Gå til innhold

~ Har du vært på tv/i avisen? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, flere ganger. Både i avisa og på TV.

Har vært med i flere repotasjer på TV, bla i jobb-sammenheng.

I avisa har det vært pga idrett; håndball og turn og pengeinnsamlingsaksjoner.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var aktiv i musikkmiljøet der jeg kommer fra og var ofte i lokalavisen grunnet det...

Og så filmet TvN-nyhetene fra garderoben(!) når vi skiftet i en forestilling en gang og sendte det...du kunne se meg og to andre skifte i bakgrunnen... :oops:

Og så var jeg på tv på 17. mai da jeg var 10 år :ler: Farmor snakker om det ennå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på TV en gang, og på radioen en gang + flere ganger i lokalavisen, + en helside i Dagens Næringsliv! :kul: Alt i forbindelse med jobben min...

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

HAr også vært i avisen noen ganger, da på grunn av ulike prestasjoner innen idrett og musikk. Og to ganger på radioe, i jobbsammenheng...Men sliter ikke med at folk gjennkjenner meg ¨på gata for å si det sånn :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært publikum på Hollywood Squares, Roseanne Show og på amerikanske MTV. I avisen har jeg vært i forbindelse med en talentkonkurranse for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i avisen i forbindelse m jobben min og i forbindelse m turn og danseskole under oppveksten. Også hadde Aftenposten nesten en helside av sambis, datteren vår, meg og bilen vår i forbindelse m et intervju om hvor vi skulle på ferie.

Har vært TV en gang de hadde opptak fra arbeidsplassen min, men jeg slapp å si noe!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...