Miranda Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #921 Del Skrevet 2. juli 2005 Sukkerert, nei det skjedde ikke. Jeg hadde slett ikke lyst. Det er skjelden vi blir uvenner. Men et lite irritasjonsmoment tilspisset seg. Humøret ble dårlig, mitt humør i alle fall. Da tiden kom for at vi kunne ha gått ned, ville jeg ikke. Jeg var sulten, men det var ikke noe å spise. Jeg var trøtt, men da jeg la stolen tilbake for å slappe av, kunne jeg ikke. Det verket i hoften og benet, kanskje etter en feil bevegelse. Det var en lettelse da ambulansen ringte og trengte vår hjelp. Det ordnet seg. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #922 Del Skrevet 2. juli 2005 :klø: Dere sov altså på briksen i kveld? Så fint! På grunn av hovedrengjøringen kunne vi ikke komme til. Og i går kunne jeg ikke finne lysten selv om muligheten var der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 3. juli 2005 #923 Del Skrevet 3. juli 2005 Håper du får en fin søndag, nå som jobbeuken din går mot slutten. Været er ihvertfall bedre enn det de meldte på tv i går. Kanskje like greit at følelsene mellom dere kjølner ligg? Så kan dere kanskje "bare" være venner etterhvert? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #924 Del Skrevet 7. juli 2005 Når det kommer til stykket har du rett, Piglet. Det ville være en befrielse. Tror jeg. Jeg er i allefall ikke så desperat lenger For lenge siden jeg har oppdatert dagboken nå. Det skyldes kanskje at det har vært litt mye arbeid. Har nettop hatt to ekstra vakter på et meget hyggelig sted. Jeg oppdaget gleden ved å være sykepleier igjen. Samtidig ser jeg hvor godt jeg har det i mitt faste arbeid. Bare synd det er så langt å kjøre, ellers ville jeg ha kommet der noe oftere. ...... Selv om jeg ikke vil, kretser tankene tilbake til a. Hun fortalte hun hadde gått tur med hundene. Da de kom ned til vannet, fikk hun lyst til å bade. Hun regnet ikke med at det kom noen, så hun kledde av seg og gikk i vannet. Det er sånt som jeg kun tør i fantasien! ....... Det varer ikke lenge før vi drar til Norge. Meningen er at vi skal være der i nesten 3 uker. Det blir deilig. Og uvant. Jeg bekymrer meg litt over plantene mine, og håper det ikke blir alt for godt vær her i Danmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 8. juli 2005 Forfatter #925 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg våknet jeg før hanen gal. For engangs skyld hørte jeg hanen. Det var en merkelig drøm. Lite hyggelig. Drømte at min fars kone hadde punktert sin lunge, med vilje! Herregud. Jeg var helt forvirret. Tror jeg må ringe min far i dag, for å høre om alt går bra. Har en følelse av at det ikke går bra, og at det er noe de ikke forteller. Har det travelt i dag. Mange ting jeg skal være ferdig med allerede innen 11.30 Blir forresten spennende å se i forhold til KG-omleggingen... og fryktelig med bombene i London!! Det er skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. juli 2005 #926 Del Skrevet 8. juli 2005 Innom med en god helg hilsen til deg også, hvis jeg i det hele tatt rekker å poste den før forumet stenger før omlegningen.. Det skal bli spennende å se nye KG. Skjønner foressten godt at du både forvirret og litt skremt av den typen drømmer. Ubehagelig.. Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 8. juli 2005 #927 Del Skrevet 8. juli 2005 Og her kommer en liten god helg-hilsen fra meg! Vi ses på den andre siden av omlegningen... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #928 Del Skrevet 15. juli 2005 Mitt første innlegg etter omleggingen... Derfor er det nok naturlig at jeg ikke føler meg helt hjemmevant ennå. Takk for hilsner, Malou og Piglet Det er (som vanlig) ganske travelt for tiden. Jeg jobber og sliter i varmen :tørker-svetten-av-pannen-smily: Faktisk har det vært nesten umulig å sove om dagen. Og slitsomt på jobben, både fysisk og psykisk. (For engangs skyld ikke noe kollegarelatert ) Endelig snart ferie!! Det blir deilig å komme hjem. Men det blir nok 3 uker uten KG :snufs: ........ "Om vi ikke snakkes innen, må du ha god ferie", sa a. til meg. "Takk, i lige måde", svarte jeg, og merket et stikk av savn i brystet. Litt før hadde hun spurt meg hvor lenge jeg skulle være vekk. Det blir nesten tre uker. Hun flyttet seg urolig i bilsetet. Vi hadde snakket om hvitvin og jordbær en aften, men det kommer ikke til å passe inn. Jeg ser henne igjen i slutten av august, siden vi har ferie i forlengelse av hverandre. En prøvelse jeg har tenkt å bestå. ......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 16. juli 2005 #929 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Der var du! Skulle akkurat til å etterlyse deg... Høres deilig ut med ferie, selv om det er uten KG. Skal dere til Norge? Ellers skjønner jeg godt at du synes det er vanskelig å sove om dagen i varmen. Synes det er ganske så varmt om natten også, så vi har funnet frem en vifte... Piglet Endret 16. juli 2005 av Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #930 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei Piglet, i morgen drar vi til Norge. Det blir fint å se familien igjen, og jeg gleder meg veldig mye. Nå håper jeg bare at tålmodigheten holder i nesten tre uker... Normalt blir jeg nemlig litt rastløs... Ikke dumt med vifte. Vår har gått i stykker og vi har ikke fomlet oss til å kjøpe en ny. Heldigvis har vi fått et par dager med mere normale temperaturer. Fortsatt god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. juli 2005 #931 Del Skrevet 17. juli 2005 God ferie og god tur til Norge Miranda, og fortsatt god sommer! Vi "ses" i slutten av august, når undertegnede kommer hjem fra ferie. Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 18. juli 2005 #932 Del Skrevet 18. juli 2005 God tur!! Klem, Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 23. juli 2005 #933 Del Skrevet 23. juli 2005 Håper du har en bra ferie! Savner innlegg fra deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 5. august 2005 Forfatter #934 Del Skrevet 5. august 2005 Hjemme igjen!! Takk for besøk, forresten Vi kom hjem i natt. Jeg har nok opplevd mye. Diverse. Sett masse av Norge. Vært på fjellet, men også vært mye sammen med familien. Bortsett fra min far. Har (igjen) vært hele runden omkring situasjonen med a. Hun sier hun virkelig har savnet meg... Og - jeg har opplevd å bli sjalu over den interessen en riktig blondine gav min mann. Ikke minst ble jeg irritert over at han ikke klarte å skjule sin interesse bedre. Hun var svigermors gjest, og jeg var dømt til å overleve 3 dager med henne. I bunn og grunn var hun OK, bare det ikke var menn tilstede. Vi hadde en dag med Shopping i Oslo. Hun, jeg og datteren. Lenge siden jeg har shoppet så masse på en gang - og til meg selv! Det pleier å være barneklær jeg går hjem med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 5. august 2005 #935 Del Skrevet 5. august 2005 Miranda! Velkommen tilbake! Ikke hyggelig med en som legger seg etter mannen din. Men det kan være positivt at du ble sjalu. Det er sånn det skal være. Selv savner jeg forloveden min. Det er vondt, men godt å vite for framtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 6. august 2005 #936 Del Skrevet 6. august 2005 Velkommen hjem! Du har vært savnet... Høres ut som om du har hatt en fin ferie, til tross for en noe innpåsliten dame. Og så deilig med shopping! Hva kjøpte du? Mere dramatik i forhold til a... Ja, ja, det er jo ikke så mye annet og ta seg til nå som været er så trist... Klem, Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. august 2005 Forfatter #937 Del Skrevet 6. august 2005 Hei Sukkerert og Piglet Sukkerert, du skriver ikke så mye i dagboken din...? Det må være uvant å være fra hverandre som dere nå er. Dere har jo vært sammen lenge. Trives han der hvor han nå er? Og du skal selv reise om litt! Du må huske å oppdatere på KG når du kommer til HK! Piglet, jeg kjøpte mange ting som trolig kommer til å ligge mest i skapet Jeg fant et mini-mini-skjørt. Det satt fint. I prøverommet. Men egentlig er det for kort. I samme butikk fant jeg en topp. Nesten som BH, men med sort gjennomsiktig stoff hengene nedover magen (Slett ikke min stil, noen av delene). Heldigvis kjøpte jeg noe brukelig også: en bukse, et ganske brett belte med en fin beltespenne, og en sort topp med perlebroderi og kryssede stropper i ryggen. Og - 3 nye piercinger til nesen. Ellers så "torturerer" jeg mannen min, for hans interesse for blondinen. Egentlig er det ulogisk, med tanke på at jeg selv har oppført meg mye verre, i forhold til min kollega. Men det er liksom to forskjellige ting. Han sier til meg at jeg aldri må tvile på hans kjærlighet til meg. Men opplevelsen har vekket en (sunn?) skepsis i meg. Hun kommer til København i september/oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 6. august 2005 #938 Del Skrevet 6. august 2005 Skriver ikke så mye i dagboka lenger. Men litt. Du har piercinger? Tøft! Jeg er litt nysgjerrig på hvordan du ser ut. Hadde vært spennende å se et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. august 2005 Forfatter #939 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har kun to piercinger; én i nesen og en i navlen. Ganske tradisjonelt, kanskje. Det kunne ha vært spennende å se et bilde av deg også, Sukkerert. Kan være jeg sender deg et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 6. august 2005 #940 Del Skrevet 6. august 2005 Ja, gjør det. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå