Miranda Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #821 Del Skrevet 30. mars 2005 Bustetroll - you´ve got mail Takk, jeg regner med det blir kjeme fint!! Så du er et bustete troll med lang nese? Det høres sjarmerende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 30. mars 2005 #822 Del Skrevet 30. mars 2005 Heisann Miranda :-) Lenge siden jeg har vært innom dagboken din nå gitt. Ser du fortsatt ikke har fått noen avklaring vedrørende arbeidskollegaen din........ og etter hva jeg har lest på de siste sidene sliter denne uvissheten nokså kraftig på deg. Har sagt det før jeg og sier det igjen, hvorfor ikke fortelle henne det slik det er? Få en avklaring på hvor hun står? Altså, det kan ende med at du får et skuffende nei, men at hun skal bli fornærmet tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 30. mars 2005 #823 Del Skrevet 30. mars 2005 Å heldige du som skal ut å reise i 14 dager. Så kan jeg jo bare lure på hvor du skal hen.. Selv går jeg og teller ned til jeg skal til New York i mai. Jammen meg er det ikke snart mer enn en måned til vi reiser. Jeg gleder meg sinnsykt til shopping og opplevelser. Det er så deilig å reise bort! Håper du får en deilig ferie Miranda. Det fortjener du! Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 30. mars 2005 #824 Del Skrevet 30. mars 2005 Heia! Jepp, du er heldig som skal reise. Du får nyte turen! Til someren vil jeg til Italia. Jeg blir også nysjerrig på hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #825 Del Skrevet 31. mars 2005 Har sagt det før jeg og sier det igjen, hvorfor ikke fortelle henne det slik det er? Få en avklaring på hvor hun står? Altså, det kan ende med at du får et skuffende nei, men at hun skal bli fornærmet tviler jeg på. Takk Bettan, og takk for du kikker forbi. Jeg har nettop snakket med henne. Godt nok kun på messenger. Jeg skulle til å svare på ditt indlegg, så det lå i bakgrunnen. Tenkte at det fikk briste eller bære. Og at jeg nok kunne klare en skuffelse. Jeg startet med å fortelle at hun kom til å slippe for sms´er fra meg, for mobilen virker ikke dit jeg skal på ferie. "Det var da ærgelig", svarte hun og blunket. Jeg spurte om det var irriterende for henne med de sms jeg sente noen ganger. Med et stort glis svarte hun at det var "hyggeligt". Da jeg nølte, skrev hun: "det er det!!" "Jeg har ellers vært litt bekymret", skrev jeg. "Det skal du ikke være :-) ", svarte hun. Det betyr vel at jeg ikke skal være bekymret, det da. Hva så? Hva nå? *skjelver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 31. mars 2005 #826 Del Skrevet 31. mars 2005 Men det var da et godt og positivt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #827 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg er fantastisk sjarmerende,skulle bare visst du Håper turen din blir helt fortreffelig Vær forsiktig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. april 2005 #828 Del Skrevet 1. april 2005 God morgen, Miranda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 1. april 2005 Forfatter #829 Del Skrevet 1. april 2005 Takk for dere titter innom, Bustetroll og Sukkerert. Og Malou (har nettop besøkt deg ) Sukkerert, - det var nok det beste svaret jeg kunne ha fått. Jeg burde juble av lykke, men jeg har vansklig for å forstå det er sant. Samtalen kjører konstant rundt i hodet. Lurer på hvordan hun har det nå. Bustetroll, jeg er helt sikker på at du er fantastisk sjarmerende. Jeg har jo fulgt med deg siden starten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 1. april 2005 #830 Del Skrevet 1. april 2005 Håper turen blir flott! Kommer til å savne deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #831 Del Skrevet 1. april 2005 Riktig god tur. Vær forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 1. april 2005 Forfatter #832 Del Skrevet 1. april 2005 Håper turen blir flott! Kommer til å savne deg. så så :trøste: Jeg vender tilbake Bustetroll, - visst skal jeg være forsiktig til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 2. april 2005 #833 Del Skrevet 2. april 2005 Hei Miranda! Endelig ser det ut som om du kommer noen vei med kollegaen! Nesten litt synd at du skal på ferie... Men du må ha en kjempe fin tur! Klem, Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 4. april 2005 #834 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg spurte om det var irriterende for henne med de sms jeg sente noen ganger. Med et stort glis svarte hun at det var "hyggeligt". Da jeg nølte, skrev hun: "det er det!!" "Jeg har ellers vært litt bekymret", skrev jeg. "Det skal du ikke være :-) ", svarte hun. Det betyr vel at jeg ikke skal være bekymret, det da.Ser man det, ser man det :-) Bettan har da lenge sagt at du ikke har noe å være redd for..... du kaster jo bare bort en masse verdifull tid med å gå rundt grøten som du har gjort.... verdifull kosetid Hva så? Hva nå? *skjelver* Nå gjelder det å smi mens gjernet er varmt. Ikke la det skli ut igjen, tilbake til "hva-mener-hun-egentlig-fasen". Neste gang dere treffes gir du henne en ordentlig laaaaaaang klem og gnir henne litt over ryggen, mens du visker i øret hennes: "jeg skulle gjerne ha tatt på deg flere steder"...... også ser du hvilken reaksjon du får. Kanskje bør du foreslå en tur ned på brisken om dere er på jobb eller du kanskje heller bør reise å besøke henne. Sende henne gjerne noen flere SMS'er i forkant av treffet som ikke gir den minste tvil om hva du føler og ønsker. Skal se du snart får den kosen med a som ønsker og håper på du Miranda Du fortjener det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 26. april 2005 #835 Del Skrevet 26. april 2005 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 27. april 2005 Forfatter #836 Del Skrevet 27. april 2005 Takk Piglet :klem2: Jeg er hjemme igjen. Har faktisk vært det i 1 1/2 uke. Jeg kom hjem lørdag, totalt mettet for opplevelser, - og skulle allerede på arbeid søndag. Søndag formiddag ringte jeg henne. Vi hadde ikke hatt noen kontakt siden vår siste samtale, og jeg var spent. Tror hun hadde savnet meg, selv om hun ikke sa det. Men hun var så sprudlende og snakket så masse. Det er håpløst med henne. Ansikt til ansikt kan vi ikke snakke om oss. Sist på uken fikk jeg halsbetennelse og en irriterende hoste. Kunne ikke sove om dagen, men dro på arbeid om natten. Etter et par søvnløse døgn var jeg ved å bli sint og hysterisk :oops: Jeg var fortvilet over å stå på toalettet og hoste til jeg nesten kastet opp. Tårene spratt. Og jeg var gråten nær. Kunne ikke se på henne. Men jeg følte hun var der. ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 27. april 2005 #837 Del Skrevet 27. april 2005 Sist på uken fikk jeg halsbetennelse og en irriterende hoste. Kunne ikke sove om dagen, men dro på arbeid om natten. Etter et par søvnløse døgn var jeg ved å bli sint og hysterisk :oops: Jeg var fortvilet over å stå på toalettet og hoste til jeg nesten kastet opp. Tårene spratt. Og jeg var gråten nær. Kunne ikke se på henne. Men jeg følte hun var der. Det hørtes ikke bra ut! Håper du har det bedre nå, og har en delig friuke. Piglet PS Har lagt inn kakeoppskrift til deg i dagboken min. Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 27. april 2005 Forfatter #838 Del Skrevet 27. april 2005 Det hørtes ikke bra ut! Håper du har det bedre nå, og har en delig friuke. Piglet PS Har lagt inn kakeoppskrift til deg i dagboken min. Enjoy! Jeg har det fint igjen, Piglet. Og jeg gleder meg til å bake Forøvrig synes jeg friuken tegner til å gå alt for fort. I går var vi og kjøpte fliser for vi skal legge nytt i innkjørsel og på terrassen. Det blir langt dyrere enn først anntatt, men så holder det frem til vi blir pensjonister Ellers har jeg planene klare for dagen: * ut å kjøpe grus og sand som skal under flisene, * levere bibliotekbøker, * en tur i Netto, * sende pakke til svigermor Da får jeg vel heller se å komme igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 27. april 2005 #839 Del Skrevet 27. april 2005 Kjekt å se deg her igjen! Hvordan går det med deg og a.? Fått noen hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. april 2005 #840 Del Skrevet 28. april 2005 Velkommen hjem fra ferie! Begynte å lure på hvor du hadde blitt av.. Vi skal også snart til å legge (om) fliser i innkjørsel pluss veranda. Begge deler skal utvides og vi skal kjøpe nye fliser til veranda, så det blir nok å gjøre. Men først skal vi ha litt mer ferie. :-D Nå skal jeg komme meg hjem fra jobb. Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå