Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk snakket masse med mannen min i natt. Han er så fin og jeg er så heldig som har ham :hjerter:

:-)

Håper du får en fin (jobbe-?) uke!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun vet ikke at vi har felles kjente, men hun kommer til å finne det ut snart :)

Håper alt er bare fint med deg og dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Piglet :wink:

Arbeidsuka er godt igang, den.

Jeg fortalte a. om mine planer om HTML kurs. "Du kan få et kurs av meg" sa hun.

Så fremover skal jeg til henne en dag hver friuke og lage hjemmeside! :sjarmor:

Vi kom til å snakke om IKEA. Hun sa at hun hadde tenkt på at vi kunne kjøre dit etter arbeid, en lørdag. Spise frokost. De har visst en buffet. Kankskje på lørdag :wink:

Hun har ellers satt griller i hodet på meg. Starte eget vikarbyrå!! :sjarmor:

Det er ikke en urealistisk tanke... :roll:

Spennende da, Bustetroll. Synes du skulle fortelle det nå jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, det kan jeg ikke gjøre Miranda, da blir det ingen overraskelse :D

jeg tenker faktisk ikke så mye på henne lengre da. Andre ting har dukket opp... :)

Ellers, er alt bare velstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor misforståelse.

Og livet går videre.

Ikea i morgen er avlyst.

..........

Koselig med besøk. Forøvrig kan jeg se at KG er besøkt fra andre enn meg, - fra "min jobbecomputer". Lite trolig hun har vært i dagbok-forumet, men hun er kløktig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går bedre igjen, - humøret er i alle fall bedre! :P

Vet jeg har en tendens til å gruble for mye. Gir meg selv noe å gruble over :roll:

("Godt det ikke er meg"! sa hun da Frasier skulle rette opp en misforståelse. Det var selvfølgelig en seksuell-legnings-misforståelse. Kanskje ikke så rart jeg ble vippet av pinnen).

Vel, IKEA ble avlyst. Utsatt til en lørdag det passer bedre.

Men: I morgen skal jeg til henne. Hun setter kaffe over, jeg tar brød med fra bakeren, - og så får jeg se hvor mye jeg kan lære :)

I dag har jeg masse jeg skal nå:

* skifte ADSL utbyder,

* bytte klær kjøpt til datteren. Siste frist for bytting. Upraktisk at jeg må til to forskjellige byer...

* ringe arbeid (de har GLEMT at jeg var på jobb juleaften, - skal selvfølgelig ha tillegg for dette)

* ringe elektriker

* på posthuset, sende pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du er i godt humør igjen! Og det blir jo spennende med data-kurs. Jeg holder fortsatt på med dansken, og har akkurat gått i gang med nivå 3. Synes jeg lærer masse, så nå må jeg bare begynne og snakke dansk, også...

Håper du får en fin dag, og får gjort alt på liste din.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt humør er alltid et pluss. Det meste går lettere da.

Ønsker deg en fin dag Miranda. Tror nesten du har det mer travelt på din fridag enn jeg har det på min arbeidsdag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Piglet, Malou og Ferskennam :wink:

Jeg fikk gjort alt på listen, og mere til. Effektiv på en mandag... sjokk

Vel og merke fikk jeg ikke skiftet teleutbyder likevel. Det danske teleselskap TDC har laget reglene så tungvinne at jeg og mannen ble enige om at det ikke var bryet hvert. Ennå, i allefall.

Ellers var jeg å kikket på ny bil i går! Den , Nyeste Punto, men selv om jeg forelsket meg i den, må jeg nok klare meg med min gamle bil litt til. Dessverre.

Jeg har vært elev hos a. i dag. Hjemmeleksen var ikke gjordt godt nok, og i tillegg var jeg forsinket. Men rundstykker hadde jeg med, og hun hadde kaffen klar. Så etter en myk start fikk jeg litt hjemmeside-instruksjon. Hun er en super lærer, og jeg en dyktig elev :selvskryt-smily:

Ferskennam, jeg vet ikke hva som ble misforstått. Det er allerede glemt :roll:

Av en eller annen grunn (som nok har en del med a. å gjøre), farer jeg opp og ned i humør. Det skal ikke så mye til før jeg har det fint, men motsatt skal det heller ikke mye til før jeg har det veldig dårlig. Dessverre. Usmart og upraktisk.

Og selvfølgelig preger mitt humør mine omgivelser.

Så jeg får prøve å bevare mitt gode humør :wink:

(værst er det i PMS-tiden)

Pliktene kaller (=lekser med datteren, brette tøy sammen, hente posten, spise lunsj). Starter med det siste :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en deilig tur ned til vannet i går. En anelse kjølig og været var grått. Det gjorde ikke noe.

Kjøpte en stor pose pærer i den ubetjente boden vi gikk forbi. Tenk at det kan la seg gjøre. At ingen stikker av hverken med pengene eller frukten. Imponerende.

Husarbeid i dag. Har slett ikke lyst.

- vaske bad

- rense 2 marsvinbur og 1 kaninbur

- vaske klær

eneste jeg har lyst til er å sitte foran pc´n. og bake sjokoladekake til jentene når de kommer hjem fra skolen.

Onsdag allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin bil!

Det er litt morsomt med de ubetjente frukt- og grønsaksbodene. Veldig hyggelig egentlig, at man fortsatt har så stor tillit til sine medmennesker.

Ellers så har jo du forklart meg at det både er sundt å slappe av og med kake, så jeg sier: "Hygg deg med pc og kake med god samvittighet, du". :ler:

Jeg og kjæresten skal hit i ettermidag: http://www.laglace.dk/ og feire at han er ferdig med prosjektet sitt. Før det må jeg bar gjøre litt dansklekser.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg har vært på det konditoriet, Piglet. Det ligger nederst i Strøget, ikke sant? I retning av Magasin?

Faktisk har jeg ikke fått laget kake, ennå :oops:

Akkurat i det jeg hadde tenkt å logge meg av, logget a. seg på. Hun ville sende filene vi jobbet med i går, så dermed ble jeg sittende på "overtid".

Som dere ser er jeg igang med å vaske badeværelsene. Egentlig er jeg en smule stresset, for hodet er fylt med hjemmeside-problematikk, - det begynner å bli mørkt, - og jeg har ikke en gang funnet en egnet sjokoladekake-oppskrift!

:stresse-ned-kaffepause-smily:

Piglet, - har jeg virkelig sakt noe så klokt som at kake er sunt!? Men kake og pauser er sundt. Definitivt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å løfte dagboken opp fra side 2 :Hehe:

Heisann Ferskennam og Bustetroll :P

Sjokoladekake er veldig deilig. Min store favoritt-kake. Mannen min konstanterte at det er lenge siden jeg har bakt kaker. Det har han rett i. Ikke at jeg prøver å slanke ham, men jeg vil ikke ha skylden for at han har gått opp i vekt :ler:

Her går alt fint.

Det går selvfølgelig ekstra bra fordi jeg fikk en søt sms fra a. sent i går aften.

Jeg prøver å finne ut av hjemmesiden min. Lærer hele tiden noe nytt, men jeg ser at det er enormt mye mer å lære. Lurer på om mine forventninger til meg selv er for høye. Prøver, i allefall. Kan jo kun bli klokere...

Datteren er hjemme fra skolen i dag, ergelig, jeg ville hatt huset for meg selv :wink: (= pc´n for meg selv)

Det er jo fredag i dag!! Deilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Det er jo fredag i dag!! Deilig  :P

Kjempedeilig. Spesielt siden jeg har blitt så græla sunn og bare kan spise søtt på fredager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt siden jeg har blitt så græla sunn og bare kan spise søtt på fredager.

Så fornuftig du er da :)

Jeg sitter og venter på at de skal ringe fra bilverkstedet å si at bilen er klar... Mens jeg venter, sitter jeg med hjemmesiden, - og siden jeg har problemer venter jeg også på a.´s hjelp... (Det var 2 lange minutter... vedder på hun spiller BG :wink: )

:utålmodig-smily:

Faktisk skal jeg på ettermiddagsbesøk hos hun norske jeg møtte på danskkurset.

Fint fredags-vær, forresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...