Gjest Meg Skrevet 17. februar 2006 #1181 Del Skrevet 17. februar 2006 Det var en skikkelig søt en Æsj, ekkelt å bli gjenkjent. Si i fra hvit du skifter ham da... masse god-helg - ønsker fra meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1182 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg skal nok si i fra om jeg plutselig gjennomgår en forvandling *Meg* Inntil videre nøyes jeg nok kun med å skifte avataren. Planene for aftenen har endret seg: Datterens venninne blir med på kino, det samme gjør moren. Hun foreslo at vi også gikk ut og spiste sammen, oss to mødre med våre døtre. Koselig da! Det er litt underlig med henne, for jeg har alltid følt hun ser opp til meg. Uvisst hvorfor. Hun er alltid veldig pyntet, nok fordi hun er frisør. Her satt hun og drakk kaffe med meg og mitt "bustehår". Jeg hadde ikke nådd i dusjen før de plutselig stod i døren Nå har hun gått, og så får jeg vel heller ta meg sammen og hoppe i dusjen. Har forresten chattet litt med min kollega. Hun må være oppgitt over meg og min usikkerhet. Forstår ikke hvor hun finner sin tålmodighet hen, for så ville jeg gå på let samme sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1183 Del Skrevet 17. februar 2006 Så langt en koselig kveld. Vi endte med å spise buffet på en kinesisk restaurant. Faktisk samme sted som vi var sammen med våre naboer for noen uker siden. En ordentlig "jente-aften", med andre ord. Vi fikk snakket en hel masse, selv om jeg ikke sier "alt" til en som henne. Hun er litt preget frisør, for å si det pent... Man skal i alle fall ikke si noe som man ikke vil ha "ut på byen" Men koselig var det, og hun er bestemt noe av det nærmeste jeg kommer å ha venninner her. Bortsett fra... nåh ja... ikke skrive Mannen min er på bytur sammen med kollegene. Det er litt uvant, for jeg er vandt til å ha ham hjemme. Alltid. Derfor er jeg nervøs, uten å egentlig være det. Men han skal tross alt kjøre 120 km hjem i natt... Men - jeg må innrømme det er litt deilig å ha huset for seg selv en enkelt aften. Og helt alene er jeg jo ikke, for datteren er jo her, selv om hun er oppslukt i tegnefilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1184 Del Skrevet 18. februar 2006 Vel, det blir ikke noe forestilling på oss i aften. Har forsøkt å gi bort billettene, men det er ikke store sjansen for at det lykkes... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 18. februar 2006 #1185 Del Skrevet 18. februar 2006 Enda en ny avartar...? Så dumt at det ikke ble noen forestilling på dere. Håper noen andre får glede av billettene. Ha en fortsatt fin helg! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #1186 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeps Piglet, jeg får ikke helt bestemt meg. Hvem vet, kanskje den endrer seg igjen Så starter herved en ny arbeidsuke. Jeg tror jeg vil prøve å få en ekstra vakt i forlengelse av vaktperioden. Trenger litt ekstra lommepenger til Paristuren. I dag kan jeg angre litt over at ikke det ble noe Ballett i går, men jeg våknet med hodepine og hadde ikke spesiet lyst. Har vært på besøk hos ei norsk venninne i dag. Det er forlenge siden sist. Koselig var det i alle fall! (Ser henne forøvrig i morgen også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2006 #1187 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Ouææh! Skvatt litt jeg, da jeg så den gamle avataren min. Tenkte: 'er det meg? Hadde ikke jeg byttet, da?' :klø: Også så jeg at nicket ikke stemte. Det betyr vel at vi har lik smak, da? Endret 20. februar 2006 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 21. februar 2006 #1188 Del Skrevet 21. februar 2006 Ouææh! Skvatt litt jeg, da jeg så den gamle avataren min. Tenkte: 'er det meg? Hadde ikke jeg byttet, da?' :klø: Også så jeg at nicket ikke stemte. Det betyr vel at vi har lik smak, da? ← Rart hvor tåpelig man kan bli, jeg fikk nemlig en slik :klø: "har miranda og grønske slått seg sammen?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #1189 Del Skrevet 21. februar 2006 Ouææh! Skvatt litt jeg, da jeg så den gamle avataren min. Tenkte: 'er det meg? Hadde ikke jeg byttet, da?' :klø: Også så jeg at nicket ikke stemte. Det betyr vel at vi har lik smak, da? ← Det må bestemt bety at vi har samme smak Greeny. Du må ellers virkelig unnskylde meg, ikke meningen å stjele avataren din Gammel, eller ei Tror jeg bytter til min gamle :klø: Det er forresten veldig koselig å se at du kikker innom, GrønnSky! Rart hvor tåpelig man kan bli, jeg fikk nemlig en slik :klø: "har miranda og grønske slått seg sammen?" ← Selv om det kunne se sånn ut, *Meg*, må jeg nok innrømme at det var en stor miss fra min side Jeg satt og kikket på avatarer fra en eller annen hjemmeside. I natt fikk jeg strukket en muskel i høyre overarm. Bildøren gikk plutselig opp, og jeg måtte hive den til meg for at den ikke skulle slå inn i en parkert bil. (Satt på passagersiden). Lurer litt på om jeg skal fylle ut et arbeidsskade-skema, men er er egentlig i tvil om det overhodet kan regnes som en arbeidsskade. På den anden side har denne døren vært forsøkt brutt opp, så kanskje dette var med til at jeg ikke fikk lukket døren... (Ikke for å klage, men det er faktisk ganske ubehagelig. Jeg hadde til og med problemer med å skrelle poteter...) Ellers skjer det litt forskjellige ting her... Jeg er ved å forsøke å organisere en fest for barna på skolen. Føles litt deilig å sitte med "makten" Og noe som er ennå bedre, vi er ved å organisere en norsk 17 mai her i byen! Nå får jeg visst tilbake til middagen; koteletter, stekte champignon, viltsaus og poteter. Kanskje en merkelig kombinasjon, men familien klager i allefall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 22. februar 2006 #1190 Del Skrevet 22. februar 2006 Stjeler du andre folks avartarer? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1191 Del Skrevet 24. februar 2006 Det var en fryktelig tabbe, Piglet :skamme-seg-smily: Klage: For en fryktelig lang uke! Klarer ikke sove. Våkner hele tiden. Hører alle lydene utenfor. I dag våknet jeg etter å ha sovet 1 1/2 time, og trodde det var "morgen". Heldigvis er det helg, og de neste dager er familien hjemme. Lettere å sove da. Krysser fingrene for det. Mannen min spurte om vi skulle spise ute i aften. Kjempe godt forslag. Jeg ble glad for det. Datterens venninne blir med. Prøver å tenke positivt. Men jeg er sliten. Både lei av dagligdagen, men samtidig ønsker jeg også kun en normal dagligdag. Motstridende? :klø: Tror jeg trenger ferie. Ikke for å skrive for mye jobb-relatert, men jeg merker a. er irritert over hva jeg jeg gjør. Ikke gjør. Hva jeg ser. Hva jeg ikke ser. Hva jeg sier. Kanskje også over hva jeg ikke sier? Jeg vil ha min friuke Det var nok klaging. Været er heldigvis deilig. Det var 10 grader i solen på terassen kl. 15. Snart kan jeg sitte i hagestolen og drikke kaffe. Nei, hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 25. februar 2006 #1192 Del Skrevet 25. februar 2006 Håper dagen i dag er bedre enn den i går! Klem Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. februar 2006 #1193 Del Skrevet 25. februar 2006 Du er i hvertfall ikke alene om å trenge ferie. Jeg planlegger å holde fri de 3 dagene før påske og ser virkelig frem til litt over en uke fri. Håper det hjelper å ha familien rundt seg og at du får sovet ordentlig. Det pleier som oftest å hjelpe på det meste. Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1194 Del Skrevet 3. mars 2006 Har det bedre igjen. Hadde en litt kjedelig nedtur, men er i godt humør for tiden. Søvn gjør underverker, Malou. Det har du rett i. Siden jeg har noen feriedager jeg ikke har brukt, har jeg nå funnet dagene hvor jeg vil bruke dem. (I alt 8 dager). Det fører til at jeg får en kort arbeidsuke på 4 dager neste gang. Og når jeg så går på friuke, gir det meg 11 dager Dessuten tar jeg to ekstra vakter, for å være "snill" og hjelpe en kollega med begyndervanskeligheter med computeren. Primært tar jeg selvfølgelig vaktene for å få noen flere penger. Men jeg skåret et pluss poeng hos sjefen Det stresser meg litt at jeg ikke har snakket med a. siden søndag, men det er vel ett ledd i prosessen. Hun vet forresten ikke at hun ikke skal hente meg på søndag... (Kanskje hun vet nå? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 3. mars 2006 #1195 Del Skrevet 3. mars 2006 Ha en fantastisk helg Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. mars 2006 #1196 Del Skrevet 4. mars 2006 Håper du har en fin helg, tiltross for (alt for) store mengder snø. Og så deilig med ekstra fri, da. Jeg gleder meg til påske. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1197 Del Skrevet 6. mars 2006 Siste fridag. Har vært i Det Norske Konsulatet, og ordnet med fornyelse av datterens pass. Alt hadde jeg husket, fra bilder, til vielsesattest. Og så hadde jeg glemt å ta med en fullmakt fra far :klø: Siden datteren selv også skulle møte opp, trodde jeg at jeg skulle få sove lengre. Men nei, hun vekket meg og sa: "Mamma, jeg vil på skolen". Men jeg hadde avtalt tid i konsulatet, så det var best å få det overstått. Dermed ble det også en tid til litt shopping i byen. Hos Matas fikk jeg kjøpt en blå øyenskygge (alt for dyr ) og en lippgloss. Dessuten fikk jeg en "spesial-laget" prøve av ansiktskrem. De hadde ikke prøver av kremen, og som jeg sa må den nesten prøves i ansiktet, ikke bare på hånden. Den virker kjempe god, og jeg lurer på om ikke jeg skal tipse mannen min på hva jeg ønsker meg i gave Det faldt også noe på datteren, og vi avsluttet med et koselig besøk på et pizzaria. I aften skal jeg på arbeid, og nettop nå som jeg har vennet meg til å gå hjemme *sukker* Og i morgen må jeg tidlig opp fordi jeg har legetime p.g.a. armen jeg fikk overstrukket siste arbeidsuke. Blir nødt til å bite i det sure eplet og melde det som arbeidsskade, for det er fortsatt mange bevegelser som gjør vondt. Å gå med en handlekurv på armen, kan jeg f. eks. ikke. Håper ikke jeg skal arbeide med en vikar de neste nettene. Har en følelse av at a. ikke kommer. Den følelsen er så sterk at jeg til og med har tanket bilen opp med bensin, selv om det er hennes kjøreuke... Håper jeg tar feil. Ellers har jeg reservert bøker på Bibliotek.dk, etter Piglets bokliste. I første omgang ble det "Stormfulle høyder" av Emily Bronte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1198 Del Skrevet 6. mars 2006 ...og neste uke venter Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1199 Del Skrevet 9. mars 2006 Har begynt å lese boken "1984" George Orwell, den virker veldig realistisk skremmende. Jeg kjører med vikar i øyeblikket, for min spådom gikk i oppfyllelse. Riktig nok ikke på forventet dag, men rett fikk jeg. Føler det er litt turbulent mellom oss fortiden. I det ene øyeblikket svarer hun meg kun i korte vendinger, og virker kjølig og avvisende. Og plutselig er hun som jeg liker henne best... Uansett savner jeg henne, selv om jeg nok ikke burde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 10. mars 2006 #1200 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er lenge siden jeg har lest 1984, men husker at den gjorde stort inntryk. Når forbinder vel alle Big Brother med reality, så jeg er litt glad for at jeg vet hvor uttrykket stammer fra. Ha en fin helg! ' Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå