Gå til innhold

Kvakseheimen


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med 9 uker :strix: . Du er akkurat 2 uker lengre enn meg, så gøy å følge med hvordan det går med deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 9 uker! :hoppe:

Takk og takk! :)

Grattis med 9 uker :strix: . Du er akkurat 2 uker lengre enn meg, så gøy å følge med hvordan det går med deg :jepp:

Ja! Gratulerer masse med 7 uker!! :hoppe:

Gratulerer med 9 uker :) :) :) (de avanserte smilyene virker ikke)

Takk, Iza! For å få de avanserte smileys til å virke igjen må du slette nettleserloggen og cookies :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er det noe som heter kirsebærreker også ??! Sett inn et bilde av reka di, a ! :jepp:

Tenk, folkens...idag er jeg ni uker på vei! :hoppe: Småen er hele sju uker gammel :rødme:

Har ingen bilder av akkurat mine reker, men sånn ser de ut! 2-3 cm lange, og veldig søte der de svømmer med de små rekeføttene sine :)

Herlig med ni uker! Begynner å bli stor kar nå, småen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NUMI! :hoppe: Takk for gratulasjonene!! Koselig at du titter innom. Nei, den andre boka ble det stusselig med etter hvert, gitt :ler:. Den ligger og flyter i cyberspace et sted.... :lete:

Nå skal jeg innom boka di og oppdatere meg litt på deg også, for det er jammen lenge siden sist! :klemmer:

Tenk, folkens...idag er jeg ni uker på vei! :hoppe: Småen er hele sju uker gammel :rødme:

Ja, skal bli fast leser av graviditetsboka di fra nå av. :jepp: Gratulerer med 9 uker! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige ni-ukershilsninger! :)

Jesse: velkommen til dagboka mi! Koselig å se et nytt "fjes"!

I kveld skal jeg bake Zebra bars etter tips fra Belle....Veldig spent! Jeg har ingen liten langpanne som oppskriften krever, så da ble det å øke alt 2,5 ganger for å få plass i STOR langpanne! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusekatten min har forsvunnet....har vært borte i snart et døgn...:sukk: Noe er på ferde, for hun holder seg alltid i nærheten.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår er stort sett aldri bort den heller, men nå som det er sommer og fint, har den plutselig funnet ut at det å være borte et døgn er ganske ok. Var skummelt første gangen, for hun har aldri vært ute mer enn maks et par timer før.

Pusen kommer nok tilbake skal du se! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Iril! :klemmer:

Hun var borte i tre døgn for tre-fire somre siden, og da måtte jeg fiske henne ned fra et høyt tre...Håper hun ikke har rotet seg oppi et tre nå igjen....for her jeg bor nå er det flere millioner :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Håper pus kommer hjem snart :klem:

Men det hender jo at til og med katter som oftest holder seg i nærheten tar seg en sjelden tur og kommer hjem etter noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for trøsten, Iza! Vi får satse på at hun bare er på sommerferie i skogen...hun er veldig rask og spenstig, så det skal nok mye til før hun blir tatt av rovdyr :jepp:

Men jeg er nå bekymra hønemor for det...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... :riste: Håper pusen kommer til rette snart! :klem:

Dette er en av grunnene til at jeg ikke vet om jeg hadde taklet å ha katt. I hvert fall ikke utekatt. Jeg hadde bekymret meg uten like! :sukk:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...