Vimsevips Skrevet 13. mars 2004 #121 Del Skrevet 13. mars 2004 Ja, hvordan gikk det med mor og svigermor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 14. mars 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 14. mars 2004 #123 Del Skrevet 14. mars 2004 Kanskje mor og svigermor kan bli satt på saken ? Da må de samarbeide, og ha ansvar for litt av bryllupet. Vet at slike oppgaver fungerer veldig godt å sette bort her i huset. Faktisk så godt at de ikke har særlig behov for å komme med "gode råd" lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mars 2004 #124 Del Skrevet 14. mars 2004 Vet du, vi har jo også problemer med svigermor og svigerfar. Det eneste de tenker på rundt bryllupet er negativt. Får virklig dårlige vibber. Vi har gjort det enkelt. Vi nevner ikke bryllupet når vi er sammen med de og de spør ikke om noe heller. De blir invitert på lik linje med alle andre og vi og foreldrene mine er vertskap. De blir rett og slett "fritatt" for hele greia. Tror det er det de vil også så... Huff.. masse negativt i dagboka di nå, det var ikke meningen. Godt det går bedre med dere ihvertfall :D ha en fin søndag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #125 Del Skrevet 15. mars 2004 Kanskje mor og svigermor kan bli satt på saken ? Da må de samarbeide, og ha ansvar for litt av bryllupet. Vet at slike oppgaver fungerer veldig godt å sette bort her i huset. Faktisk så godt at de ikke har særlig behov for å komme med "gode råd" lenger Det var ikke dumt, asså... :klø: Kanskje noe og tenke på! ¤Arwen¤, takk for hilsen! Takk for tipsene idagboken din, tenk og glemme noe så som kirkeprogram... :oops: Jaja, bra jeg har de oppdaterte brudene rundt meg med gode tips og råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #126 Del Skrevet 16. mars 2004 Da er alle invitasjonene sendt! Og da må jeg ikke drøye for lenge før jeg legger ut ønskelistene da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 17. mars 2004 Så etter mye om og men, så har vi fått toastmaster og!Nå begynner ting og falle på plass!Jeg greier det fint, jeg, uten innblanding fra mamma og svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. mars 2004 #128 Del Skrevet 17. mars 2004 Flink jente! Hvem ble toastmasteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 17. mars 2004 Det ble onkelen som jeg spurte allerede i fjor sommer, men han bare tullet det vekk. Han er kjempesosial, morsom og har selvtillit til og stå foran 150 stk og fortelle hva vi skal gjøre osv... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #130 Del Skrevet 18. mars 2004 Og vi har allerede fått svar fra 4! :o Og de takket ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 18. mars 2004 #131 Del Skrevet 18. mars 2004 Ville bere sei at ej lese dagboka di me! :-) So fint at alt ordna seg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 20. mars 2004 Takk for det, jeg er kjempelykkelig selv! Er så forelsket atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #133 Del Skrevet 21. mars 2004 Huff, begynner og få en del mareritt ang bryllupet nå, har skrevet om det på bryllupssidene! :hår: Har forstått at det er helt normalt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 23. mars 2004 Idag har jeg bestilt buketten og knappehullsblomstene eller hva det nå heter... Buketten består i hovedsak av eføy, hvite roser og Callia, callsia, calfia??Husker ikke hva de heter jo!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 26. mars 2004 Etter og ha smuglest MsSunshine sin dagbok, har jeg funnet ut at blomstene heter Calla! :-) Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 26. mars 2004 #136 Del Skrevet 26. mars 2004 Bere kjekkt å hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 31. mars 2004 Og her pøser det på med JA-svar! Er så kjempekjekt at så mange kan komme når det er i fellesferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 3. april 2004 #138 Del Skrevet 3. april 2004 Ville bere ønske god helg tilbake! Håpe du får ei fin helg og kosar deg masse! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 3. april 2004 Forfatter #139 Del Skrevet 3. april 2004 Idag ringte en kusine av meg og hørte om det var noe hun kunne hjelpe til med sang bryllupet, og da kom vi frem til at hun kan åpne gaver og holde orden der!KJempeartig det!Flere småting som bare kommer opp som jeg ikke tenker på, men jeg har da litt tid igjen og da.. 3 mnd idag nemlig! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. april 2004 #140 Del Skrevet 5. april 2004 Hei Heidi! Så hyggelig at så mange kan komme. Vi har ikke fått noen nei fra min side, mens fire-fem stk fra England ikke kan komme pg.a alder og helse. Nå går tiden kjempefort, synes jeg - synes ikke det var lenge siden det var leeeenge til vi skulle gifte oss! Lykke til i innspurten Og ha en god påske! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå