Sauen Shaun Skrevet 3. august 2010 #541 Del Skrevet 3. august 2010 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. august 2010 Forfatter #542 Del Skrevet 3. august 2010 Var oppe 0730 i dag, og det er leeeenge siden jeg har gjort. Føler meg som en zombie, helt i ørska. Frister ikke med trening i det hele tatt, men jeg skal få slept meg avgårde. I kveld MÅ jeg legge meg på rett tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. august 2010 #543 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg var på jobb 7.30 jeg, ditt dovendyr *erter* Spent på om du kommer til å like pilatesen. Jeg syns det er veldig OK jeg i allefall. Fint supplement til annen trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. august 2010 #544 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg var på jobb 7.30 jeg, ditt dovendyr *erter* Spent på om du kommer til å like pilatesen. Jeg syns det er veldig OK jeg i allefall. Fint supplement til annen trening. Det var jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. august 2010 #545 Del Skrevet 3. august 2010 Det var jeg også..... Ja du ja - men du er jo en morgen-Skravle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. august 2010 Forfatter #546 Del Skrevet 3. august 2010 Når skolen begynner blir det tidligere start på meg også. Hurra.......... Fikk sms fra treningssenteret om at timen var avlyst pga for få påmeldte. Det syns jeg var dårlig! Spinningtimene jeg har vært på har gått selv om det har vært få påmeldte også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. august 2010 #547 Del Skrevet 3. august 2010 Ja du ja - men du er jo en morgen-Skravle Tvilsomt.... jeg foretrekker at morgenene kommer noen timer senere enn 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. august 2010 #548 Del Skrevet 3. august 2010 Så dumt med piltatestimen, Supra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. august 2010 #549 Del Skrevet 3. august 2010 Når skolen begynner blir det tidligere start på meg også. Hurra.......... Fikk sms fra treningssenteret om at timen var avlyst pga for få påmeldte. Det syns jeg var dårlig! Spinningtimene jeg har vært på har gått selv om det har vært få påmeldte også! Synd, men de fleste har ikke timer med under tre påmeldte - det har med kostnader å gjøre og litt med trivsel også. Men bra du får beskjed via sms da. Dessuten nå er du jo oppe, så da kan du gå og trene styrke i stede f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. august 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 3. august 2010 Ja, jeg skjønner igrunn det. Var bare veldig kjedelig. Har avtalt å trene med en venninne i kveld istedet, men jeg vet at hun er verdensmester i å avlyse trening i siste liten.. Jeg kommer til å gå uansett om hun blir med eller ikke, så får vi se. Nå skal jeg ned på politistasjonen og levere søknad om politiattest, må ha det til lærerskolen. Tenkte jeg skulle handle lunsj og levere på jobben til mannen også, skjemme han bort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 3. august 2010 #551 Del Skrevet 3. august 2010 Ikke rart du er trøtt, Supra, når du er på KG 00.42 Dumt med Pilatestimen, det er en fin trengsform synes iallefall jeg, og trivdes med det da jeg holdt på. Liker treningsformer som styrker deg fra innsiden og ut De passer for alle, og du får noe igjen av treningen uansett nivå. Skjemme mannen på jobb hørtes kos ut Heldig han, som har deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 3. august 2010 #552 Del Skrevet 3. august 2010 Synd med pilatestimen i dag da, men veldig greit å få tekstmelding så du slipper å stå slukøret i garderoben. Trening med venninner er det beste (spesielt når de ikke avlyser) Jeg vil også ut å trene men enda er det litt vanskelig. På morgningene går det i ett her til barnehagelevering så da er det godt å komme hjem å spise frokost og slappe av litt før det går i ett igjen. Men av erfaring så løsner det om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2010 #553 Del Skrevet 3. august 2010 Ergelig at timen ble avlyst. Men godt du er motivert til annen trening i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. august 2010 #554 Del Skrevet 3. august 2010 Så kjipt at pilatestimen ble avlyst! Men det dukker sikkert opp flere muligheter Jeg har gått et nybegynnerkurs i pilates, og syntes det var veldig bra! Mitt eneste problem er at jeg har endel problemer med ryggen og hoftene (isijas/prolaps etc), og det ble litt for mye bevegelse og øvelser rundt hoftepartiet for min del (trigga vonde punkter, så hadde mye smerter). Men ellers super trening! Yogaen var litt mer allsidig, ikke så konsentret om ett område, og da gikk det litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. august 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 3. august 2010 JA, jeg var liksom så innstilt på denne timen, men jaja. De går to ganger i uken, to dager etter hverandre.. logisk? Nei. Mandager og tirsdager liksom. Satser på at det bare er på sommerprogrammet. Ville jo tro at det er fornuftig å ha i alle fall en dag i mellom hvis de skal ha bare to timer. Yoga har de ikke i det hele tatt, men kanskje det også kommer i høst. Kjenner jeg er litt lat i dag. Skal lage meg noe mat og så komme i gang med lesingen igjen. Først, litt KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2010 #556 Del Skrevet 3. august 2010 KG først er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 3. august 2010 #557 Del Skrevet 3. august 2010 Synd det ikke ble Pilates i dag da, men håper det blir trening på deg i kveld uansett Jeg har bare blitt skikkelig lat i ferien. Var jo så godt i gang med trim før jeg gikk ut i ferie, men har ikke fulgt opp. Når jeg blir gressenke igjen i morgen, skal det bli andre boller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. august 2010 #558 Del Skrevet 4. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. august 2010 #559 Del Skrevet 4. august 2010 Hvordan ble det i går? Ble det soloterning eller ble venninna med? var det godt og hvordan har det blitt med sykkelskoa? Og god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. august 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 4. august 2010 I går ble det lokal sykkeltur, fant ut at jeg like gjerne kunne ta runden min her hjemme som å dra på senteret. Har ikke prøvd sykkelskoene etter den ene gangen, det var så ubehagelig at jeg vegrer meg litt for det. Sov for lenge i dag, sånn i forhold til planen. Var ikke oppe før like over 9, og det blir litt sent. Prøver å få inn døgnrytmen jeg må ha på skolen, og da må jeg opp før 7. Planen var forsåvidt 8 i dag, men jeg kan ikke en gang huske vekkerklokken. Tror jeg må kjøpe meg ny, for mobilen funker så dårlig som vekkerklokke, jeg slår den jo bare av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå