¤Tiili¤ Skrevet 6. april 2004 Forfatter #141 Skrevet 6. april 2004 Siden sjakett prøvingen vart utsatt, skal vi på prøving i morgen kl.12! Som jeg gleder meg, han blir så kjekk!
¤Tiili¤ Skrevet 14. april 2004 Forfatter #143 Skrevet 14. april 2004 Og da har mannen sjakett, og så stilig som han så ut!! Så har jeg kommet meg inn i kjolen igjen uten problen. Har trent aktivt i en mnd nå, og som det hjelper! :o Jeg var sikker på at jeg måtte sy ut kjolen, for jeg kjøpte den akkurat, så derfor vart jeg hoppende glad, da jeg prøvde den idag! Kun 3 hittil som ikke kan komme i bryllupet, men svarfristen er jo ikke ute enda, så det blir spennede hva vi ender opp med til slutt. Er jo ikke halvparten som har svart enda! :-?
MsSunshine Skrevet 15. april 2004 #144 Skrevet 15. april 2004 så bra kjolen passa da! :-) Kan ej få spør ka kjole du he? kanskje ej he sett den før me....eller? Mannen min me skal ha sjakett!! Syns de e so fint!!! Håpe du fe en fin dag! :-) Skal i bursdagselskap til mammaen min i dag ej.. Kleeem :klem2:
¤Tiili¤ Skrevet 19. april 2004 Forfatter #145 Skrevet 19. april 2004 Nei, jeg finner den ikke på nett, så det er litt dumt... :-( Så mangler jeg svar fra 110 stk, selv om det er 10 dager igjen av svarfristen, kan de få fingern ut og svare snart vel?
¤Tiili¤ Skrevet 21. april 2004 Forfatter #146 Skrevet 21. april 2004 Og da fikk jeg 4 ja idag, så da er det bare og vente på de andre 106!
¤Tiili¤ Skrevet 22. april 2004 Forfatter #147 Skrevet 22. april 2004 Da er det faktisk noen som har skjønt seg på svarfristen, og 2 til har svart idag. Nå har jeg begynt i ny jobb og jeg storkoser meg! Skal bli godt og få litt ekstra kronsjer og rutte med i mnd. Ellers har sambo operert hånden sin igår, og ligger og sløver av "dopet" og verker ganske intenst...Stakar gutten min... han har det virkelig vondt nå..Men han liker godt og bli dullet med da!Både ene og andre veien! Nå skal jeg gjøre klar jenta mi for kvelden, så må jeg se Cæsar!
Lissemor Skrevet 23. april 2004 #148 Skrevet 23. april 2004 Heia! Er bare og snikleser litt,jeg Håper du får svarene i tide og at mannen din blir god i hånda si snart! Tuddelu!
¤Tiili¤ Skrevet 23. april 2004 Forfatter #149 Skrevet 23. april 2004 Takk for hilsen like hyggelig hver gang! :-) I morgen skal jeg sette opp en kakeliste, så ringe rundt til tanter og finne ut hvem som skal lage hva!(Må sette tlf på ladding inatt da, har liksom ikke få tanter og ringe til, og alle er like pratesyke! ) Det går bedre med sambo nå, men ser på han at han "lider" i stillhet..Det blir nok bedre dag for dag! :-) Var til legen i dag, har gått ned 6 kg på 3 1/2 uke, så nå sitter kjolen som et skudd! Må holde deg der nede nå da, Heidi! :fy: :oops:
¤Tiili¤ Skrevet 28. april 2004 Forfatter #151 Skrevet 28. april 2004 Så har flere fått svart nå, og resten får jeg vel ringe til i neste uke og høre hva det blir til!
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2004 #154 Skrevet 30. april 2004 Hvordan har du klart å gå ned så mye på så kort tid?
¤Tiili¤ Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #155 Skrevet 2. mai 2004 Jeg har trent hver dag og spist sunt. På treningsstudioet begynner jeg og varme opp med 10 min på tredemølle, så trener jeg armer 3 x 15(triceps), så ror jeg 150 ganger, så tar jeg 50 situps, så trener jeg armer og skuldrer i ett 3 x 15, og går i 10 minutt til slutt. Vektene trener jeg annenhver dag da. Så spiller jeg squash 2 ganger i uken. Jeg gikk mye ned med en gang, men det kom til og gå litt saktere fremover, sa legen. Sakte, men sikkert funker bra for meg det, nå som jeg har kommet i kjolen igjen. Jeg har og planer om barn i nærmeste fremtid, og da tenkte jeg a det hadde vært bra om jeg var i god fysisk form, for det var jeg ikke i første svangerskap.
¤Tiili¤ Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #156 Skrevet 3. mai 2004 Da er alle svarene kommet!Det vart mange folk, gitt!Vi blir da 144 personer til sammen!Hyggelig at så mange kunne komme!Eneste som er synd, er at stebroren min ikke kan komme.. :-( Idag er det 2 mnd igjen :o :o :o Tiden bare flyyyr!
MsSunshine Skrevet 4. mai 2004 #157 Skrevet 4. mai 2004 Så kjekkt at så mange kjem da!! :-) Vi blir 85 stk vi. Kun 2 som har takka nei...Å det var ei gammel grandtante til sambo å søskenbarnet til sambo på 3 år... Offf...nei....veit ikkje korleis eg vil ha håret nei...skal kun ha tiara! alt eg veit. Skal til prøvetime den 14.juni. Håpe frisøren har litt idear! Mi lille prinsesse skal være brudepike ja... Ho er no kun 1år når bryllupet er da men....trur ikkje ho klarer å sitte så masse i ro! Men ho skal ivertfall ha kjolen å litt blomster... Å søstra til sambo på 10år skal være brudepike.... Ufff.. gullet blir snart 1år!!!! Tida går so alt for fort.... E no ingen baby lengre.... Men de e kjempe kjekkt no også da! Men he ingen anelse om ka vi skal kjøpe til ho i bursdagsgave!!??!! Slite litt me den saken ja... Men du får ha en fin dag vidare! Må kose deg! Klem MsSunshine!
¤Tiili¤ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #158 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har totalt glemt og invitere kjærestene til to av søskenbarna min.. :oops: Jeg har omtrent ingen kontakt med de søskenbarna (de er tvillinger), og jeg har aldri møtt jentene deres, men de har da vært sammen i over 3 år da,så det burde jeg jo ha tenkt på..Jeg var så flau da tante "minnet" med på det idag... :oops: Så da blir vi 146 istedenfor 144.
¤Tiili¤ Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #159 Skrevet 7. mai 2004 Ene av jentene kommer ikke, så da blir vi 145!Og da er det offisielt, tror jeg.
¤Tiili¤ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #160 Skrevet 9. mai 2004 Trodde jeg..... Nå ringte fetteren min og sa at han og dama ikke kunne komme likevel pga noe jobbgreier. Så jeg venter en stund med og si hva det offisielle "tallet" blir. Så har jeg bestilt meg sol spray eller hva det heter, den 26 juni og 1 juli, så da får jeg nok fiin brunfarge til dagen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå