Pupsilure Skrevet 11. juni 2010 #261 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Du kan jo ta med ultralydbildet til familien og si at du har et bilde å vise dem, hvis du ikke får tak i kopper Det gjorde mannen med sin familie, og de begynte å gråte alle sammen Endret 11. juni 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja, det kan vi jo absolutt gjøre. Det er også en fin måte å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juni 2010 #263 Del Skrevet 11. juni 2010 Å hamed ultralydbildet høres ut som en veldig bra måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. juni 2010 #264 Del Skrevet 11. juni 2010 Vi hadde også med ultralydbilde da vi skulle fortelle mormoren til mannen, men hun skjønte ikke hva hun så på i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. juni 2010 #265 Del Skrevet 11. juni 2010 Problemet med å lekedrikke er at det kan bli litt visking og tisking når folk får vite at du er gravid: "drakk ikke hun på forrige fest?" etc. Derfor er det jo lurt at du har noen medsammensvorne som kan fortelle at du bare juksedrakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 #266 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg gleder meg til å drikke jeg Skal ligge på magen hele neste uka å drikke hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. juni 2010 #267 Del Skrevet 11. juni 2010 Første Dina gjør når ungen er ute, er å legge seg på magen, stappe i seg kake og sprette en flaske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #268 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg gleder meg til å drikke jeg Skal ligge på magen hele neste uka å drikke hvitvin :dåne: heldiggrisen....jeg følger etter om 11 uker håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #269 Del Skrevet 11. juni 2010 Å..... strawberry daqueri... skrives det sånn :klø: uansett... NAM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #270 Del Skrevet 11. juni 2010 daquiry ja.....namminamm.....egentlig det jeg har mest lyst på er Mojito! kapper vi boka di Cypress med fylleprat :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #271 Del Skrevet 11. juni 2010 sånt må man regne med Nei... mojito... den klarer jeg meg fint uten.. synes den blir for søt faktisk, og jeg som liker søte ting men klarer ikke den.... minte er heller ikke noe knall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 #272 Del Skrevet 11. juni 2010 Skulle gjerne drukket både Mojito og Daiquiri, meeeeen litt for mye sukker i dem gitt.. holder med til vodka og pepsi max Skikkelig eksotisk drink det Eller iiiiiiskald hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #273 Del Skrevet 11. juni 2010 Vodka og pepsi max.. fikk litt sånn flashback fra ungdomstiden nå det smaker jo hore... tar heller bacardi razz og pepsi max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 #274 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja skulle mye heller ha drukket det altså... Meeen... det var jo dette sukkeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #275 Del Skrevet 11. juni 2010 ja.. alkohol generelt... alt er jo sukker... ikke morro det der... men jeg har en kompis som har diabetes type I er vel det du har og vel? Han har sånn insulinpumpe koblet til seg da som alltid pøser på når han trenger det, slipper å tenke på sprøyter nå og da etc... men.. det rare er... han spiser godteri som bare det.... nugatti, sylttøy etc på brødskiva... lever på grandis etc... og helgene...han drikker som bare det.... enten øl eller de sterke drammen. Han spiser ALDRI sånne ting som er for diabetikere... så lurer velig på hvordan kroppen hans blir når han blir eldre ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 #276 Del Skrevet 11. juni 2010 Såpass ja... ja det kan han få slite med senere så lenge han ikke har stålkontroll og et fint langtidssukker... Pumpe har ikke jeg lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 11. juni 2010 Her koser dere dere ser jeg! Bra det! Jeg har ikke vært gravid lenge nok til å savne alkohol, men det kommer nok tenker jeg!! I USA hadde de så masse digge juicer over alt, så der var det helt flott å drikke alkofritt, mens her til lands er det litt mer kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 11. juni 2010 Fant forresten kopper i dag på kremmerhuset. De er hvite med sort tekst, veldig enkle, men fine. Står bare Bestemor osv på, ikke Verdens beste bestemor, men det syns jeg ikke gjør noe. De får bevise at de fortjener betegnelsen verdens beste først fant vi ut! Ellers kjøpte jeg en dagbok for gravide i dag. Den sto det masse nyttig i, og den har plass til å fylle ut litt personlige erfaringer etter hvert og. Så den gleder jeg meg til å bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. juni 2010 #279 Del Skrevet 11. juni 2010 Jippi! Koppene mine vant. Du var tidlig hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. juni 2010 #280 Del Skrevet 12. juni 2010 Ellers kjøpte jeg en dagbok for gravide i dag. Den sto det masse nyttig i, og den har plass til å fylle ut litt personlige erfaringer etter hvert og. Så den gleder jeg meg til å bruke! Hva heter den og hvor kjøper man den? Jeg vil også ha! Jeg er vanligvis avholds, men av alle ting har jeg fått sånn skikkelig lyst på øl nå. Har jo hørt man kan få cravings på rare ting, men øl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg