Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Hei Miranda

Så flott at hun ikke ble sur da :-) Hvorfor hun ikke sa noe? Vel, hun er vel kanskje litt usikker på om du virkelig er interessert i henne, og ikke minst hvor langt du er villig til å gå liksom. Syns ikke det er så rart jeg da, med tanke på at hun jo vet at du bor i sammen med en mann.

Så jeg tror at om det er noe som skal skje i mellom dere, så må det være du som tar initiativet her, hele veien er jeg redd. I hvert fall så må du forklare henne hva du føler og tenker, at du jo tenner på henne selv om du har en mann. Videre må du fortelle henne at du tenner på tanken om ha sex med en annen jente, og at hun er den jenta her i verden hun skulle ønsker det kunne skje med. Rett og slett få gjort det helt klart at du ønsker å sex med henne.

Ut i fra henne reaksjon, om hun tolket meldingen din riktig, så er det etter mitt syn helt åpenbart at hun ikke ble skremt eller fornærmet på noen som helst måte. Spørsmålet her er jo bare om hun ønsker å ha sex med en annen jente selv.

Hvordan du skal fortelle henne dette er ikke så lett å si, du kan gjøre det i små doser og håpe hun klargjør sitt syn på saken, eller fortelle henne det rett ut i klare ordlag selv om det jo er veldig vanskelig.

Uansett syns jeg du skal smi nå mens jernet er varmt :sjarmor:

Hvordan det gikk med vaskingen? joda, fikk vasket til slutt og resultatet ble godkjent av både meg selv og sjefen :-) Men så var det dette med orgasmenekten da, den klarte jeg jo ikke å overholde :-? og selvsagt måtte jeg fortelle han dette, han ville jo ha sett det på meg uansett. Så da ble det straff for å ha fått orgasme..... han er søtter'n meg flink til å finne på oppgaver som han vet at jeg ikke er i stand til å fullføre helt etter hans ønsker altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for besøk, - og, ja, jeg hilste gamlelandet, jeg Malou-Jen :wink:

Vel, jeg har forstått at jeg må ta initiativet, - om det overhodet skal bli noe initiativ. Hmm... hun melte seg syk til sist natt. Sendte meg en sms om det, en beklagende, og sitt berømte "knus" til sist...

Jeg har ikke før møtt en person som hadde kontakt med ånder, studerer kinesisk og vil lage en film til kinesere, røyker hasj av og til, går etter arbeidstid tilbake til en klient for å skrubbe oppvasken, bruker en sommer på et asylmottak for å hjelpe dem som bor der (gratis). Er over 40 og sammen med en på 25.

Sjelden har jeg diskutert så mye på en natt, men resultatet er selvfølgelig at jeg er trøtt nå. Ikke kan jeg sove heller, for datteren skal til tannlegen om et øyeblikk.

Det var forøvrig en fin Norgestur vi hadde :P Jeg er glad for at jeg dro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :blomst:

Bra du hygget deg i norge!

Det er sånne dager som dette med regn og vind jeg savner Norge. Ikke fordi været er så mye bedre i Norge for tiden, men der kan man i det minste se frem til snø og hyggelig vinter. Her i DK kan man bare se frem til fire måneder til med regn og vind... :(

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, Piglet, man kan godt savne Norge når utsiktene er nesten et halvt års grått og kjedelig vær. Det er utrolig hvor mye sol og klart vær betyr, egentlig. Og når det er snø er det mye lysere. Selv om det er kaldt, da. Det er ulempen.

Ferskennam, det var en spennende person jeg jobbet med først på uken. Faktisk de tre første nettene. Men for meg ble det litt slitsomt. Problemene oppstod når det var flere nødkald samtidig, og hun nesten ikke var til å få ut av det hjemmet vi stod i. Det er ikke alltid at man har tid til ekstra service om natten når andre akutte oppgaver venter.

De siste vakter jobber jeg med en "gammel" bestemor. Det er utrolig avslappende, og jeg kjenner henne fra vikarbyrået jeg selv har vært annsatt i.

Hun er nemlig fortsatt sykmeldt.

Tirsdag møtte jeg henne på matbutikken. Vi snakket litt, og hun trodde kanskje hun kom på arbeid onsdag. Hun var smilte til meg hele tiden, og jeg merkes henne øyne på meg hele tiden.

Det var godt å møte henne.

Hun kom ikke onsdag. Torsdag kveld sendte hun en sms til meg om at hun dessverre ikke kom denne uken. Hun hadde feber og var så trøtt hele tiden. Hun unnskyldte seg.

Man skal ikke unnskylde for at man er syk, vel.

Plutselig ble jeg usikker.

Som vanlig når jeg er usikker gjør jeg noe jeg kommer til å angre på.

Jeg lurer egentlig på hvor lang tålmodighet hun har.

Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sukkerert

Heia!

Jeg bor og er oppvokst på vestlandet. Her er det regn og overskya 3/4 av året føles det ut som. Sjelden snø, mest slaps.

Gjorde du noe du angrer på, Miranda? Vil du fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :P

Så er det mandag igen, deilig for det er jo friuke :wink:

Og det er sol :P

Den største planen er bare å slappe av. Faktisk har jeg tenkt meg å sitte i sofaen og montere en genser jeg nettop har strikket.

