Gå til innhold

Juni04`s dagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Popelka!

Kjolen på bildet ser litt kjedelig ut, min er finere :sjarmor:

Eat går det bra med..Har gått ned 2,5-3kg, men man går egentlig ned mest cm! Så på en uke hadde jeg gått ned 11,5 cm og jeg er fornøyd med det! Det er faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd! Kan kose meg med smør, rømme og majones :D

Ellers skjer det ikke så mye om dagen, kan egentlig ikke fatte at JEG skal gifte meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vekttapet! Høres digg ut å kunne spise så mye majones etc. og likevel gå ned i vekt! Minus 11 cm er kjempebra, du bør være stolt av deg selv! You go girl!

Skrevet

:evil: :evil: :evil: Har en sånn dag i dag!

Mensen har kommet og det gjør så vondt, vil helst hjem til senga mi!

Ble litt småkrangling i går fordi jeg vil så gjerne at vi skal ha samme navn og da kom det frem mye rart..Sambo synes det hadde vært like greit om vi bare var forlovet og sammen sånn som før, nå hadde han gitt seg på det med meg og kilo, men han hadde ikke gitt seg på det at jeg skulle gå ned før vi fikk unger..Grrrrrr, han kan være så utrolig teit noen ganger! Og han skulle heller ikke gi seg på det med å endre navn..Bla, bla, bla jeg drev alltid på til jeg fikk viljen min etc! Han har ikke vært sammen med andre enn meg og ser derfor enkelte ganger på meg som djevelen selv :evil: Selv tror jeg at jeg ikke er så veldig forskjellig fra andre jenter!

Men jeg trumfer nok gjennom viljen min mange ganger :sjarmor:

Måtte bare få ut litt frutrasjon på morgenkvisten :-?

Skrevet

:cry: Har sitti her og analysert meg selv...Må få skrevet det av meg et sted og da ble det her!

Har ingen venner føles det som..Jeg vet jeg har det, men ingen sånn super gode som jeg har masse kontakt med! Vil ha det sånn det var før jeg, da var vi mye sammen! Men nå er alle opptatt med seg og sitt og jeg er en person som trenger å vite at jeg betyr noe for andre og som liker å ha ofte kontakt med de rundt meg..Det er alltid jeg som tar kontakt, men det er det slutt på! Nå får noen andre ringe meg, sende sms eller en mail!

Hva er galt med meg?

Lurer på om jeg er teit og dum, kanskje jeg har rare meninger! Er jeg sær? Og kjedelig? Blir jo aldri med på noe..Kanskje det har ødelagt mye at jeg liker så altfor godt å være sammen med sambo og heller prioriterer det? Men hvorfor kan ikke folk like meg for den jeg er? Det blir jo feil at jeg skal forandre meg for at andre skal like meg..Da er jeg jo ikke meg selv!

Nei, jeg får slutte å sutre sånn! Har mye å være takknemlig for også! Kommer bare ikke på det akkurat nå :-?

Skrevet

Fikk pakkelapp i posten i går og jeg tror det er tingene som jeg bestile fra Hansonellis! Jeg er kjempe spent! Sambo skulle hente den i dag..Har fått mail fra de om at portoen kom på $20 og det synes jeg var kjempe billig!! Har bestilt flere ganger fra Disney.com og der kommer portoen minst på $45! Ah,jeg gleder meg sånn! Nå bare håper jeg at tremenningen min kan få bestilt ringene! Håper at de er fine og at de passer..

Ting er litt bedre i dag, sambo forklarte litt hva han hadde ment og det var ikke så ille som jeg skulle ha det til! Så litt mer positiv i dag! :lol:

I dag skal jeg besøke en venninne av meg som fikk baby i desember, gleder meg masse..Hun jeg har fortalt om før her, som opprinnelig skulle være min forlover, fikk en tredje sønn på mandag! Gleder meg såååå til det blir min tur! Det eneste jeg har litt angst for er fødselen :-?

Har sagt i fra til sambo at jeg kommer til å handle en litt babyklær når vi først er i USA, gjorde det da vi var i Canada for 2 år siden også! Jeg synes Gap har så mye fine klær og så har de så mange andre slags morsomme butikker der enn hva vi har her!!! Det er helt sikkert dumt å handle klær før man i det hele tatt er gravid og som sambo sa i går, bare vent til vi får unge, så synes du ikke de klærne du kjøpte i USA var så fine alikevel! Men det hjelper ikke, synes liksom jeg må kjøpe når sjansen er der..Det er bedre å ha kjøpt og angre senere, kan evt gi bort klærne, enn å ikke ha kjøpt og angre på det!! Det er nå min teori :sjarmor:

Fikk reisebekreftelsen fra Star Tour i går, jeg gleder meg helt vanvittig!!! Og så så jeg i avisen i dag at på Tv Norge kl. 21.30 er Silje og Sigurd på den cruiseturen vi skal på!! Gjett om jeg skal få med meg det!

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt at sambos forlover skulle låne hans smoking, men når sambo hadde snakket med han sist hadde han sagt at han hadde jo dress...Men når sambo har sjakett, synes jeg nesten at forloveren hans bør ha smoking! Er det for mye å kreve det???? Hm, føler meg litt bitch noen ganger jeg :-x

Inspirert av en tråd inne på bryllup, sendte jeg sms til sambos forlover ang utdrikningslaget og spurte om han hadde planlagt noe og om jeg kunne få et lite nyss om de, siden jeg har litt angst!!!! Men hadde hadde ingen planer, men han skulle nok finne på noe tøft :o *angst*

Bare det ikke inngår strippere i "tøft" så er jeg glad!! Sa det til han også, for jeg vet at sambo vil føle seg så vanvittig ubekvem!! Men han kunne i grunn tatt det opp med han selv..Han sier bare "det er ikke jeg som bestemmer", greit nok det, men han kan jo kanskje ytre et ønske om hva han vil/ikke!!! Mannfolk :evil:

Vi hadde tenkt å ha tre retters middag med en gangs servering av hovedretten! Men nå mente mamma og samboeren hennes at vi kunne ha fire retter, hvis vi bare skulle servere hovedretten en gang! Men jeg tenker sånn at da sitter vi ennå lenger til bords og jeg skjønner ikke helt hvordan vi skal rekke alt!! Og det blir jo så mye mat...Først er det kanapeèr, så fire retters middag, kaffe og kaker og nattmat! Og jeg har ikke lyst til å kutte nattmaten! Når pappa giftet seg hadde de spekemat som nattmat, det hadde vi tenkt også, og da spiste folk faktisk godt med det!! Argh, alt man må tenke på!!!

Spørs om vi ikke må ta et liten bryllupsmøte igjen! Egentlig kunne jeg tenkt meg å vite hvor mye vi får av svigers eller om de bare deler regningen med pappa for festen! Men der i såfall sambos jobb, ikke min! Men han er ikke noe flink til å snakke om bryllupet med familien sin eller forloveren! Mens med min familie er det ikke noe problem :roll: Skjønner meg ikke helt på gutter jeg!! :-?

Skrevet
Hei 9na!

Nei, det er ikke den jeg har lagt ut bilde av, men det er egentlig samme fasong! Armer som på den, bare at de er i vanlig brudekjolestoff, broderier foran, bak og på slepet! Skal prøve å få tatt et digitalt bilde av meg med kjolen, så kan jeg jo sende et bilde til deg..Veldig kjedelig at de ikke har en bra internettside :x  

På en måte noe alla denne...

Send et bilde til meg også, da :wink:

Håper det ordner seg med smoking-problemet og menyen...Apropos menyen, det tar vel ikke så mye lenger tid med en fjerde rett istedet for to omganger av hovedretten? Skjønner hva du mener med at middagen komer til å vare lenge - men skal det være så skal det være, mener nå jeg! Håper dere finner ut av det!

Klem

Skrevet
Apropos menyen' date=' det tar vel ikke så mye lenger tid med en fjerde rett istedet for to omganger av hovedretten?[/quote']

Jeg vil egentlig bare ha tre retter med engangs servering av hovedretten! Men jeg tror vi får ta en tur til mamma snart, så de kan prøvelage menyen!

Fikk stemplet i går og det var veldig bra! Gleder meg til å bruke det..Pakken som sambo skulle hente, var sendt et annet sted :evil: Så han må på posten igjen i dag og hente den, og da BØR den være der!!!! Regner med det var tingene fra USA og jeg gleder meg sånn! Ble så skuffa i går når den ikke kom..En annen ting jeg ble skuffet over var TvNorge kl. 21.30, de skulle liksom vise fra cruise og så var de i Sør-Afrika :-x :-x :-x Gjett om jeg ble sur! Sendte de en kjefte mail nå :sjarmor:

Var på babybesøk i går og jeg gleder meg så ufattelig til det er min tur :hoppe: Tenk 4 mnd til-JIPPI!

Skrevet

Fikk svar nå og da kom den episoden til å bli sendt tidligst om 2 måneder :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Skrevet

Heter forresten nå

Juni04!!

Vil ha et mer generelt navn, samtidig som jeg håper de fleste skjønner at det er fremdeles meg!!

Skrevet

:hoho: :evil: Pakken jeg fikk i posten, var filter til sentralstøvsugeren...Og jeg som håpet på bryllupstingene mine :veldigsur:

Men i dag er det :hjerte: VALENTINES DAY :hjerte:

Jeg fikk en grå me-to-you bamse av min kjære som det stod: "You`re special" på... :hjerte:

Og med den fulgte et stort A4 kort hvor det stod: " Til kvinnen i mitt liv-Juni:jeg vil alltid elske deg. Glad i deg og gleder meg til du blir kona mi. Love you" :hjerter: :hjerter: Jeg ble kjempe rørt! Synes det var så koselig..

*juni04 i drømmeland i dag*

Skrevet

Er litt avslappet i dag med tanke på utrikningslaget til sambo...Jeg møtte de ute på by`n i går etter ølfestivalen var ferdig. Etterhvert fikk jeg snakket litt med forloveden til søskenbarnet mitt og han og sambos forlover hadde snakket litt om utdrikningslaget! Så jeg sa at jeg håpa det ikke var noe strippere eller noe farlig de skulle finne på!! Og jeg kunne ta det helt med ro, men de skulle finne på noe spennende, noe som ikke var så vanlig :o Men jeg måtte ikke være redd!! De var jo kameratene hans og ville jo at det skulle bli bra for han, de kjente han jo såpass godt!! Etterhvert fikk jeg snakket litt med forloveren hans og han bare sa at de skulle finne på noe tøft, noe som skremte han litt/fikk frem adrenalinet! Og jeg sa ja, bare det ikke er strippere så og det avfeide han bare! Hørtes ikke ut som om det var i tankene hans engang!!! Puh..Så jeg er litt lettet i dag, tror også de ville prøve å få til sånn at vi fikk det samtidig også!! Men, man vet jo aldri!!

Skrevet
:kline: Føler meg litt sånn om dagen jeg! Er i en slags lykkerus, tenk være så forelsket etter 10 år! Det hadde jeg ikke trodd!!!
Skrevet

Så koselig, da! :P Så heldig du var på Valentine's Day, bamse og greier!

Takk for hislen i dagboken min og ha en fin mandag!

