Supramundane Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, ikke sant! Herre min hatt, er det mulig! Og rømme ..... så godt så godt, men så "dyrt" så dyrt! I tillegg har det gått opp for meg hvor mye man faktisk kan spise i mengde av sunne ting vs. usunne ting. Det er helt vannvittig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. juli 2010 #302 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg blir veldig fristet til å prøve vektklubben selv nå! Men Supra, har jeg gått glipp av at du dropper lavkarbo likevel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 13. juli 2010 Neeei... jeg har ikke nevnt det. Jeg var veldig godt i gang, vet ikke helt hva som skjedde. Jeg kjente at jeg satt og lengtet etter en brødskive, og inngikk et kompromiss med meg selv om at jeg kunne prøve "den vanlige måten" en stund. Går ikke vekten nedover får jeg gå tilbake til lavkarboen. Resultatet ville vel kommet raskere med den, men jeg har hatt problemer med å holde det over tid.. Det jeg liker best med VG sin vektklubb er at det er så gjennomført. Dagboken er fin, forumet er fullt av gode råd.. de har gode artikler med motivasjon og inspirasjon som treffer meg. Jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2010 #304 Del Skrevet 14. juli 2010 Det viktigste er vel å finne en metode som fungerer for deg, og som kan gi deg en varig livsstilsendring. Det hjelper ikke om man går fort ned, hvis man går like fort opp igjen. Da er det bedre å gå sakte ned, og få et resultat som varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. juli 2010 #305 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg skjønner tankegangen din Og søya satt jo fingeret på et av problemene. Om du går ned med lavkarbo fyker man kjapt opp igjen om man slutter. Har ei venninne som la på seg 6 kg på 2 uker fordi hun sluttet på lavkarbo Etter å ha lest en god del om hvordan unngå å legge på seg igjen sitter jeg igjen med at det eneste som nytter er å finne et opplegg som man kan holde livet ut, uansett situasjon. Det jeg ser at er enkleste utvei der er å finne en 2000-kcal-plan og holde seg til den, eller å legge inn all mat i dagbøker som vektklubbens. Uansett hva som skjer så heier jeg på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. juli 2010 #306 Del Skrevet 14. juli 2010 Har glemt å si det, men jeg drømte om deg i går natt, Supra Du bodde i toppen av ei blokk og hadde en stor veranda. Der pleide du å sitte og oppdatere bloggen din hele tiden, med bilder av alt du foretok deg, hele tiden Drømte også at jeg og lillesøss løp rundt på parkeringsplassen din og prøvde å få deg til å ta bilder av oss også. Dessverre så du oss aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. juli 2010 #307 Del Skrevet 14. juli 2010 Titter inn og sier hei Blitt modde altså *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 14. juli 2010 Det viktigste er vel å finne en metode som fungerer for deg, og som kan gi deg en varig livsstilsendring. Det hjelper ikke om man går fort ned, hvis man går like fort opp igjen. Da er det bedre å gå sakte ned, og få et resultat som varer. Det har du helt rett i. I tillegg syns vel huden det er godt å ta det rolig også, sånn at den kan henge mest mulig med. Jeg har det ikke så voldsomt travelt med å bli slank(ere). Selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg var normalvektig allerede i morgen, men nå er det en gang sånn at det ikke kommer til å skje. Jeg trenger å endre på vaner, og det er forferdelig vanskelig. En dag av gangen.... Jeg skjønner tankegangen din Og søya satt jo fingeret på et av problemene. Om du går ned med lavkarbo fyker man kjapt opp igjen om man slutter. Har ei venninne som la på seg 6 kg på 2 uker fordi hun sluttet på lavkarbo Etter å ha lest en god del om hvordan unngå å legge på seg igjen sitter jeg igjen med at det eneste som nytter er å finne et opplegg som man kan holde livet ut, uansett situasjon. Det jeg ser at er enkleste utvei der er å finne en 2000-kcal-plan og holde seg til den, eller å legge inn all mat i dagbøker som vektklubbens. Uansett hva som skjer så heier jeg på deg! Har glemt å si det, men jeg drømte om deg i går natt, Supra Du bodde i toppen av ei blokk og hadde en stor veranda. Der pleide du å sitte og oppdatere bloggen din hele tiden, med bilder av alt du foretok deg, hele tiden Drømte også at jeg og lillesøss løp rundt på parkeringsplassen din og prøvde å få deg til å ta bilder av oss også. Dessverre så du oss aldri Jeg tenker det samme som deg når det gjelder å gå ned i vekt.. Og sånn som det er nå så fungerer vektklubben veldig bra. Jeg har ikke det stresset på meg til hva jeg skal spise hvis jeg er ute av huset, og det syns jeg er deilig. Det er enklere å holde på opplegget rett og slett ... elller - det føles sånn for meg! For en utrolig morsom drøm! Sitte i toppen av en blokk og oppdatere boggen hele tiden. Skjønner godt at dere ville være med på bloggen min ja.. Titter inn og sier hei Blitt modde altså *imponert* Hei! Hehe, ja, nå håper jeg bare at jeg ikke dummer meg ut med denne modereringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2010 #309 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg synes den tankegangen om en dag om gangen er fornuftig. For å endre vaner tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 15. juli 2010 Mannen har bedt meg med ut på middag i dag, siden han reiser i morgen. Kjempekoselig, men nå stresser jeg med at det tuller til opplegget mitt.. Når vi først er ute på restaurant så har jeg vondt for å tenke slanking altså. Solen stråler her i dag.. nydelige byen min. :rødme: Snart er det dags for TdF også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 15. juli 2010 #311 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg er ingen god slanker altså. Men hvis mannen din reiser i dag og inviterer på restaurant hadde jeg storkost meg. Også har du god tid etterpå når han er borte til å holde dietten din. Det er gjerne enklere å holde dietten når han ikke er hjemme også så da er restaurantbesøket bare en liten bonus før han reiser <<<<<<<<<<jeg er veldig heldig som har deg som alliert nå når jeg skal gifte meg, du har jo vært gjennom samme prosess nettopp og det i samme by. Så her kommer det nok mange spørsmål fra meg. Jeg var nettopp i bloggen din igjen pg leste om forbredelser og bryllupet. Dere var så flotte og bildene var så utrolig flotte å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg liker tankegangen din om restaurantbesøket liljan! Det rådet skal jeg ta, og så skal vi kose oss masse. Men jeg står over desserten. Det får da være måte på.. Åhh, duu... Jeg håper så inderlig at du vil spørre om bryllupsgreier, jeg vil hjelpe med absolutt alt jeg kan hjelpe med. Omstendighetene var litt rare på slutten av forberedelsene, men dagen var fantastisk fra ende til annen. Når du har gjort deg opp en formening om hvor mange gjester dere vil ha ville jeg absolutt vurdert Urdihuset hvis dere ikke blir for mange. Jeg er så glad for at vi fant den lille perlen, det var så unikt og så enkelt! Jeg gleder meg masse til å følge deg på veien frem mot bryllupet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 15. juli 2010 #313 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg liker tankegangen din om restaurantbesøket liljan! Det rådet skal jeg ta, og så skal vi kose oss masse. Men jeg står over desserten. Det får da være måte på.. Åhh, duu... Jeg håper så inderlig at du vil spørre om bryllupsgreier, jeg vil hjelpe med absolutt alt jeg kan hjelpe med. Omstendighetene var litt rare på slutten av forberedelsene, men dagen var fantastisk fra ende til annen. Når du har gjort deg opp en formening om hvor mange gjester dere vil ha ville jeg absolutt vurdert Urdihuset hvis dere ikke blir for mange. Jeg er så glad for at vi fant den lille perlen, det var så unikt og så enkelt! Jeg gleder meg masse til å følge deg på veien frem mot bryllupet ditt! Jeg så litt på urdihuset når jeg var på bloggen din i sted. Det så jo utrolig fint ut også liker jeg det lyst og fint slik som bildene viste. Men tror neppe vi blir mer enn 30 gjester, blir Urdihuset for stort for det? kanskje jeg skal ta meg en runde på nettet først og se hva som er aktuelt og så spørre om jeg kan få komme å se de ulike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 15. juli 2010 Urdihuset er absolutt ikke for stort til det, etter min mening. Det er helt genialt oppbygget. Hvis du ser på bildene våre så er rommet der vi spiste mat i for seg selv. Dere kan spise i det andre, som er knyttet til stuen. Litt vanskelig å forklare, men jeg tror det ville vært like perfekt for 30 som det var for våre 45. Du må bare stålsette deg for at jeg trer Urdihuset nedover hodet på deg altså, jeg elsker den plassen nå. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 16. juli 2010 God formiddag! I morges var jeg faktisk oppe i normal tid, men kun fordi jeg skulle kjøre mannen til flyplassen. Så nå er jeg gressenke igjen - helt greit. Har handlet inn masse deilig og sunn mat, har laget en dressing så jeg orker å spise masse salat.. Skal på spinning i ettermiddag! Kanskje jeg får fart på treningen igjen? Håper det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2010 #316 Del Skrevet 16. juli 2010 Ååååå! Flink du er! Begynner å savne spinninga skikkelig jeg også , det må være et godt tegn! Egentlig savnet spinninga litt hele veien, men vært tiltak. Når ferien er over er det fullt kjør igjen! Kose deg, ha en superduper helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2010 #317 Del Skrevet 16. juli 2010 Og der har du fått de blå stjernene også ja. Du blir jo nesten skummel nå. God og sunn mat og spinning høres veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. juli 2010 #318 Del Skrevet 16. juli 2010 Lykke til på spinninga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 16. juli 2010 Nå har jeg kommet dit at hodet begynner å lete etter unnskyldninger for at kroppen skal slippe å gå. Jeg kommer til å gjøre det alikevel selvfølgelig, men jeg lurer veldig på hva det er som avgjør at jeg i dag ignorerer denne stemmen som sier "bli hjemme i sofaen", kontra andre dager når jeg lar den stemmen bestemme. Sauen: Jeg lover at jeg ikke er så veldig skummel! Trøndere kan da ikke være skumle? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 16. juli 2010 #320 Del Skrevet 16. juli 2010 Det har skjedd så mye i boka di på bare noen dager, at jeg får visst ikke til å kommentere alt. Så da nøyer jeg meg med å si god helg, og lykke til på spinning Kos deg som gressenke noen dager. Så blir gleden desto større når mannen kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå