Gå til innhold

Hva er det styggeste ordet du vet om?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr dette ordet? Jeg har aldri hørt det før. :)

dette er en normal norsk ord (og betyr “forbi” eller “over”). jeg liker ikke ordet, fordi det betyr noe annet i tyskland (-> rumpeballe). når jeg hører ordet, tenker jeg på veldig ubehagelige situasjoner i livet mitt og jeg må kaste opp. :S

hilsen fra

lilla

Endret av li(l)la
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ai her var det mange som hadde negative assosiasjoner til kropp!

Det ekleste ordet jeg vet, som jeg nesten aldri tar i min munn, er ...............plaster (som selvfølgelig også er noe av det ekleste jeg vet). Dessuten liker jeg ikke ordene truse, bokbind og de aller fleste banneord.

Det førstnevnte er likevel verst, jeg klarer knapt å si det, langt mindre skrive det mer enn én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuk. Jeg syns det er så styggt. Vet ikke hvorfor med det er skikkelig tun off når noen sier det ordet altså. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en normal norsk ord (og betyr forbi eller over). jeg liker ikke ordet, fordi det betyr noe annet i tyskland (-> rumpeballe). når jeg hører ordet, tenker jeg på veldig ubehagelige situasjoner i livet mitt og jeg må kaste opp. :S

hilsen fra

lilla

Takk! Klart jeg visste det når jeg fikk tenkt meg om. Litt rask på tastaturet idag. :) Men jeg forbinder jo ikke det ordet med noe ekkelt slik som du gjør.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Amylase". Æsj... Ekleste ordet i verden, jeg tenker på monstre med giftige hoggtenner!

Tar heller aldri ord som "lesbe/homo", "mongolid", "hore" osv. i min munn. Banner litt, men det begrenser seg til "faen", "forbanna" og "helvete", og bruker dem ikke sånn "forbanna idiot!" til noen, men hvis sausen brenner seg eller jeg tråkker på en tegnestift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forbinder jo ikke det ordet med noe ekkelt slik som du gjør.
ja, andre medlemmer har skrevet "kvinne" eller "problemstilling". jeg forbinder ingen stygt med disse ordene og synes det er bra at folk er forskjellige. (:

hilsen fra

lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette er vel ikke et stygt ord i vanlig forstand, men "Hæ", gjerne med mange æ-er bak, er noe av det mest uintelligente jeg hører og leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff det værste er når en skal beskrive underlivet på en dame og når damer selv skriver FITTA MI..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange med anstrengt forhald til kroppsbetegnelser ja.

Er det eigentleg ordet eller er det kroppsfunkjsonen de ikkje likar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

et ord er jo bare en samling så i utgangspunktet er jo ingen ord stygge, det er jo betydningen man legger i ordet som er avgjørende.

selv syns jeg rasshøl er det styggeste ordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Madde om prinsesse Madeleine i Sverige. Det er sikkert et vanlig kjælenavn på svensk, men lyder heslig i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madde om prinsesse Madeleine i Sverige. Det er sikkert et vanlig kjælenavn på svensk, men lyder heslig i mine ører.

Det er eg einig i - høyres fælt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...