Gå til innhold

Voldtok datteren: - Jeg trodde hun var kona


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva pokker har hun i foreldrenes seng å gjøre??

Den svenske avisen forklarer mer enn den norske:

Den 16-åriga flickan hade varit ute under kvällen. När hon kom hem lade hon sig i sina föräldrars säng eftersom hon var ledsen över att föräldrarna hade grälat.

På den annen side... jenta må da ha begynt å skrike når faren kom igang?

Slik jeg ser det var hun også full, hun hadde jo vært ute, det tolker jeg som "på byen", men det står jo ikke noe konkret, så det blir jo gjetting, men dette kan kanskje forklare det om hun ikke reagerte først, og det at hun la seg i foreldrenes seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men er det ikke flere her som reagerer på dette utsagnet?

Jeg skal si deg hvorfor jeg reagerer:

-Det å bli voldtatt er for de fleste normale mennesker, det værste de opplever i livet, og det er ikke slik at man bare glemmer hvor mange ganger man har blitt voldtatt.

-Hvis du virkelig har blitt voldtatt så mange ganger at du ikke husker det, hvordan i huleste kan dette være mulig? Jeg mener ikke å være respektløs mot deg, men jeg kan ikke tenke meg at du går midt i grønnland uten truse, legger deg ned og sprer beina!!??

-Eller mener du at en mann voldtar deg hver gang dere har sex? Det er faktisk kvinner som sier at de blir voldtatt hele tiden, som gjør problemet værre. For det gjør det vanskeligere å tro på de stakkars kvinnene som virkelig blir utsatt for grove overgrep.

Jeg blir helt paff når jeg leser det her. Det finnes noen, som f.eks. har blitt voldtatt gjennom flere år av en far, onkel, bror, bestefar eller lignende. Tror du man holder telling da? Vet du hvor mange ganger du har hatt sex med din partner kanskje?

Er det mulig å være så respektløs? Tenk litt før du skriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...