Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Jeg fant et mini-mini-skjørt. Det satt fint. I prøverommet. Men egentlig er det for kort. I samme butikk fant jeg en topp. Nesten som BH, men med sort gjennomsiktig stoff hengene nedover magen :rodme:

(Slett ikke min stil, noen av delene).

Sånn er det jo noen ganger... Bra du fant noe som passet også da du kom hjem. ;)

Ha en fin søndag!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kokt ribsgele i dag. Husmorgleder ;) Det værste var i få klisteret av glassene jeg skulle bruke. Jeg var ved å angre hele koke-senariet :forvirret:

Ellers skjer det ikke voldsomt mye. Hvilket er vel og greit. Er egentlig litt trett om dagen...

Hardt å ha ferie! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt å skrive oppgaver jeg, men jeg tror nok både du og jeg ville fått problemer om jeg skulle prøve meg på ditt felt, Piglet! ;)

Ellers får vi middagsgjester på søndag, men jeg er ganske usikker på hva jeg skal diske opp med...

Skal helst være lettvint, siden jeg kommer fra jobb..

Og helst skal det være smakfullt også, for mannen er kresen, og konen en riktig husmor (=god til å lage mat) :ler:

Og her er barneskolene startet opp igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hyggelig med hilsener i dagboka mi. :-D

Har lest gjennom en del av din nå. Mye spennende lesning her, lykke til med middagen på søndag!

Var en tur i Danmark i sommer (hadde ikke vært der før jeg, da...). Fikk et skikkelig godt inntrykk av landet. :icon_razz:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: God helg!!

Jeg liker egentlig også og skrive oppgave, men denne her har bare vart i alt for mange månder allerede, og det er nok en stund til vi er ferdig enda...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei @lfa, koselig du kikker innom :)

Når det gjelder middagen søndag er jeg ved å angre litt. Har nettop laget en iskake til dessert, og regner med å handle etter nattevakten, altså i morgen tidlig. Og jeg må skynde meg hjem i seng, for vi skal tidlig opp og i Cirkus :)

Litt stress, med andre ord.

(Og - typisk, de ringte fra vikarbyrået og spurte pent om ikke jeg kan jobbe søndag natt. Jeg var nesten ved å si ja. Men klarte å være realistisk...)

Piglet, men den blir helt sikkert veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der var jeg ramlet ned til side 2! :forvirret:

Det er ikke så mye å oppdatere med. Ingen berg-og-dal-bane for tiden. Så jeg nyter roen.

Middagen i går gikk fint.

Jeg har ikke snakket med a. Ikke tar jeg kontakt heller, før hun gjør det. Det er igrunn greit med en tid hver for seg, siden vi ellers tilbringer så mange timer sammen.

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettop vært inne hos Piglet og lagt igjen litt frustrasjon, så kanskje jeg får fortsette mer i min egen dagbok! ;) : :sur::sur:

Hvorfor er det noen ganger så vanskelig å få bestemt seg?!

Jeg vil gjøre det som er best. For alle.

For piken er det best at jeg kjører henne hjem, slik at hun ikke skal ta toget alene den lange veien. Hun er jo tross alt kun 8 år. (Jeg ville ha vært betenkelig over å sende min egen datter på den måten).

Foreldrene kan ikke hente henne, men mener hun kan ta toget...

Jeg skal jo den samme veien, og kunne godt ha kjørt et par timer tidligere. Men jeg har lyst til å se a. igjen etter de mange, lange, ferieuker.

Men hvor er jeg tåpelig, jeg ser henne et par timer senere, og de neste 7 netter!

Kanskje hun ville kjøre med, selv om det blir tidligere enn normalt... :klø:

Vi kunne kjøre tidlig nok til å nå inn på Kentucky Fried Chiken, som vi ellers snakket om før ferien. :sjarmor:

....

Hehe, hun kom nettop online. Eller rettere; det var moren som lånte hennes pc :ler:

Godt jeg ikke skrev at jeg savnet henne! :overrasket:

jeg får heller ringe i aften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har funnet ut av noe, Miranda! Skjønner godt at du gleder deg til å se henne igjen etter flere ukers ferie... ;)

Ellers er jeg glad for at solen og sommeren er tilbake. Det hjelper alltid litt på humøret!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg har virkelig savnet deg", skrev hun.

Og ble borte.

Jeg sitter med en følelse av å ha gjordt noe. Eller ikke gjordt noe.

Prøver å finne ut av hva.

Hun gir ikke lyd fra seg. Jeg blir usikker. Blir usikker fordi hun ikke svarer.

Liker ikke meg selv fordi jeg lar meg påvirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hørte jeg fra henne.

Hun hadde først sett min sms nå (tre dager siden jeg sendte en til henne. tror hun virkelig jeg tror på det??).

Samtidig er hun avvepnende. Når hun skriver hun gleder seg til å se meg, tror jeg på henne. Hun er ikke den som lar følelsene få fritt spillerom.

Så ser jeg henne. Hun smiler. Sjenertheten ligger i luften.

Jeg har det for varmt. Heldigvis er det en varm natt, så er min kokende hete undskylt. Tør nesten ikke kikke på henne.

Tror jeg har savnet henne mer enn jeg vil innrømme.

Det er vanskelig.

Liker ikke klumpen i magen.

Vet ikke helt hvor jeg skal stå når hun kommer for nær.

Vi er klumsete og hendene våre røre hverandres når vi snakker.

Jeg føler noe er endret. Kanskje meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har i dag ringt til ambasaden og får tilsendt brevstemmemateriale. Gjør det samme på tlf.: 33140124 eller møt opp på ambasaden med passet ditt.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skubbet, Piglet. Har nemlig snakket om å brevstemme, men nå er materialet bestilt. ;)

Her i huset går det fint.

Mannen min har selv funnet ut av at det er nødvendig han slanker seg. Det kommer til å kreve litt mer av meg i forhold til innkjøp og matlaging, men det gjør jeg jo gjerne. Det krever stor kreativitet, for han er hverken spesielt glad for grønnsaker eller frukt. Så jeg kan ikke servere brokkoli hver dag, liksom :roll:

Etter en natt på arbeid var sjenerthet, skuffelse og uro forsvunnet.

Vi har det morsomt. Tuller.

Hun kjører mens jeg halvt sitter i bilen. Forsøker å ramme meg med heisdøren. Slukker lyset mens jeg kikker i papirer. Jeg bokstavlig tråkker henne på tærne.

Ler.

Passer på hverandre.

Bemerker hvor hurtig disse nettene har gått.

Jeg skal kjøre til Genbruksstasjonen med et tilhenger lass med jord. Kommer til å få brukt musklene.

Vil forresten starte på Aerobic. Bli litt sprekere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for skubbet, Piglet. Har nemlig snakket om å brevstemme, men nå er materialet bestilt.  ;)

:klappe: Bra!! Det er viktig og stemme, også når man ikke bor i Norge.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke vært innom din dagbok før, men tenkte jeg skulle stikke innom og anbefale Glyptoteket. Jeg har (dessverre) bare vært der en gang, men den ene gangen varte til gjengjeld flere timer! Det er bare helt fantatisk, men så er jeg en skikkelig museumsfrik også da!

Ta deg en skikkelig Københavntur du, tror sannelig jeg vil ha en i løpet av vinteren, helst i desember, for jeg har aldri vært i Tivoli...

Hekse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brunhilde, koselig med et nytt ansikt i dagboka :)

Jeg har tenkt på det flere ganger, at jeg skulle ha vært innom Glypoteket. Likevel har det aldri blitt til noe. Ja, jeg får ta en skikkelig København tur en dag. Kanskje finne en dag neste uke, hvor jeg har helt fri.

Ta en tur til Glypoteket, og ellers kikke litt i butikker. Kanskje også spise en Whopper på Burger King ;)

Du burde absolut ta en tur til Tivoli omkring jul, Brunhilde. Det gir ordentlig julestemning. Små boder, og gløgg og æbleskiver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brunhilde, takk for koselig hilsen i dagboka mi  :)

Skal forresten (endelig) begynne å trene, jeg også. Aerobic. Det er kun én enkelt time i uka, men det er en begynnelse i alle fall  :sjenert:

Miranda

Alt har en begynnelse! Jeg har tenkt på å trene de siste 5-6 årene, og kom i gang nå... Skal bli spennende å høre om du trives med aerobicen - jeg er mer sånn innesluttet-trene-nsten-alene type :ler:

Jeg får se om pengene holder til en tur. Det går fly til København herfra flere ganger om dagen, så det burde være mulig å få billige billetter. Dessuten har jeg mange fridager til overs, kanskje bruke noen av dem... Hmmm, nå fikk jeg noe å tenke på.

Nå! Ha en fin dag.

Heksehilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...