Gå til innhold

Kvakseheimen


Sequax

Anbefalte innlegg

Ja, navnene er klare, men litt utenom de vanlige ( ingen Petter eller Anne ;) )så folk som kjenner meg ville ha greid å identifisere meg på flekken :ler: Derfor er det hemmelig :)

Å, jeg er så utålmodig! :kjefte: Jeg kjenner jo ingenting! Jeg vil ha stor og fin mage som Pupsi har!! NÅ!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg og til mage, men regner med jeg blir lei den etterhvert jeg og :fnise:

Har lest igjennom dagboka di nå. Gøy å lese om andre nygravide :)

Jeg ble befrufta 3 dager før du fikk positiv GT :skratte:

Ha en fin kveld :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vil ha mage kan de få min "etter-graviditeten" mage! :jepp: Den er så stor og fin så

Men det var kanskje ikke helt det du så etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan godt få låne den litt :jepp: Jeg er så lei den at...

Sleng'n over! :ler:

Jeg gleder meg og til mage, men regner med jeg blir lei den etterhvert jeg og :fnise:

Har lest igjennom dagboka di nå. Gøy å lese om andre nygravide :)

Jeg ble befrufta 3 dager før du fikk positiv GT :skratte:

Ha en fin kveld :goodbye:

Hei, Becky!! :vinke:

Så koselig med et "nytt ansikt" i dagboka mi! Ja, du er ikke så langt bak meg, men det skal vel godt gjøres å ta meg igjen ? ;)

:hallo:

Håper du får en flott torsdag Sequax :klemmer:

I lige måde, Småkjekset! :kose:

Hvis noen vil ha mage kan de få min "etter-graviditeten" mage! :jepp: Den er så stor og fin så

Men det var kanskje ikke helt det du så etter :fnise:

:hoho:

Nei, den magen gleder jeg meg ikke til ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahahaha, jeg skjønner jeg ikke helt er klar til å tre over i de voksne, fornuftige gravid-damenes rekker enda. Det første jeg tenkte da jeg så forkortelsen GT var ikke "graviditetstest", men "Gin&Tonic" :ler:

Ha en knallsuperduperkveld, Sequax!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha, jeg skjønner jeg ikke helt er klar til å tre over i de voksne, fornuftige gravid-damenes rekker enda. Det første jeg tenkte da jeg så forkortelsen GT var ikke "graviditetstest", men "Gin&Tonic" :ler:

Ha en knallsuperduperkveld, Sequax!

:hoho: Jeg også!!

Ha en heidundrandes aften, Pingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er ikke så langt bak meg, men det skal vel godt gjøres å ta meg igjen ? ;)

Jo, hvis du går over termin og jeg føder før :ler: . Vel, kan vel ikke akkurat kalles å ta igjen likevel. Men tenk, da ville mitt barn vært eldre enn ditt. Sånn på papiret i hvertfall. Hmm, rart å tenke på. Jeg er egentlig 5 uker yngre enn elderen min. Det skal huske på når jeg er 40 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky: :ler: Faktisk!!

I helgen begynte jeg så smått å merke kvalme og i dag morres kasta jeg opp... :spy: Hurra, da er det i gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har fått svangerskapsisjias...fryktelig vondt under foten som sprer seg opp til høyre rumpeballe og korsrygg. Skal høre med legen i overimorgen når jeg skal på første kontroll.

Au.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på første kontroll allerede nå? Trodde ikke man skulle det før senere. Lykke til hos legen. Blir spennende å høre hva h*n sier om det ene og det andre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeeeei. *blåse på*

Takk! :cry3:

Skal du på første kontroll allerede nå? Trodde ikke man skulle det før senere. Lykke til hos legen. Blir spennende å høre hva h*n sier om det ene og det andre :jepp:

Tror det er vanlig fra uke 8 og utover. Og jeg er jo nesten i uke 8 i morgen, da...;) Takk! Gleder meg til å få første økt overstått! :biggrin:

Huff da, får håpe det er noe som går over! :troest:

Litt bedre i beinet i dag, men foten er fortsatt veldig vond. Typisk at jobben min er veldig fysisk, da, og at jeg har mest å gjøre på denne tida!!! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt :tristbla: akkurat nå...sommeren er min travleste tid, og jeg ser lite til vennene mine... :sukk: Jeg får tenke på at jeg tjener feriepenger til september!! :jepp:

Jeg legger på meg så mye...så tidlig i svangerskapet :sukk: Gruer meg til å veie meg hos legen i morgen... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva vil "mye" si? Det er helt naturlig å gå opp noe tidlig, jeg mener å huske at man tidlig får mer blod i kroppen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvil ikke, du er ikke den eneste som har lagt på deg! Er snart 3 mnd og har lagt på meg hele 6 kg(!)

Sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid og er sulten HELE tiden, håper dette gir seg etterhvert når jeg straks går over i 2.trimester :jepp: Hvis jeg unngår å spise når jeg er sulten blir skikkelig kvalm og kaster opp :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil "mye" si? Det er helt naturlig å gå opp noe tidlig, jeg mener å huske at man tidlig får mer blod i kroppen i hvert fall.

Ja, blodvolumet øker med ca 50%, og det tilsvarer 2-3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter!!!! Dere har gjort dagen god!!!! :strix:

Jeg har lagt på meg ca. 4 kg....

Takk for at dere skrev det dere skrev, jenter...nå blir det ikke like ille å veie seg hos legen idag! :bolledeig: ( for hun vet jo alt dette fra før!! )

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...