Supramundane Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1601 Del Skrevet 7. februar 2011 Godt å høre at det ikke er bare meg .. Men! Før har jeg alltid pleid å falle av lasset på dette punktet. Men denne ene sprekken stopper jammen ikke meg. Jeg har fått på meg treningstøyet og drar for en hard økt. I morgen er en ny og mager dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. februar 2011 #1602 Del Skrevet 7. februar 2011 En liten "sprekk" er ikke farlig så lenge det ikke blir hverdagen. Og virker som om du har sterkt fokus, og da kommer det til å gå kjempebra! Og vil tro date'n med mannen på lørdag var vel verdt litt ekstra "kos". Nå får du jo fire uker alene der du kan ha fullt fokus på deg selv og ditt You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2011 #1603 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen. Men altså, du merket jo selv at klærne sitter litt løsere. Så da vil jeg tro at grunnen til at vekta har gått opp er mer muskler. Viktigere å fokusere på størrelsen enn vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 8. februar 2011 #1604 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen Jeg sier at en ekstra kosehelg er deg vel unt når du skal ha mannen borte så lenge. Nå kan du jo bare tenke på deg selv fremover og da blir det jo litt enklere! Håper ukene flyr til du får mannen tilbake! Ha en superfin magerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. februar 2011 #1605 Del Skrevet 8. februar 2011 Mager-dager er flott det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. februar 2011 #1606 Del Skrevet 8. februar 2011 Bra fokus Supra - det er viktig å ikke miste motet om man har falt av lasset en liten dag. En dag er jo ingenting i den store sammenhengen og det er lett å rette på det ved å ha en god en dagen etterpå. Dette fikser du glatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 #1607 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. februar 2011 #1608 Del Skrevet 9. februar 2011 til Super-Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1609 Del Skrevet 9. februar 2011 Åhhh, jeg er så stiv og støl! Jeg hadde en stor kamp med sokkene mine i morges.. Det var på nippet til at jeg bare gikk barbeint i dag altså. Trente alt jeg var mann (..) for i går, og det svir i musklene i dag - deilig! Hadde egentlig tenkt å trene i dag også, men jeg tar hintet fra kroppen og har en hviledag. Da får jeg dessuten gjort litt lekser også.. Har prioritert trening over studier og det er vel bare sånn passe lurt. Jaja, har nå fremdeles kontroll. Litt tomt og kjedelig hjemme for tiden, men merker at jeg begynner å bli vant til å være alene igjen. Det tar som regel et par dager og så er det helt greit. Har i det minste masse tid til å gjøre bare det jeg vil. Og så ligger jeg *midt* i sengen når jeg er hjemme alene, det er digg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 #1610 Del Skrevet 9. februar 2011 Høres ut som ei skikkelig effektiv treningsøkt! Herlig! Jeg har meldt meg på en ny time i morra, som visstnok er rene nazi-timen (styrke). Kan jo bli ei interessant helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2011 #1611 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er fortsatt imponert over hvor disiplinert og flink du er med trening! Det er jammen meg flott Og jeg kjenner den følelsen de første dagene alene gir. Det er tomt og rart, men så går det noen dager, også blir man vant til det. Livet litt på pause, og så får man det tilbake når han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1612 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er også imponert. Veldig merkelig. Jeg "bare gjør det". Sitter nå og kjemper knallhardt mot et godtesug som kom kastet på meg... Arg.. Ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 #1613 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Livet er fullt av fristelser... <--- knasker Nutrilett-bar til mellommåltid/dessert/kvelds/whatever Endret 9. februar 2011 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. februar 2011 #1614 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette går bra! Og om du ikke kommer over godtesuget så er f.eks. en smoothie med vaniljejoghurt, litt banan og blåbære kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1615 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kastet popcornet (upoppet) i søpla, og kjørte en ekstra tur på butikken. Kom hjem med: - appelsiner - pærer - tørket papaya - grillet kylling (lunsj i morgen) - nutrilett bar (jeg bruker en halv bar av gangen som "godis") - druer - Tine Mana Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. februar 2011 #1616 Del Skrevet 9. februar 2011 Guri malla så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #1617 Del Skrevet 9. februar 2011 Dere.... jeg som var så skuffet da vekten gikk opp på mandag.... Jeg målte mage, hofter, overarm, bryst og lår 1.jan.. og så målte jeg på nytt i dag..... Og fordelt på de plassene så har jeg "mistet" 14cm!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 #1618 Del Skrevet 10. februar 2011 WOW!! Du er jo superflink! Og veldig smart at du måler i tillegg, er ikke lurt å se seg blind på vekta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2011 #1619 Del Skrevet 10. februar 2011 Dere.... jeg som var så skuffet da vekten gikk opp på mandag.... Jeg målte mage, hofter, overarm, bryst og lår 1.jan.. og så målte jeg på nytt i dag..... Og fordelt på de plassene så har jeg "mistet" 14cm!! HAH! Der ser du altså. Det er ikke bare vekta, men hele korpssammensetningen man må se på gitt. Så bra og for en flott belønning for innsatsen. Go Supra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2011 #1620 Del Skrevet 10. februar 2011 HAH! Der ser du altså. Det er ikke bare vekta, men hele korpssammensetningen man må se på gitt. Så bra og for en flott belønning for innsatsen. Go Supra! Elsker skrivefeilene dine.... for Supra. Du er så flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå