Gå til innhold

Vilje og veien


Vilje*

Anbefalte innlegg

Gjest Miss O'Hara

:vinke:

Mange som er forkjøla nå. Kollega har smittet meg, halsen truer med å bryte ut. Helt feil årstid, liksom!

Håper det går bra for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg ble frisk igjen, forhåpentligvis du også?

Jeg kan også skryte av at jeg er ferdig med den ene delen av utdannelsen min :hoppe:

Jeg bare klarer ikke helt å feire det. Jeg fikk ikke det jeg var ganske sikker på at jeg skulle greie. Og nå sliter jeg med selvtilliten med tanke på drømmejobben. :sukk:

Må klare på en eller annen måte å hente frem alt av ståpå-mot i dag og forberede en strålende fremføring til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puster igjen, men med tilløp til hyperventilering. Om det er mulig så har jeg enda mer lyst på den jobben nå. Jeg får ikke vite noe mer før fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jobbe litt i ettermiddag, men så tar jeg med meg en flaske vin og stikker av fra omverdenen et par dager. Gleder meg til å våkne til bølgeskvulp og måkeskrik. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss O'Hara

Må jobbe litt i ettermiddag, men så tar jeg med meg en flaske vin og stikker av fra omverdenen et par dager. Gleder meg til å våkne til bølgeskvulp og måkeskrik. :rødme:

Høres ut som en drøm :) Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Første gang jeg skal være der alene. Skal overvinne mørkeredsel. Tenker som så at den vonde følelsen om kvelden når det blir mørkt er så liten sammenliknet med freden jeg føler resten av døgnet.

Mannen spurte hva jeg skulle finne på, og nåe jeg tenker meg om så tror jeg faktisk at jeg klarer å være der uten å gjøre noe som helst. Jeg kan fint sitte absolutt hele dagen og bare se utover havet. Null problem:)

Jeg skal hente meg inn igjen, forhåpentligvis former fremtiden seg litt og blir mer konkret mens jeg er der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambra

Alenetid med vin og måkeskrik høres fantastisk ut, til tross for mørket. Tull deg inn i et pledd og se utover vannet. Det gir sjelefred! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk sjelefred, Ambra. Jeg gleder meg!

Såh...hva har jeg gjort i dag? Snuppa mi sover som en stein på snart tredje timen og jeg har spist brownies til frokost. Støl på de merkeligste steder i dag etter min hittil tøffeste treningsøkt i går. Flott oppsummert.

Nå skal jeg piske meg selv til å sette over en vask før vidunderet våkner og så skal vi gå ut en tur i finværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske dager i paradis! Tuslet rundt i bare trusa, spiste ferske reker på svaberget og koste meg med rødvin og en god bok ut i sene nattetimer. ...eller nattetimer er ren jug, men sene kveldstimer da hvert fall!

Det er det der som er meningen med livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og trent. Tør nesten ikke gå i dusjen...da må jeg gå fra telefonen :sjenert:

Nå er jeg uansett så psyket ut av all ventingen. Tror ikke jeg får den jobben. Det er uansett noen positive sider og mye mer fornuftig å ta den andre jobben. Fornuftig er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss O'Hara

Du spør jo rette person, for å si det sånn. Ja, fornuft er veldig riktig og... fornuftig. Rett og slett. Godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel...da går jeg i dvale eller noe den neste uken. Ingenting blir dessverre avklart på mange dager. Jeg trodde jeg skulle dø av ventetiden til i dag... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig antiklimaks i dag altså. Hadde liksom sett for meg en avklaring enten den ene eller den andre veien. Når det ikke ble det så ble jeg liksom bare gående rundt meg selv uten å få gjort noe fornuftig. Har kost meg veldig med babyen min i dag da...eller babyen som kanskje ikke er så veldig mye baby lenger :rødme:

I morgen er det gjenforening med mannen etter tre dager uten. Offisiell start på sommerferie var planen, men jeg klarer liksom ikke å kalle det ferie før jeg er sikker på når og hvor jeg skal ut i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med uavklarte ting. Bedre å ha noe konkret å forholde seg til - være seg positivt eller negativt. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Innom bare for å bytte ut det som er i bag'en før jeg løper igjen. Nyter deilige sommerdager på hytta. Det er deilig, for jeg klarer til en viss grad å koble helt av der. Eller det er vel løgn egentlig. Jeg våkner sånn ca kl 05 hver morgen og ligger og kverner på uoppklarte spørsmål og sånt.

Jeg gleder meg til september, for da vet jeg hvordan livet, karriere og økonomi fortoner seg.

I mellomtiden skal jeg ta med meg alt det nydelige juni, juli og august har å by på.

Varme sommerkvelder, softis, svaberg, jordbær, lukten av grillkull og tennvæske, nyklipt gress, tang i vannkanten, måkeskrik, solkrem...overlever nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...