Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Du kan jo ta med ultralydbildet til familien og si at du har et bilde å vise dem, hvis du ikke får tak i kopper :) Det gjorde mannen med sin familie, og de begynte å gråte alle sammen :fnise:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde også med ultralydbilde da vi skulle fortelle mormoren til mannen, men hun skjønte ikke hva hun så på i det hele tatt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å lekedrikke er at det kan bli litt visking og tisking når folk får vite at du er gravid: "drakk ikke hun på forrige fest?" etc. Derfor er det jo lurt at du har noen medsammensvorne som kan fortelle at du bare juksedrakk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første Dina gjør når ungen er ute, er å legge seg på magen, stappe i seg kake og sprette en flaske! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å drikke jeg :tunge1:

Skal ligge på magen hele neste uka å drikke hvitvin :lol:

:dåne: heldiggrisen....jeg følger etter om 11 uker håper jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daquiry ja.....namminamm.....egentlig det jeg har mest lyst på er Mojito!

kapper vi boka di Cypress med fylleprat :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: sånt må man regne med :lol:

Nei... mojito... den klarer jeg meg fint uten.. synes den blir for søt faktisk, og jeg som liker søte ting :fnise: men klarer ikke den.... minte er heller ikke noe knall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne drukket både Mojito og Daiquiri, meeeeen litt for mye sukker i dem gitt.. holder med til vodka og pepsi max :lol: Skikkelig eksotisk drink det :rolleyes:

Eller iiiiiiskald hvitvin :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vodka og pepsi max.. fikk litt sånn flashback fra ungdomstiden nå :ler: det smaker jo hore...

tar heller bacardi razz og pepsi max

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja.. alkohol generelt... alt er jo sukker... :sukk: ikke morro det der... men jeg har en kompis som har diabetes type I er vel det du har og vel? Han har sånn insulinpumpe koblet til seg da som alltid pøser på når han trenger det, slipper å tenke på sprøyter nå og da etc... men.. det rare er... han spiser godteri som bare det.... nugatti, sylttøy etc på brødskiva... lever på grandis etc... og helgene...han drikker som bare det.... enten øl eller de sterke drammen. Han spiser ALDRI sånne ting som er for diabetikere... så lurer velig på hvordan kroppen hans blir når han blir eldre ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja... ja det kan han få slite med senere så lenge han ikke har stålkontroll og et fint langtidssukker...

Pumpe har ikke jeg lyst på... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her koser dere dere ser jeg! :) Bra det! :tommelopp:

Jeg har ikke vært gravid lenge nok til å savne alkohol, men det kommer nok tenker jeg!! I USA hadde de så masse digge juicer over alt, så der var det helt flott å drikke alkofritt, mens her til lands er det litt mer kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forresten kopper i dag på kremmerhuset. De er hvite med sort tekst, veldig enkle, men fine. Står bare Bestemor osv på, ikke Verdens beste bestemor, men det syns jeg ikke gjør noe. De får bevise at de fortjener betegnelsen verdens beste først fant vi ut! ;)

Ellers kjøpte jeg en dagbok for gravide i dag. Den sto det masse nyttig i, og den har plass til å fylle ut litt personlige erfaringer etter hvert og. Så den gleder jeg meg til å bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kjøpte jeg en dagbok for gravide i dag. Den sto det masse nyttig i, og den har plass til å fylle ut litt personlige erfaringer etter hvert og. Så den gleder jeg meg til å bruke!

Hva heter den og hvor kjøper man den? Jeg vil også ha!

Jeg er vanligvis avholds, men av alle ting har jeg fått sånn skikkelig lyst på øl nå. Har jo hørt man kan få cravings på rare ting, men øl.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...