Gå til innhold

~ Har du vært på tv/i avisen? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i avisen nesten hver dag, jeg - fordi jeg skriver den!! :wink:

Åhja, det var SÅNN du mente, ja!! Har vært en gang på TV i en enquete om den nye rektoren på Universitetet i Oslo. Og i avisen i forbindelse med at jeg ledet åpningen av et idrettsarrangement en gang. Og så har jeg vært der som elevrådsleder på ungdomsskolen og litt sånne småting - litt fotballresultater osv.

Og så har jeg vært på lokalradio TO ganger - ble intervjuet i forbindelse med at jeg var redaktør for russeavis, og en gang var jeg med på å spille Trivial Pursuit på direkten.

Ikke noen stor kjendis, altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var yngre var jeg i avisen p.g.a av at jeg svømte aktivt og spilte handball... :briller: i senere tid har jeg fått slippe til med kommentarer i avisen fra min forrige jobb :blunke: artig det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, mange ganger! :sjarmor: :oops: (...blandede følelser...)

TV: Publikum i underholdningsprogram.

Avisen: Mest i jobbsammenheng...

Radio: Har blitt noen timer til sammen, opp gjennom åra (uten å nevne grunn!)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADA!

I avisen fordi jeg jobba der, på radio fodi jeg jobba der og på tv fordi jeg jobba der - og nå i ettertid - i avisa og på radio fordi det er jobben min å få stedet jeg jobber omtalt... :ler:

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

joo... ang. dansingen jeg har holdt på med. og drill i norge og tyskland. har vært på tv ang samme tingene også. men kan ikke si at jeg ble gjenkjent i flere mnd etterpå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joo... ang. dansingen jeg har holdt på med. og drill i norge og tyskland.

Driver du med drill?? Sportsdrill eller korpsdrill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp.

Vært på TV engang for en lang tid tilbake ang. dansing.

Men regner med at jeg var rundt 12-13 år eller noe. :lol:

Så har jeg vært i avisen ang. pusekatter. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært i noen aviser og ett ukeblad, som privatperson, men i forbindelse med en politisk sak for noen år siden. Har også takket nei til noen aviser i samme forbindelse...

Var også "illustrasjon" til en stor artikkel i et magasin da jeg var veldig liten - til og med forsidepike :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 2 ganger. Den enne gangen var det for mange hundre år siden. Eller kanskje ikke så lenge, men det føles slik ihvertfall. Det var når jeg gikk i 8klasse tror jeg det var. Og om at det var mye mobbing på skolen vår og skolen gadd ikke å gjøre noe med det!

Den andre var når jeg ble så dårlig av vannet hjemme. For 2år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...