LineGourmet Skrevet 9. september 2010 #301 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg endte visst ikke opp med å bestille bare Tikei-prøvene. Plutselig satt jeg og tastet inn sifrene på mastercardet og betalte for Jane Iredale loose powder foundation. :gjeiper: Har hørt mye bra om henne, så håper jeg har funnet rett farge om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg endte visst ikke opp med å bestille bare Tikei-prøvene. Plutselig satt jeg og tastet inn sifrene på mastercardet og betalte for Jane Iredale loose powder foundation. :gjeiper: Har hørt mye bra om henne, så håper jeg har funnet rett farge om ikke annet. Gleder meg til å høre om Jane Iredale, har vurdert å prøve den flytende foundationen en stund ------------ Håper alle får en fin fredag Deilig at det snart er helg Her er symptomjakten i gang, at jeg aldri lærer.. Det ligger an til en "travel" helg/uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. september 2010 #303 Del Skrevet 10. september 2010 Her er symptomjakten i gang, at jeg aldri lærer.. Det ligger an til en "travel" helg/uke vil du fortelle hva du kjenner...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #304 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) vil du fortelle hva du kjenner...? Kan vel ikke ha prøverdagbok uten symptomoppdatering Bare bittelitt uvel siden i går ettermiddag, og kanskje litt svimmel også. Kjenner det såvidt nå også. Nå skal de sies at jeg kjenner veldig godt etter da, så jeg tror ikke det skal tas så alvorlig *Edit: glemte at det murrer litt i korsryggen + stikker litt i eggstokk-området, men det syns jeg altid at jeg kjenner.. Endret 10. september 2010 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2010 #305 Del Skrevet 10. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #306 Del Skrevet 10. september 2010 Det er vel litt tidlig å ta frem popcornet? Du skal ikke se bort fra at jeg ønsker på meg kvalme og div. annet Har vel aldri hatt så lyst til å føle meg kvalm og uvel som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg ER faktisk kvalm Kjente det såvidt i går kveld, og litt i dag tidlig. Men i dag har det virkelig tatt seg opp utover dagen, såpass at jeg er sikker på at det ikke lenger er ønsketenkning. Vet jo ikke årsaken da, det kan jo være Wild Yam, kvalme er ganske vanlig bivirkning. Kan også være virus eller noe, mange som er syke for tiden. Når det er sagt så syns jeg dette er mistenkelig likt sånn jeg hadde det sist mnd Vi får se hvordan det utvikler seg. *Håperhåperhåper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. september 2010 #308 Del Skrevet 10. september 2010 Hmm... spennende! Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 10. september 2010 Hmm... spennende! Jeg heier på deg Heier på oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2010 #310 Del Skrevet 10. september 2010 Så spennende det vr her *håperhåperhåper* at det er noe på gang her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2010 #311 Del Skrevet 10. september 2010 Aldri for tidlig til Håper dere har vært heldig og truffet blink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 11. september 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 11. september 2010 Så spennende det vr her *håperhåperhåper* at det er noe på gang her Aldri for tidlig til Håper dere har vært heldig og truffet blink Det håper jeg og. Vi får vente og se ------------- Vært på trening, deilig å komme seg ut litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. september 2010 #313 Del Skrevet 11. september 2010 Flinke dere er å trene flere av dere, beundrer det, kjempe flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. september 2010 #314 Del Skrevet 11. september 2010 Det håper jeg og. Vi får vente og se ------------- Vært på trening, deilig å komme seg ut litt! Herlig! Er det ikke sånn at trening reduserer pms-symtomer? Både fysiske og psykiske? Betyr det at eventuelle gravidesymtomer også blir mindre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 11. september 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 11. september 2010 Herlig! Er det ikke sånn at trening reduserer pms-symtomer? Både fysiske og psykiske? Betyr det at eventuelle gravidesymtomer også blir mindre...? Trening pleier hjelpe på menstrasjonssmerter, PMS vet jeg ikke :klø: Jeg har ihvertfall ikke tenkt over det. Har fremdeles den litt "fyllesyk" følelsen, men sambo påstår han også er litt syk så ikke vet jeg Det går ikke over ved trening akkurat, men det hjelper jo å gjøre noe anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. september 2010 #316 Del Skrevet 11. september 2010 Får håpe at fyllesykfølelsen betyr noe positivt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. september 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 12. september 2010 Stille og rolig helg sammen med sambo. Kan ikke si vi har gjort noe spesielt, bare slappet av og sett tv, sovet lenge, trent. Deilig med sånne helger også, spesielt når været er som det er Sambo stod for maten i går, så det ble ikke biff i går heller.. Jaja, vi får ha noe å glede oss til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 12. september 2010 #318 Del Skrevet 12. september 2010 Stille og rolig helg sammen med sambo. Kan ikke si vi har gjort noe spesielt, bare slappet av og sett tv, sovet lenge, trent. Deilig med sånne helger også, spesielt når været er som det er Sambo stod for maten i går, så det ble ikke biff i går heller.. Jaja, vi får ha noe å glede oss til Det er godt å slappe av i helgene, for da har man så mye mer å gå på utover uka! her oxo, men ble en liten tur ut for det! frisk!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. september 2010 #319 Del Skrevet 12. september 2010 Hvordan føles kroppen da....? (symtomer og sånn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. september 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 12. september 2010 Samme som de siste dagene egentlig.. kvalm, litt trøtt og svimmel. Det kommer og går litt. Og så har jeg litt vondt i venstre pupp Mensen kommer vel om noen dager, og da er det vel stor fare for at jeg blir verdens mest tragiske (og desperate) prøver Enn du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå