Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerert

Det er flott å ta vare på hverandre på den måten . Og det er kjekt å gi gaver.

Har skrevet et nytt innlegg i dagboka mi. Besøk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har en fin onsdag!

Jeg er tilbake fra ferie, som du ser... :wink: Føler meg mere frisk og opplagt enn på lenge, tiltross for at vi sto opp kl 4 i går for å rekke flyet. Håperden følelsen varer lenge...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet et nytt innlegg i dagboka mi. Besøk? :)

:Nikke:

Har vært der. Jeg blir jo nesten helt vemodig :-(

Håperden følelsen varer lenge...

Jamen det gjør den da, Piglet! :wink:

Å reise er som å få en viktig vitamin-innsprøytning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig var vi litt sent ute. Vi kjører alltid 5 min for sent (og kommer alltid akkurat til tiden).

Da hun skulle sette seg inn i min bil, ga jeg henne gaven. Hun ble glad. Vi pleier ikke gi hverandre gaver.

Hun ville gå inn med den. Jeg var glad. For at hun ikke kunne nå å lese kortet. Sist på kortet hadde jeg skrevet noe mer; at jeg håpet jeg aldri noensinne ville miste henne.

Jeg vurderte å fjerne kortet. Gjorde det ikke likevel.

Det tok litt tid før hun igjen kom ut fra huset. For meg selv antok jeg det var for at hun skulle sette blomsten ett sted hvor den ikke ble spist av valpen.

Hun var i bedre humør enn hun pleier. Snakket nesten uavbrutt og smilte. Flere ganger holdt hun mitt blikk.

Da det ble stille, merket jeg den såre klumpen i brystet. Det brandt bak øyelokkene.

Fordi jeg fortsatt holder av henne.

Med blikket rettet mot veien, begynte vi å snakke igjen. Om trivielle ting. Hun var fortsatt i godt humør, og jeg ville ikke vise den melankonske stemning som plutselig hadde rammet meg. Måtte ta meg sammen.

Plutselig slo det meg:

"Hun har lest kortet!" Det var derfor det tok litt tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har sommeren kommet. Det er så deilig å kunne være utendørs i hagen. Det må være noe av det beste som finnes :)

Jeg har kjøpt meg bil, en helt ny Fiat Punto. Fikk faktisk forhandlet meg til et godt tilbud, og er ganske stolt :wink:

Siste arbeidsnatt for denne gang. På tide med litt fri :P

(Vel, egentlig må jeg prøve å få noen ekstra vakter for å finansiere bilen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Bustetroll.

Ja, det er med henne. Faktisk har det vært en "gnistrende" uke. Ganske åpenlys flirting fra hennes side, også selv om andre kollegaer har vært til stede :oops:

I sånne situasjoner får jeg følelsen av at hun vil ha meg :oops:

tenkte å få det avklart til natten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende.

Masse lykke til :) Jeg krysser fingrene.

Gleder meg til å høre hvordan det går.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hvordan det går.

Jeg hadde faktisk bestemt meg for å få ting avklart.

Det ikke så "skummelt" lenger, så det gjelder om å smi mens jernet er varmt.

Dessuten trenger vi å snakke. Virkelig snakke.

Så skjedde det at hun fikk en oppringning på sin mobil. For å si det sånn, var en som ikke skulle være vekk, vekk. Hun fikk litt å bekymre seg for.

Da syntes jeg plutselig ikke jeg kunne si noe likevel.

Hun ville jeg skulle komme komme og vise henne bilen når jeg får den (sist på uken), og ellers kan jeg bare komme om jeg vil låne poyen.

Men tviler jeg vil få henne på tomanshånd...

.......

Vi har virkelig koset oss i dag, mannen min og jeg. Grillet og drukket øl på terassen. Snakket. Om hvor godt vi har det.

Og vi har puslet med hagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Heldiggris!

Takk, takk :)

Det krever at jeg jobber noen flere vakter, for å få dekket avdrag, forsikring og grønn afgift.

Selv om jeg fikk bilen "rimelig", må jeg innrømme at det blir litt dyrere enn jeg hadde trodd...

