Suzy Skrevet 6. oktober 2011 #1841 Del Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer så masse med dagen supre-Supra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. oktober 2011 #1842 Del Skrevet 6. oktober 2011 Supra, vi savner deg! Og gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. oktober 2011 #1843 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2011 #1844 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1845 Del Skrevet 10. oktober 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååå. Tusen takk for bursdagsønsker og sånt! Dere er gode, selv om jeg har vært KG-død! Jeg mistet helt lysten på det, og siden dere har meg på FB så var det jo greit nok. Men nå er jeg pokkermeg tilbake! Artig! til alle dere fantastiske damer som ikke glemmer meg med en gang jeg er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 #1846 Del Skrevet 10. oktober 2011 Supra jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2011 #1847 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så fint å se deg her. Alt vel for studenten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 10. oktober 2011 #1848 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skikkelig ordentlig tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #1849 Del Skrevet 10. oktober 2011 Døhhh, vi glemmer ikke deg da Herlig å se deg tilbake i KG-verden. FB blir ikke helt det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1850 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skikkelig ordentlig tilbake! Alt er vel for studenten må jeg si! Har hatt tre tøffe uker med praksis, nå er det en studieuke, og så er det en uke til med praksis. Tøft, men også fantastisk artig. Ungene er fantastiske på hver sine måte. Jeg vokser på det, føler på nye ting hver dag. Det er godt! FB er definitivt ikke det samme, her kan jeg dele ting jeg aldri ville drømt om å si på FB. Selv om jeg sier mye rart der og ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1851 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kan jo fortelle litt om hva som har skjedd i livet mitt siden sist.. Ikke noe enormt spennende greier, men. Skolen er jo en ting, og praksis er en ting. Men i tillegg ble jeg operert i armhulen 11.aug og har fremdeles ikke kommet meg helt. Fikk betennelse og infeksjon og all mulig slags dritt så det endte med at jeg måtte operere på nytt. De to siste dagene er de første uten bandasje siden 11.aug så det har vært en befrielse. Jeg har heldigvis hatt lite smerter, men har jo gått rundt med et 9cm langt åpent sår. Og ikke bare overfladisk, men langt inni kjøttet åpent liksom. Jeg skulle jo fjerne disse cystene/kulene. Nå har det lukket seg veldig fint, har kanskje 2-3cm igjen som må gro helt, men det er godt å være bedre. Det kjipeste har vært lukten (jeg skal spare dere for andre grafiske detaljer), og at jeg ikke fikk lov til å trene overhodet (skulle bli minst mulig svett). Har sånn smått begynt igjen nå, men det er tungt å komme i gang. Gikk på en liten smell fordi jeg ville så gjerne ned i vekt, men uten trening skjedde det ikke en dritt. Så ble jeg litt deppa, eller i alle fall furteguri, og gikk opp i vekt i stedet. Så det var jo smart! Nå har jeg tatt tak og har gått ned 1,1kg på den siste uken. Det er så tydelig at jeg MÅ trene og bevege meg for at det skal gå. Så sånn er det med den saken. I tillegg har jeg vært på 'kjærlighetsferie' i Roma, noe som var helt fantastisk. Byens monumenter er flotte, men ut over det syns jeg den var ganske grå og kjedelig. Inne i kjernen av sentrum var det litt mer sånn som man ser på film - men sånn er det vel med alt? Det beste var at vi hadde det så innmari GØY hele tiden. Vi er gode turkompiser, og det er jo ganske greit. Vi spiste enorme mengder is, pizza og pasta.. Fantastisk opplevelse. Jeg forelsket meg fullstendig helt på nytt igjen, selv om jeg også var det fra før. Vi har det godt sammen. Fremdeles ingen leilighet, selv om vi kikker aktivt. Vi får jo bare gjort ting annenhver mnd siden han er i Korea, og det gjør alt vanskelig. I tillegg går de vi finner for 3-4-5-600 000 over takst, og det er ganske tullete. At vi må litt over er greit nok, men 600 000? Ikke pokker. Jeg har ikke så mye mer å fortelle, annet enn at jeg kjenner det er godt å være her igjen. Dere betyr mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #1852 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så kjekt med en oppdatering Den operasjonen hørtes jo ille ut, eller rettere sagt, tiden etterpå. Håper det går rett vei nå! Og så herlig å lese at kjærligheten blomstrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 #1853 Del Skrevet 11. oktober 2011 Koselig å se deg igjen, og koselig med en liten oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #1854 Del Skrevet 11. oktober 2011 Takker og bukker! Nå skal jeg ut på en liten tur, opp på et lite fjell her i nabolaget. Har satt meg som mål å røre meg minst 30 min hver dag, på en eller annen måte, og har holdt det fire dager på rad (med i dag). Det er en start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 #1855 Del Skrevet 11. oktober 2011 Så koselig at det endelig var liv her igjen da gitt! Ikke rart du ikke har vært her noe særlig med alt det styret der - og infiserte sår kan jeg fortelle litt om sjøl. Hadde infeksjon langt inn da jeg tok brystreduksjonen min og fysj... Vondt, varmt, ømt og fælt med gugge i massevis Så kjedelig å havne bakpå med trimmen, men det er jo ikek for sent og nå er du i full gang igjen. Da er du straks på rett kjøl God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. oktober 2011 #1856 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg skulle gjerne ha vært ute på tur i dag altså! Kos deg på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. oktober 2011 #1857 Del Skrevet 11. oktober 2011 Så deilig med turgåing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 #1858 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hadde vært fantastisk med en skikkelig tur i dag! Litt misunnelig kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #1859 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei damer! Det jeg syns var vanskeligst med det såret og infeksjonen og alt var egentlig å måtte styre med bandasjer. Følte meg veldig hemmet, og ikke minst av lukten. Helt forferdelig. Nå er det bare 2-3 cm igjen som må gro så det er deilig. Kan ikke styrketrene enda, men det kommer. Eller dvs, jeg kan det på bein, mage og rygg, og en arm Tusen i dag var flott! Vi hadde sol og god temperatur hele veien! Brukte 52min og brant 544kcal! Blir så frisk og klar i hodet også! Nå sitter jeg og prøver å skrive matteoppgave.. Minst 20 sider matteteori blir tøft kjenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #1860 Del Skrevet 11. oktober 2011 Og så trenger jeg egentlig hjelp til å sette meg realistiske delmål... Har dere noen fornuftige tanker om det? Det er tross alt en goood del kg som må av (40-45 (ikke le )).. Hvor fort bør ting skje? Hva er logiske "bolker"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå