Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har væt mye på stranden, og har ennå til gode å se folk fly rundt i bikinier som er vulgære.

Ja, men vet du HVORFOR folk ikke flyr rundt i bikinier som er vulgære?

Jo det er såklart fordi de har en mann som Steinar til å hjelpe seg med å plukke ut klær! Om ikke de hadde hatt det hadde det nok vært sytrådbikinier og sexorgier på stranda døgnet rundt! :haar:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan til en viss grad forstå hva Steinar mener. Om jeg var mann, ville heller ikke jeg like at min kjæreste spradet rundt i noe sånt.

Men om hun insisterte på å gå rundt med en sytråd-bikini kunne jeg vel heller ikke har gjort noe for å forhindre det.

Så bare av ren nysgjerrighet - hvilke bikinier er godkjent, og hvilke er ikke godkjent, Steinar? Bilde?

Fant ingen bilder i farta gitt. Men den du linket til er i hvertfall bannlyst!

Og det samme er alle som er hvite, fordi de blir gjennomsiktige når de blir våte ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ille er ikke at Steinar ikke ønsker at dama skal gå i trådbikinier, men at han må være med når hun kjøper seg bikini fordi han ikke stoler på dømmekraften hennes. Men sier kanskje mest om hva slags damer Steinar omgir seg med.

Kan jo hende at jeg faktisk har lyst til å være med når hun kjøper seg bikini vettu :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Og det samme er alle som er hvite, fordi de blir gjennomsiktige når de blir våte ;) hehe

Ingen med vett i skallen går med hvit bikini uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vet du HVORFOR folk ikke flyr rundt i bikinier som er vulgære?

Jo det er såklart fordi de har en mann som Steinar til å hjelpe seg med å plukke ut klær! Om ikke de hadde hatt det hadde det nok vært sytrådbikinier og sexorgier på stranda døgnet rundt! :haar:

:fnise:

Alle damer trenger en skikkelig mann til å passe på seg og ta seg av seg :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Aha - jeg forstår at du er gift med en dott av en mann som ikke eier meninger og som ikke bryr seg noe om hvordan du egentlig ser ut. Jaja, så lenge dere er fornøyde så er det jo bra det :)

Da jeg leste dette, var reaksjonen min omtrent slik:

:sjokkert::klaske::skratte:

Nei, han er så absolutt ingen dott! Og det er ikke jeg heller. Vi er likeverdige i forholdet.

En av grunnene til at han er den rette for meg, er fordi han gir klart uttrykk for hva han mener. Og han bryr seg om hvordan jeg ser ut.

Som jeg skrev: han sier sin mening, jeg bestemmer om jeg vil ta hans mening til etterretning.

Nå setter jeg faktisk stor pris på hans mening, og lytter gjerne til det han har å si, men avgjørelsen er alltid min egen.

Og det er den forskjellen du ikke ser.

Du sier "my way, or the high-way", og gir uttrykk for at om hun ikke er enig med deg, er det likevel din avgjørelse som gjelder. Du viser ingen respekt for hennes ønsker og valg, men krever at hun skal respektere dine ønsker og valg.

Min mann gir klart uttrykk for hva han ønsker, men også at valget er mitt eget.

Han viser meg respekt, og får respekt tilbake.

Jeg lytter til hans meninger, av respekt for ham.

At du ikke evner å se den forskjellen sier mer om deg, enn om min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Kan jo hende at jeg faktisk har lyst til å være med når hun kjøper seg bikini vettu :smoke:

Ja, det kan hende. Personlig faller jeg heldigvis for menn som er litt mer maskuline av seg enn at de skal henge i skjørtene mine når jeg er ute for å handle meg bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva er egentlig galt med sånn hel badedrakt?

Det er ikke sunt med altfor mye sol på huden. Kan få hudkreft og huden blir generelt dårligere av det. Derimot er det bra å drikke mye rent vann visstnok.

Ro ro til fiskeskjær... Det er ikke solskader som er din hovedgrunn til å ville bestemme hva slags bikini damen din "får lov til" å bruke. Jeg har skrevet om idiotien i dette i et tidligere innlegg, altså om å "gi eller ikke gi tillatelse", som du ikke har svart på. Voksne, oppegående mennesker bestemmer selv det som angår dem selv.

Kan du fortelle på en forståelig måte hvorfor du vil ha en dame, jeg ser ikke annet enn at du har et herske- og kontrollbehov. Ikke et ord om kjærlighet, samhørighet, latter og glede, å dele livet i både gleder og sorger. For meg fremstår du som følelsesmessig amputert.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvite bikinier er ikke laget for å bade i da, de er laget for soling... det vet vel alle som er over 14 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du tror Steinar, er at om du ikke er med og passer på, vil dama du er sammen med, dama du har valgt fordi det er noe ved henne som tiltaler deg (herunder også hennes klesstil) plutselig forandre seg, gå amok og kjøpe den bikinien med minst stoff og mest vulgære snittet hun bare finner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann gir klart uttrykk for hva han ønsker, men også at valget er mitt eget.