Men jeg gleder meg! Håper jeg får den sist på uken :P

Er den ikke fin da? Se her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestilig bil. Jeg kunne kanskje tenkt meg en bil med litt større motor jeg da, for jeg synes den vi har nå har litt mye motorstøy når jeg kjører på motorveien, men det kommer sikkert ann på bilen da.

Heldige deg som har friuke.. Men i det minste har da endelig sommeren kommet for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med støyen på motorveien blir helt sikkert bedre, - for mitt vedkommende. Jeg er vant til en eldre bil, som bestemt ikke er lydisolert.

Og - fordelen med en motor som ikke er større, gjør jo at bensinforbruket blir mindre.

(Prøver å trekke med de positive sider, når jeg sitter her og regner på hvor hardt bilen kommer til å gå utover mine lommepenger :ler: )

Livet står stille for tiden. Føler jeg.

Det er varmt.

For varmt til å forsøke å få havefreseren i gang. For varmt til å luke. For varmt til å sitte på terassen.

Jeg er rastløs, og vil gjerne på jobb :ler: Men - sjefen har solgt de to ledige vakter til vikarbyrået! :-?

Det høres jo ut som om jeg klager :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er travelt opptatt med oppgaven min, så har ikke så mye KG-tid, men stikker innom nå og da, og da får jeg alltid med meg dagboken din...

Ha en fortsatt fin uke!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg hente bilen! :hoppe:

Sist uke ville jeg gjerne jobbe ekstra, men hva jeg ikke ville, var å jobbe St. Hansaften.

Det var nettop hva jeg endte opp med. Et sted jeg aldri har vært før, faktisk langt fra å ha vært før. Håper jeg kommer dit igjen. Kollegaene var hyggelige, og stedet ok.

Jeg var stup trøtt om morgenen da jeg skulle kjøre hjem. Det værste var at jeg skulle tidlig opp, for jeg hadde en avtale ved middagstid, i Greve.

(Fryktlig. Det var egentlig mer enn jeg kunne klare).

Arbeidsuke igjen.

I det jeg klatret inn i hennes høye bil, møtte jeg hennes varme blikk. Det brenner, og jeg slår øynene ned.

Det var gått 7 dager uten at vi hverken har sett hverandre eller snakket sammen.

Det var fint å se henne igjen. Hun virker beroligende på min sjel. Vanedannende.

Men jeg er ikke redd for å fortelle hva jeg føler, lenger.

Livet dreier seg ikke kun om henne, lenger. Da må jeg vel ha kommet et langt skritt på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi satt på hver vår kontorstol. Knærne naturlig mot hverandre. Den unge jenta med det lange lyse håret og de blå øynene, bøyde seg mellom oss. Jeg smilte til henne. Så søt hun er.

I neste sekund møtte jeg a. sitt dype blikk, hvor hun ser og forstår. Ser at jeg synes om jenta med de blå øyne.

Ubehagelig.

Hjertet hopper. Jeg vender meg vekk fra dem begge. Fortsetter med mitt.

Og undrer meg over hva som skjedde.

a. går ikke, men blir sittende litt bak meg.

Tror hun mine følelser for henne er ved å kjølne?

Tror hun det, kan hun ha rett.

Hun vet i allefall hvilke tangenter hun skal spille på, for å få meg interessert igjen. Eller kanskje bare hendelser faller sammen.

Hun vil vi skal forsøke å legge oss ned i fysioterapiens lokaler til natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og smiler litt for meg selv av det du skriver. :) Vet ikke hva mere jeg skal si... Du får hygge deg på briksen i natt. :wink:

:kose: Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi åpnet døren til fysioterapien og jeg kunne ikke annet enn å smile. Det skulle være hovedrengjøring, så alt smått og stort var stablet opp på briksen :ler:

Piglet, det er ikke så mye å kommentere, men takk for din kommentar likevel :)

"Man kan ikke regne med hva hun lille sier", sa a. og refererte til jenta med de blå øynene og det lange lyse håret.

Jeg kikket på henne og var ved å sprute ut i latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...