Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

Nei, jeg kjenner ikke noe spesielt. Bitte litt øm i puppene (likt fordelt, hihi). Men når jeg kjenner veldig godt etter akkurat nå så føler jeg meg litt "øm" nede i livmoren også... haha.. nei, det er ikke noe å snakke om :ler: Jeg er i hvert fall ikke trøtt og svimmel, føler meg veldig opplagt faktisk :)

Jeg er ikke så sikker på at du får mensen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg kjenner ikke noe spesielt. Bitte litt øm i puppene (likt fordelt, hihi). Men når jeg kjenner veldig godt etter akkurat nå så føler jeg meg litt "øm" nede i livmoren også... haha.. nei, det er ikke noe å snakke om :ler: Jeg er i hvert fall ikke trøtt og svimmel, føler meg veldig opplagt faktisk :)

Jeg er ikke så sikker på at du får mensen... ;)

Det er jo veldig tidlig å kjenne noe enda, har du IKM på søndag/mandag om litt over en uke?

Vi får se hvordan det går med mensen, hvis det går som sist gang vil jeg heller ha mensen :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig tidlig å kjenne noe enda, har du IKM på søndag/mandag om litt over en uke?

Vi får se hvordan det går med mensen, hvis det går som sist gang vil jeg heller ha mensen :filer:

IKM tirsdag/onsdag om litt over 1 uke.. leeenge til ja :roll:

Det går nok bra skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser jeg at det er spennende tider om dagen, bare å slå seg ned og vente på testresultat. Jeg var full av symptomer forrige måned, på PP1 (!), men håper på at det var hjernen som jobbet overtid med alt det nye. Man kan jo ikke bli like desperat hver måned?? :sjenert:

Blir i hvert fall en superspennende uke i denne boken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, mandagen har vært bra så langt :klemmer:

Prøver så godt jeg kan å konsentrere meg om jobb og ikke tenke på kommende IKM denne uka :gjeiper: Lettere sagt enn gjort, det er utvilsomt det jeg tenker mest på om dagen! Jeg syns jo selv jeg kjenner litt av hvert, men vet jo ikke.. FF sier IKM på onsdag, og jeg tror IKM er på fredag. Ble enig med sambo om ikke å teste før tidligst IKM, helst vente litt. Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge? Egentlig bare tull å teste før IKM, jeg vet jo det :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt best å vente til IKM med å teste ja. Jeg har lagd min egen standardfrase til meg selv: "Ikke noe vits i teste på seg dårlige dager". Og det virker ganske godt mot lysten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt best å vente til IKM med å teste ja. Jeg har lagd min egen standardfrase til meg selv: "Ikke noe vits i teste på seg dårlige dager". Og det virker ganske godt mot lysten ;)

Det har du helt rett i, ikke gir det noe klart svar heller så tidlig. Jeg prøver å tenke på andre ting, så får vi se hva som skjer. Ikke noe å gjøre fra eller til nå uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for å vente med å teste. Forhåpentligvis skal det lille egget få godt nok med tid for å feste seg, og det krever litt tid. Krysser fingrene for at du kan dele en gladnyhet med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken av spente damer!

Blir spennende å titte innom her nærmere helga;)

Krysser fingrene for at du da kan dele gode nyheter med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer:

Tror jeg må skru ned forventningene et hakk.. Syns jo at jeg kjente endel symptomer i helgen som lignet veldig på sånn det var sist mnd, men nå syns jeg de har forsvunnet mer eller mindre. Har bare ganske vanlige PMS symptomer, i tillegg hopper tempen opp og ned en del uten at jeg vet helt hva det betyr. Blir ikke overrasket om mensen kommer snart selv om jeg håper på noe annet. Er vel bare litt mer realistisk nå, og det skader jo ikke :filer:

Ha en fin tirsdag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm... bedre å ha for lave forventninger enn for høye. Det er veldig kiipt å bli knust av skuffelse.. :sjenert:

Jeg fikk Tikei-prøvene i går forresten :) Har på i dag. Ser og kjennes veldig bra ut faktisk, men jeg må bestille en nyanse mørkere hvis jeg skal ha (veldig lyse alle sammen). Spent på hvordan den oppfører seg utover dagen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å prøve noe nytt, håper du blir fornøyd! Jeg har så mange spennende pakker som jeg venter på (joggesko + div. sminke) Like spennende å hente posten hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mensmurringer og spotting, ser ut til at alt er som det pleier å være her. 99,9 % sikkert at det er mensen som er like rundt hjørnet :filer: Kjenner igjen duste-kjerringa nå etterhvert :heks:

Humøret på bunn, drittvær ute og alt for masse jeg skulle ha gjort. Har bare lyst til å låse meg inn og grine :roll: Ingenting gøy med prøvingen lenger, bare stress. Sambo er veldig opptatt av at et evt. barn skal blir født tidlig på året, ikke i sommerferien osv. Og da er det toget gått. Og jeg blir eldre.. *Sutre, sutre* :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en klem fra meg: :klem:

Skjønner godt at man mister motet innimellom. Noen opplever jo at ungene ramler ut uten at de verken er planlagte, prøvd på eller noen ganger ønsket. Og så er det andre av oss som sliter, jobber, pu** på spreng og virkelig lengter. Det føles ikke rettferdig!!!

Det er lov å være skuffet når TR kommer, og spør du meg er det lov med en tåre eller to også. Bare få det ut, rist det av deg og så er du klar for en ny runde, det er jeg sikker på!

Her i huset er det jeg som har sagt i flere år at jeg synes barna kan bli født tidlig på året (er selv født i januar). Nå klaffet det ikke sånn at vi startet med prøvingen før nå, og ergo er vi snart på en høsttermin. I Oslo er det bare de som er født før 1. september som er sikret barnehageplass, og akkurat det er Mannen opptatt av. Jeg tenker som så at når man har prøvd en stund og skjønner at ungene ikke akkurat ramler ut, så må man ta de barna som kommer, samme når terminen er... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooooor :klem: fra meg!

Skjønner godt du mister motet, men tror det er viktig, selv om det er veldig lett å si, noe helt annet å gjøre. Å ikke fokusere for mye på prøvingen, ha sex jevnlig gjennom hele mnd, og la det være noe hygge bak alt. Så pleier den sitte ganske så fort. Men med engag man begynner stresse, lar tankene vandre.. ja.. det tror jeg, dessverre, ikke er særlig hensiktsmessig.

Men jeg forstår godt du er skuffet, kjenner godt til den følelsen selv!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe moro det der.. :( Kjenner skuffelsen din..

Har du hatt TR etter SA'en? Jeg ble anbefalt å vente en periode i alle fall, så er kanskje ikke så dumt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...