Han viser meg respekt, og får respekt tilbake.

Jeg lytter til hans meninger, av respekt for ham.

Aha - jeg forstår. Så han er egentlig en kontrollfreak som bruker ulike subtile triks for å oppnå det han selv ønsker. Jaja, det funker sikkert bra det også ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan hende. Personlig faller jeg heldigvis for menn som er litt mer maskuline av seg enn at de skal henge i skjørtene mine når jeg er ute for å handle meg bikini.

Jeg har veldig maskuline grunner til å ville være med dama når hun skal kjøpe seg bikini.

Eller ny sommerkjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Aha - jeg forstår. Så han er egentlig en kontrollfreak som bruker ulike subtile triks for å oppnå det han selv ønsker. Jaja, det funker sikkert bra det også ;) hehe

Et personlig tips til deg: Få deg en litt mer maskulin hobby, begynn med sykling, fotball, golf, seiling, surfing, skiløping, motorsport eller noe sånt noe og bruk kreftene dine på det i stedet for å sitte på forumet her og fantasere om hvordan du skal kontrollere en dame. Bra damer faller for bra menn, og bra damer trenger ikke å kontrolleres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Ok, jeg er gammel nok til å skjønne spillet ditt...

Ha en fin dag i sola. :sol:

Håper kjæresten din allerede har gått til innkjøp av en godkjent bikini, så dere begge kan kose dere i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har veldig maskuline grunner til å ville være med dama når hun skal kjøpe seg bikini.

Eller ny sommerkjole.

Nei det har du ikke. Du eier jo ikke et snev av maskulinitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ro til fiskeskjær... Det er ikke solskader som er din hovedgrunn til å ville bestemme hva slags bikini damen din "får lov til" å bruke. Jeg har skrevet om idiotien i dette i et tidligere innlegg, altså om å "gi eller ikke gi tillatelse", som du ikke har svart på. Voksne, oppegående mennesker bestemmer selv det som angår dem selv.

Kan du fortelle på en forståelig måte hvorfor du vil ha en dame, jeg ser ikke annet enn at du har et herske- og kontrollbehov. Ikke et ord om kjærlighet, samhørighet, latter og glede, å dele livet i både gleder og sorger. For meg fremstår du som følelsesmessig amputert.

Joda, kjærlighet, samhørighet, latter og glede, å dele livet i både gleder og sorger - hører med det også. Eller for å si det på en annen måte, uten dette er jeg heller singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Vel nå stiller jeg ut en tur for å kjøpe meg bikinien min i hvertfall. Er så varmt og deilig ute så jeg går i minishorts og en gjennomsiktig bluse, Det får helle være at enkelte forsmådde menn kanskje synes jeg er vulgær :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, selvfølgelig skulle jeg ha godkjent bikinien først. Dvs vært med når hun kjøpte den. Dama som er i sammen med meg er altså ikke singel lenger - faktisk.

Hun får lov til å være med og påvirke mitt valg, ja :)

Ja, det kan fort bli sånn dessverre hehe

Og da måtte det nok ha blitt mitt valg gitt :smoke:

Hvis dere ikke kommer til enighet så kan vel like gjerne hun ta en avgjørelse.

Ja, forsåvidt. Det kommer litt an på hva det dreier seg om.

Alle damer trenger en skikkelig mann til å passe på seg og ta seg av seg :smoke:

Nå overgår du deg selv Steinar, dette er det absolutte lavmål du har ytret din mening om her på KG. Er det mulig sier jeg bare, du skulle visst levd på 1700 tallet du gitt.

Du snakker så fint om respekt til tider i div. tråder, men en kan jo lure hvor langt den stikker da med disse uttalelsene. Du kan ikke få respekt hvis du ikke gir respekt, og det er jo tydelig at du ikke respekterer kvinner.

Om jeg treffer en slik en som deg, som begynner å kontrollere meg om mine valg, nei, da stikker jeg. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et personlig tips til deg: Få deg en litt mer maskulin hobby, begynn med sykling, fotball, golf, seiling, surfing, skiløping, motorsport eller noe sånt noe og bruk kreftene dine på det i stedet for å sitte på forumet her og fantasere om hvordan du skal kontrollere en dame. Bra damer faller for bra menn, og bra damer trenger ikke å kontrolleres.

Du har rett i at det er slitsomt å måtte kontrollere andre. Men jeg har faktisk et maskulint behov for å ta meg godt av og passe på at dama mi har det bra på alle måter. Det må jeg bare innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er gammel nok til å skjønne spillet ditt...

Det er jo det jeg sier at man får mer erfaring med årene ;):ler:

Men, det er allikevel noe i det jeg skriver. Det er flere veier til Roma ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...