Gå til innhold

Voldtok datteren: - Jeg trodde hun var kona


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i ordet vodtekt...

Det er jo ikke sikkert at han hadde voldtatt kona dersom det var hun som hadde liggi der.

Det er klart at dattra oppfatter det som voldtekt, men det betyr jo ikke at hun lå der og skrek...hun kunne ha reagert ved å ligge helt stille uten å lage en lyd.

Virker som alle her mener at mannen var ute etter å voldta kona, men oppdaget ikke at det var dattra.

Er ikke sikkert at han ville voldta kona heller. For alt vi vet så kan det ha vært vanlig for dem å pule i grisfylla. Det er faktisk veldig mulig at han har tatt feil. Nettopp fordi jentungen la seg i foreldrene sin seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kall det voldtekt om dere vil, det er ihverfall Incest, og det er ingen muligheter at det kan vries på-.-

Incest er incest!

Bur ham inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall det voldtekt om dere vil, det er ihverfall Incest, og det er ingen muligheter at det kan vries på-.-

Incest er incest!

Bur ham inne!

Incest, er nå så, men hvordan skulle han vite at det var datteren som lå der? Regner med at det også var mørkt i rommet? Er det noe som heter uaktsom incest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kall det voldtekt om dere vil, det er ihverfall Incest, og det er ingen muligheter at det kan vries på-.-

Incest er incest!

Bur ham inne!

Er incest ulovlig i Sverige? Det burde ikke være det.

Men om det er det, er jo hun kanskje like skyldig i det som ham, hun er over seksuell og kriminell lavalder.

Kanskje var det frivillig, kanskje var det endog hun som voldtok ham (jeg vet at det sistnevnet er usannsynlig, men ikke umulig).

Men det ender nok opp med at han blir dømt uten bevis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har ikke dattera reagert? Den biten forstår jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har ikke dattera reagert? Den biten forstår jeg ikke helt.

Enig! Lå hun bare der og tok imot faren sin, eller ???? En vettug jente hadde vel skreket opp hvis faren begynte å fikle ( regner med at det var i mørket ?! )- Stopp, pappa! Det er jeg som ligger her!

Denne historien virker helt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marlo

Men hvorfor har ikke dattera reagert? Den biten forstår jeg ikke helt.

Sikkert fordi alle reagerer forskjellig, har forskjellige motiver og rett og slett er forskjellige mennesker.

Jeg har blitt voldtatt, og jeg reagerte ikke ved å skrike eller gjøre motstand. Jeg ble paralysert. Det kan være dette som har skjedd her.

Og er faren skikkelig full, rommet er mørkt og han tenkte å ha sex med kona, så kan det kan absolutt være slik at han ikke la merke til at det var hans egen datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er incest ulovlig i Sverige? Det burde ikke være det.

Men om det er det, er jo hun kanskje like skyldig i det som ham, hun er over seksuell og kriminell lavalder.

Kanskje var det frivillig, kanskje var det endog hun som voldtok ham (jeg vet at det sistnevnet er usannsynlig, men ikke umulig).

Men det ender nok opp med at han blir dømt uten bevis...

Varför borde det vara lagligt med incest i Sverige? :klø:

Ja, hon är över kriminell och sexuell lovålder, men hon är fortfarande omyndig. Innan man fyller 18 i Sverige är det föräldrarna som bär ansvaret för sina barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter reagerer ofte på voldtekt ved å fryse fast. Ikke ved å skrike eller kjempe imot. Der er kanskje derfor datteren tilsynelatende ikke reagerte.

Hvor var moren da dette skjedde? Lå hun i sengen ved siden av datteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voldtektsoffer

Och när det gäller dottern så måste det ha skett något snett i uppfostran om hon självmant har sex med sin far

Du vet absolutt ikke hva du snakker om! Jeg ble selv voldtatt, og som en annen her i tråden så reagerte jeg ved at jeg frøs helt sammen. Var helt lammet av panikk og kunne ikke bevege meg en gang av frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet absolutt ikke hva du snakker om! Jeg ble selv voldtatt, og som en annen her i tråden så reagerte jeg ved at jeg frøs helt sammen. Var helt lammet av panikk og kunne ikke bevege meg en gang av frykt.

Men läs vad jag skrev!!! Självmant betyder frivilligt. Alltså om hon tog initiativ till att ha sex med pappan. Läs hela tråden! Jag har blivit våldtagen så många gånger att jag inte kan räkna gångerna, så jag vet visst vad jag pratar om! Det inlägget du refererar till nu var ett svar till en som rättfärdigade våldtäkten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men läs vad jag skrev!!! Självmant betyder frivilligt. Alltså om hon tog initiativ till att ha sex med pappan. Läs hela tråden! Jag har blivit våldtagen så många gånger att jag inte kan räkna gångerna, så jag vet visst vad jag pratar om! Det inlägget du refererar till nu var ett svar till en som rättfärdigade våldtäkten..

Hvordan kan du vite at det var en voldtekt? Var du der?

Ingen her har vel rettferdiggjort noe voldtekt, kun stilt spørsmål om det faktisk var en voldtekt. Jeg tror det vil bli umulig å bevise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du vite at det var en voldtekt? Var du der?

Ingen her har vel rettferdiggjort noe voldtekt, kun stilt spørsmål om det faktisk var en voldtekt. Jeg tror det vil bli umulig å bevise.

Det vet jag inte, jag var inte där. Men det rubriceras som våldtäkt och jag utgår ifrån att det var det. Och ett samlag mellan en man och hans sextonåriga skulle jag ändå vilja våldtäkt när dottern faktiskt anmäler det som våldtäkt. Det är i alla fall incest. FEL är det i vilket fall som helst. Jag tror inte att man anmäler någon för våldtäkt bara så där, speciellt inte ens egen far.

Edit: Tillägg

I det inlägget du refererade till har jag inte skrivit någonting om att jag visste att det var en våldtäkt.

Endret av LetThemEatCake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er incest ulovlig i Sverige? Det burde ikke være det.

Men om det er det, er jo hun kanskje like skyldig i det som ham, hun er over seksuell og kriminell lavalder.

Kanskje var det frivillig, kanskje var det endog hun som voldtok ham (jeg vet at det sistnevnet er usannsynlig, men ikke umulig).

Men det ender nok opp med at han blir dømt uten bevis...

Hva er galt med deg? Hvorfor burde ikke incest være ulovlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det vet jag inte, jag var inte där. Men det rubriceras som våldtäkt och jag utgår ifrån att det var det. Och ett samlag mellan en man och hans sextonåriga skulle jag ändå vilja våldtäkt när dottern faktiskt anmäler det som våldtäkt. Det är i alla fall incest. FEL är det i vilket fall som helst. Jag tror inte att man anmäler någon för våldtäkt bara så där, speciellt inte ens egen far.

Edit: Tillägg

I det inlägget du refererade till har jag inte skrivit någonting om att jag visste att det var en våldtäkt.

Ja, incest er ekkelt, og dessverre ulovlig. Men hun vil jo kanskje være like skyldig i incest.

Det er fullt mulig at de hadde frivillig samleie og hun angret og anmeldte ham, han fant så på en unnskylding om at han trodde det var konen.

Det finne eksempler på barn som har anmeldt sine foreldre og det har senere blitt oppdaget at det faktisk ikke skjedde noe.

Du kalte det voldtekten, derfor trodde jeg du mente det virkelig skjedde.

Hva er galt med deg? Hvorfor burde ikke incest være ulovlig??

Fordi folk må få lov til å ha samleie med hvem de vil så lenge alle involverte er med frivillig og ingen er under seksuell lavalder (som burde være 15 også i Norge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jag har blivit våldtagen så många gånger att jag inte kan räkna gångerna, så jag vet visst vad jag pratar om!

Unnskyld meg, men er det ikke flere her som reagerer på dette utsagnet?

Jeg skal si deg hvorfor jeg reagerer:

-Det å bli voldtatt er for de fleste normale mennesker, det værste de opplever i livet, og det er ikke slik at man bare glemmer hvor mange ganger man har blitt voldtatt.

-Hvis du virkelig har blitt voldtatt så mange ganger at du ikke husker det, hvordan i huleste kan dette være mulig? Jeg mener ikke å være respektløs mot deg, men jeg kan ikke tenke meg at du går midt i grønnland uten truse, legger deg ned og sprer beina!!??

-Eller mener du at en mann voldtar deg hver gang dere har sex? Det er faktisk kvinner som sier at de blir voldtatt hele tiden, som gjør problemet værre. For det gjør det vanskeligere å tro på de stakkars kvinnene som virkelig blir utsatt for grove overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når noen sier at de ikke kan huske hvor mange ganger de har blitt voldtatt, kan vi i det hele tatt da tro på at de husker rett, når de sier de er blitt voldtatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er det ikke flere her som reagerer på dette utsagnet?

Jeg skal si deg hvorfor jeg reagerer:

-Det å bli voldtatt er for de fleste normale mennesker, det værste de opplever i livet, og det er ikke slik at man bare glemmer hvor mange ganger man har blitt voldtatt.

-Hvis du virkelig har blitt voldtatt så mange ganger at du ikke husker det, hvordan i huleste kan dette være mulig? Jeg mener ikke å være respektløs mot deg, men jeg kan ikke tenke meg at du går midt i grønnland uten truse, legger deg ned og sprer beina!!??

-Eller mener du at en mann voldtar deg hver gang dere har sex? Det er faktisk kvinner som sier at de blir voldtatt hele tiden, som gjør problemet værre. For det gjør det vanskeligere å tro på de stakkars kvinnene som virkelig blir utsatt for grove overgrep.

Jag hade en manipulativ käresta en gång i tiden. Men det har ingenting med tråden att göra, jag blev bara upprörd för att jag blev missförstådd och för att någon trodde att jag var på "fel" sida. Det är väl förståeligt? Det här om våldtäkter är naturligtvis ett väldigt känsligt ämne för mig och jag tycker att det är otroligt viktigt att folk förstår vad jag menar när jag yttrar mig om saken. Jag blev ledsen och upprörd, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Och herregud nej, jag säger verkligen inte att jag blir våldtagen varje gång jag har sex! Hur kan du tro något sådant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...