Gå til innhold

Vilje og veien


Vilje*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra nå av skal jeg vinke til alle med seil, Ambra :fnise:

Takk for kaffe, Miss O. Jeg trengte den + en bøtte til i går. Grusom dag. Jeg fikk ikke drømmejobben. Det var så nære og de vil at jeg skal vurdere å jobbe hos dem om et år igjen. Men, hallo? Innen da har jeg etablert meg et annet sted. :sur:

Nesten ekstra bittert når det var så små marginer.

Vel...mye tankevirksomhet nå altså. Jeg tror ikke jeg kommer til å være fornuftig. Jeg tror jeg kommer til å velge det tredje alternativet, det som jeg egentlig hadde slått fra meg. Jada, jeg vet! Velkøm to messyhead :roll:

Selv om det er et par ting der som taler i mot, så kan det allikevel frigjøre litt tid til O STORE prosjekt. For jeg skal nemlig holde på med litt på si også nå nemlig.

Lurer på om mann og barn finner plass inni dette :klø: Joda, de har alltid VIP-billetter de altså. Jeg er ikke helt tullete heller. Men det er vel muligheter nettopp fordi mannen min er fantastisk fleksibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara
Men det er vel muligheter nettopp fordi mannen min er fantastisk fleksibel.

Det er noen som har det :grine::sukk: Hos oss er det meg, for å si det sånn. Det er gull verdt, og jeg tror du liker en utfordring, så klin til, hopp i det og gå for gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambra

Så synd med drømmejobben! Men stå på :tommelsmil: Med ditt pågangsmot er jeg sikker på at det kommer flere muligheter.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper i det. Jeg takket ja til den jobben som er mest innbringende, men som kanskje krever litt av en som er ny i gamet. Det er en fryktelig selvstendig jobb. Men det passer veldig bra med belliggenhet med tanke på andre svært spennende ting som er i ferd med å skje nå. Hvis jeg skal si det svært kryptisk, så må jeg antakelig øve opp fransken og bøye og tøye noe veldig i sommer :)

Jeg har det på ingen måte vondt nå her jeg sitter ute i solnedgangen med en liten skål med mandler og pepsimax og hører på bølgeskvulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig fortoner fremtiden seg som om den er i vater med hva jeg har opplevd i livet mitt hittil. Plutselig skal livet dreie seg om det jeg er god på i tillegg til en masse utfordringer som krever av meg ut i fra mitt veivalg og utdannelsen min.

Jeg kunne ikke deltatt på de endringene som skjer nå hvis det ikke nettopp var for alt jeg har vært igjennom i livet mitt. Alle de gangene jeg har blitt slått i bakken og reist meg opp igjen, alle årene med blodslit, alle tårer, alle smerter og den utrolig tøffe veien tilbake. Alt dette gjør meg til en ildsjel og en som brenner for dette. Jeg kan ta fatt på mulighetene og fremtiden med all min styrke, vilje og modighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambra

Det høres ut som en floskel, men det er virkelig sant at motstand gjør sterk. Man vokser på det og man våger å ta sjanser. Veldig godt å høre at fremtiden faller på plass for deg, det er virkelig en gave å få lov til å holde på med noe man virkelig liker. Du er modig, sterk og flink og jeg heier på deg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Ambra. Jeg er ydmyk for muligheten.

OG, du? Jeg vinker sånn prøvende til alle jeg tror kanskje kan være deg som seiler forbi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambra

Vink i vei, jeg vinker tilbake. Vet ikke om vi havner på dine kanter, men det hadde vært koselig med en natt på gamle tomter. Vi skal i hvert fall nedover på den siden av fjorden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig fortoner fremtiden seg som om den er i vater med hva jeg har opplevd i livet mitt hittil. Plutselig skal livet dreie seg om det jeg er god på i tillegg til en masse utfordringer som krever av meg ut i fra mitt veivalg og utdannelsen min.

Jeg kunne ikke deltatt på de endringene som skjer nå hvis det ikke nettopp var for alt jeg har vært igjennom i livet mitt. Alle de gangene jeg har blitt slått i bakken og reist meg opp igjen, alle årene med blodslit, alle tårer, alle smerter og den utrolig tøffe veien tilbake. Alt dette gjør meg til en ildsjel og en som brenner for dette. Jeg kan ta fatt på mulighetene og fremtiden med all min styrke, vilje og modighet.

:cry3:

Så glad på dine vegne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Ellevill og Miss O'Hara. :klem:

Helgen har jeg tilbrakt med skurefiller og malekoster i hendene. Trodde aldri jeg skulle føle vasking som en ære, men fortsettelsen er så spennende og flatene jeg vasker vekker så mange gode minner at jeg smiler hele tiden.

Jeg husker mannen en gang sa at han likte mennesker med ambisjoner, som liker jobben sin med mange hobbyer. Careful what you wish for :fnise: Han ser meg nesten ikke om dagen.

Vel, nå skal jeg nyte noen dager med familien :) De er uansett aller, aller viktigst!

Endret av Vilje*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg signert avtale med ny jobb. Det føles veldig godt. Greit å vite hvordan dagene skal fortone seg i høst, merker nå at usikkerheten har tatt på en del. I tillegg begynner mange av de andre løse trådene å nøste seg så jeg ser snart et klart bilde av fremtiden...Og den ser svært så bra ut!

Det beste av alt, jeg har klart å lage en grobunn for fremtidig flytting :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

I dag har jeg signert avtale med ny jobb. Det føles veldig godt. Greit å vite hvordan dagene skal fortone seg i høst, merker nå at usikkerheten har tatt på en del. I tillegg begynner mange av de andre løse trådene å nøste seg så jeg ser snart et klart bilde av fremtiden...Og den ser svært så bra ut!

Det beste av alt, jeg har klart å lage en grobunn for fremtidig flytting :lur:

Du er veldig, veldig heldig.

Veldig dyktig, selvsagt, sånt kommer jo ikke akkurat av seg selv på noen måte! Men også veldig, veldig heldig :)

Nyt hvert sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, Ambra.

Jeg vet, Miss O. Stopper ofte opp og tenker på det og føler meg utrolig heldig!

Tøff helg. 8 timer trening hver dag i tillegg til sjauing med familien. Alt er en del av investeringen i fremtiden min. Nettopp, det var jo godt sagt :roll: ...litt sliten, men det føles bare godt.

Endret av Vilje*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en veldig fin helg. Mange timer med trening i dag også og jeg er superklar for å gå igang med jobb om bare få dager. :overrasket: BARE FÅ DAGER!!??? Jøss, tiden er plutselig inne! Nå ble jeg nesten litt urolig i magen...skrekkblandet fryd!

Babyen min er plutselig ikke baby lenger heller. Utviklingen tar helt av om dagen, hun var egentlig litt treg, men nå tar hun igjen alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Enigma.

Stille dag i dag. Egentlig litt deilig med en regnværsdag. Burde vel kanskje brukt den flittig til å rydde og ordne litt, men foreløpig nyter jeg å bare surve rundt.

Det ble plutselig hvitvinskveld hos en venninne i går. Skikkelig sommerfølelse å tusle i nabolaget med en hvitvinsflaske under armen på vei til en hyggelig midtsommerkveld med hyggelige jenter. Hjemturen ble ekstra spennende i uvær. Love it!

Barna koser seg på rommene sine, tror de også setter pris på en dag uten planer.

Jeg fikk en veldig søt mail fra mannen med beskjed om å shoppe på vedlagte link for en ganske stor sum med penger. Så nå blir det treningstøy :) Snille mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...