene du har snakket om?

Når skal du på ferie, forresten? Er litt misunnelig nå, det blir ingen vinterferie på meg...

Men utover våren kommer kjæressten min til å reise endel med jobben sin, og da kommer jeg til å henge meg på noen langhelger som jeg har pleid å gjøre.

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 9na!

Ja, det ble platinaringene herfra...Er veldig spent på det, håper jeg har bestilt riktig størrelse! Men jeg tror det!

Vi reiser til Arguineguin lørdag morgen! Det skal bli så deilig! Jeg gleder meg kjempe masse :hoppe: Mamma og samboeren hennes har timeshare leilighet der nede og så får de ny leilighet nå på 200m2 med en veranda på 100m2...Så vi måtte bare bli med! Går alt som vi vil fremover, regner jeg ikke med at vi har mulighet til å bli med på noen år :wink:

Deilig å ta noen langhelger også da, hvis man har mulighet til det!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen reiser jeg til Arguineguin :hoppe: :hoppe: :kul: Ah, som jeg gleder meg...En uke uten KG :-( :kghjerte: Men kanskje ikke, for i leiligheten vi skal ha tror jeg det var internett tilgang :sjarmor: (litt luksus må man kunne forvente... :danse: ) Hm, forresten det er kanskje bare de som har med egen bærbar pc??! :roll:

Ja,ja..Sees hvertfall om en uke!

Ha det godt så lenge alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris som skal reise til snyden ;-)

Ta med litt sol til oss frosne her hjemme da :ler:

Tenker det skal bli fint å komme seg på ferie! Hvor lenge skal dere være borte ?

Vel, jeg får løpe tilbake til pakking og frisørtime,- skal sende mail tilbake så fort jeg kan :D

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk, jenter!

Diva: jeg skal være borte en uke! Hm, blir deilig ja :kul: Du får kose deg med flyttingen i helgen du da..Og lykke til i ny jobb på mandag :tommelsmil:

Stor klem til dere alle :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Sender en liten hilsen fra Gran Canaria, her er det herlig!! Bortsett fra at det blaaser i dag :-x Leiligheten var kjempe flott og veldig stor, man kan nesten gaa seg bort!

Da faar vel jeg kanskje komme meg ut i solen igjen! Snart lunsjtid :-)

Ha det bra, tuppelurene mine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake...Skulle aller helst vært mye lengre! Kjedelig å komme hjem :roll:

Har nesten hver natt den siste uken hatt mareritt om bryllupet og jeg begynner å bli lei...Frister mest å bare reise bort og gifte seg!! Jeg blir så irritert av sånne drømmer..Føler jo egentlig at jeg har kontroll, men er det noe underbevistheten prøver å fortelle meg??! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hei vennen!

Velkommen hjem! Koselig å ha deg hjemme igjen - og så bra at dere har hatt det fint!

... hva er det du drømmer om, da? Noe spesielt som går igjen, eller er det forskjellige ting?

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmene dreier seg stortsett om vielsen, den er alltid heeeelt på jordet!!!! Og blomstene har en tendens til å gå igjen..

Angrer på at sambo ikke fikk viljen sin-han ville vi to skulle reist bort og giftet oss..! Sa det til han i går og da fikk jeg til svar at det var vel ikke for seint...Hm, kanskje noe å tenke på?! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer positiv i dag... :P

Var å kjøpte meg sko i går, de har jeg drømt om siden John Arne Riise giftet seg! Hans Guri hadde de..Så jeg regnet med at de var spesial laget og ekstremt dyre! Men i det siste nummeret av Ditt bryllup fant jeg en reklame fra Eurosko og der hadde de skoene og de kostet bare 400kr..Det lønner seg ikke å ha alt klart så altfor tidlig!!! Jeg har nå to brudekjoler og to par sko, så hvis noen trenger sko og kjole er det bare å si i fra :hoho:

Fikk også tingene fra Hansonellis i går og det så greit ut! Reiser til Oslo på lørdag, så vi kan få handlet inn ting til invitasjonene etc..Blir godt å få det unna også! Snart bør vi vel få bestemt oss for bryllupskake og menyen!! Begynner å stresse litt jeg, for nå er det plutselig så mange viktige ting å tenke på!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...