:heiajente:

Klem

Skrevet

Sist uke sendte jeg sambo ut for å kjøpe frimerker og jeg hadde fortalt han at jeg skulle ha disse Valentines frimerkene, for jeg synes ikke det var noe fint å sende innbydelsene med en stor steinbitt på! Men i går kom han med frimerkene og da har han altså prestert å kjøpe de med steinbitt :evil: :roll: Så han må reise å bytte de i dag :sjarmor:

Tremenningen min i USA kunne bestille ringene for meg og jeg har sendt link til henne et par ganger, men hun har ikke bestilt de ennå! Og nå så jeg at prisene hadde gått opp $75 pr.ring! Det blir over 1000kr dyrere for oss og det er litt kjedelig! Sambo synes det var dumt vi skulle bestille siden vi hadde fra før! Men jeg vil ha platina, men jeg skulle ønske de var blitt bestilt før :-? Ingenting å gjøre med det nå, bare håper hun bestiller de snart! Jeg er veldig spent på størrelsene, men tror jeg skal ha bestilt noenlunde riktig!

Skrevet

Sitter og snikleser litt her :oops: :-) Stilig med platina ringer.. Regner vel med at de koster en formue her i norge :-( Håper det ordner seg... Ang. stripping i utdrikningslaget.. Er dette så veldig vanlig enda.. Har på følelsen av at det er blitt mer og mer borte?????

Kaka var veldig søt. Har veldig sansen for liljekonvall....

Skrevet

Hei julibrud 2004!

Koselig med snikleser som kommer frem :wink:

Prisene vi har fått på ringer her i Norge varierer fra 9000kr-25 000kr!! Nå kommer de på ca. 7500kr! Gleder meg til jeg får de, er kjempe spent! Jeg håpet at stripping i utrikningslag var ut, men man vet jo aldri! Men det hørtes ikke ut som om det var det de hadde tenkt mest på når det gjaldt utdrikningslaget! Så det er jo bra...

Sambo var å skulle bytte frimerker i går, men da var det ikke mer.. :-x Men han hadde vært så smart og spurt om de kunne bestille og det kunne de :hoppe: Da slipper jeg de stygge steinbittene heldigvis!!

Om 10 dager så reiser jeg til Arguineguin :kul::danse: Ah, det skal bli så deilig! Men uten KG en uke :o , hvordan skal det gå!!!??

Skrevet

:ler: Er det ikke merkelig hvordan menn er totalt blottet for detaljfølelse?!?! Tipper at han ikke kan forstå for sitt bare liv hva som er galt med de "fine steinbitfrimerkene som han har kjøpt"... ?

:ler: Mannfolk!!!

Heldig du som skal på ferie! *misunnelig*

.. og nå drar det seg jammen til for bryllupet også!!! :o

Tipper det ikke blir noe stripping i utdrikningslaget - det er veldig få som gjør det nå. For det første er det veldig dyrt, for det andre er det mer på moten med utdrikningslag hvor man gjør noe sporty - type fallskjerm, rafting, gocart osv.

Hva med deg - har du noen tanker rundt ditt eget utdrikningslag? Har du lagt inn ønsker hos forloveren din?

Skrevet

Hei vennen!

Nei, han skjønte ikke hvorfor vi ikke kunne bruke de med steinbitt på for herregud var vel ingen som la merke til frimerkene :roll: Men det blåååser jeg om ikke en sjel ser de, JEG føler meg bedre ved heller å ha valentines merkene :sjarmor: Mannfolk ja :tunge1:

Jeg gleder meg til vi skal til Syden, har bare tenkt å kose meg og nyte samboeren min til det fulle :kul: Bryllup-tenkt underkant av 4 mnd igjen :-? Tenkte jeg skulle bestille fødselsattester i dag og da er da snart klart for å sende papirene..Og det er ikke tvil i min sjel, han er mannen i mitt liv med stor M :kline:

Mine tanker rundt mitt utdrikningslag? Tja, vil helst ha det roligst mulig! Har sagt vi gjerne kan ha det hos meg og jeg kan diske opp med litt mat etc, så kan de heller legge inn noen bittesmå overaskelsesmomenter underveis!! Hun vet hvertfall at jeg vil ha det rolig og det hører hun på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...