Jeg er litt urolig over at jeg ikke har hørt fra henne, men har kommet frem til at jeg ikke orker bruke hele min energi omkring noe så usikkert.

I steden gleder jeg meg til en spennende uke, for jeg skal nemlig på danskkurs i morgen :wink:

Jeg gleder meg masse, men er litt nervøs også. Håper jeg møter den andre "nordmannen" der. Det ville være fint å få litt kontakt med andre nordmenn her i egnen.

Jeg vil skrive en bok.

Når vikaren jeg jobbet sammen med tror hun kan lære kinesisk og lage film for kinesere, så kan vel jeg skrive en bok.

Samtidig hørte jeg et program på radioen: Think about it, hvor de sa at man hadde 24 timer på seg. Til å ta avgjørelsen. Det syntes jeg var veldig klokt sakt. I stedet for å vakle mellom skal/skal ikke, skal man bestemme seg and go for it :wink:

Ellers så skjer det ikke så mye nå for tiden. Deilig.

Ofte tenker jeg på hvor heldig jeg er som har min mann og datter. Og jeg blir stolt når jeg stopper opp og ser på vårt deilige hus. Selvfølgelig er det litt av hvert som skal ordnes, - for ikke å snakke om hagen. Men det ordner seg.

Til helgen skal vi forresten møte et par vi ikke kjenner. De har flyttet fra Nord Sjælland og kjenner ikke så mange her de heller. Det skulle liksom være en "frækk date", men kanskje blir det kun en hyggelig middag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :P

Hva slags bok har du lyst til å skrive?

Jeg har lyst til å skrive en roman om noen år.

Du skal se vi blir forfattere du og jeg :wink:

Egentlig har jeg ikke helt bestemt meg for hvilken kategori jeg skal skrive i, men jeg forestiller meg en bok som er litt kontroversiell. Samtidig vil jeg ha noe spenning med. Det største problemet er at jeg har for mange idéer som ikke passer til samme historie.

Det er vanskligere enn jeg trodde det her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda har kludret i det :o

Danskkurset i morgen begynner ikke tidlig, som jeg trodde. Resultatet er at jeg har lavet en annen avtale som ikke kan forandres. Torsdag begynner kurset imidlertid tidlig, og ikke sent som jeg trodde. Jeg hadde ellers bestilt en tidlig tid hos frisøren. Denne blir jeg nødt til å endre. Pinlig :oops:

Jeg som ellers hadde slappe-av-planer, har brukt dagen på å gjøre rent. Ferdig? Langt i fra. Men snart er det gjøre-lekser-tid for datteren, og svømmetid også.

Og så var mandagen gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd med danskkurset, men det er det jo ikke så mye å gjøre med. Du må bare jobbe litt ekstra for å ta igjen de andre... :) Jeg er veldig glad for mitt kurs, jeg har lært masse og kjæresten og jeg har begynt å snakke en del dansk hjemme.

Spennde bok-projekt og spennde weekend planer! Ikke værst... :sjarmor:

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for mitt kurs' date=' jeg har lært masse og kjæresten og jeg har begynt å snakke en del dansk hjemme.[/quote']

Du er flink du, Piglet :P Og en glimrende inspirasjonskilde :wink:

Ja ikke sant :wink:

I dag byttet jeg mobilselskap. Jeg ville beholde mitt gamle nummer, men som forventet skulle det bli oppstartsproblemer. Det ser ut til å bli meget billig, for jeg kan slett ikke ringe ut :roll:

Jeg har fortsatt ikke snakket med henne, og aner ikke hva jeg skal gjøre om hun ikke tar kontakt før søndag.

Plutselig tok jeg meg selv i å savne henne så mye. Vet hvor uhensiktsmessig det er.

Den lille grønne mannen viser hun er online nå, men heldigvis har jeg litt stolthet. Her move!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heisann :klem:

Hei til deg også :P

Nå tror jeg at jeg vil hoppe i dusjen (11.30 sjokk), og så vil jeg bake noen boller til jentene som kommer hjem fra skolen.

Egentlig kunne jeg tenke meg å gå på shopping, men tror egentlig ikke det er så mye jeg trenger. Bortsett fra at jeg vil ha nye sko. Men å gå å prøve sko er sjelden spennende, for jeg liker best dem jeg pleier å gå i :oops: Jeg er bestemt ikke typen som har 20 par sko i skapet :wink:

Men et par lave, brune, med en liten hel, det kunne jeg tenke meg.

(Datteren derimot kan nesten ikke gå forbi en skobutikk uten at hun ser noen sko hun ikke kan leve uten. Er det virkelig min datter? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Er ikke så flink til å stikke innom dagbøker for tiden, men det har du kanskje merket allerede? :roll: Har ikke så mye spennende på lager i dag helller, men tenkte jeg i allefall ville stikke innom å ønske deg en god onsdag! Heldige deg som har fri når været er så knall som i dag, selv om det var ganske så kaldt i morges.

Spennde å høre at du går med bokplaner..

Hilsen Malou-Jen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg i allefall ville stikke innom å ønske deg en god onsdag!

Takk for det, - og i lige måde :P

Spennde å høre at du går med bokplaner..

Eh.. ja, jeg går med bokplaner, men har ikke kommet riktig i gang ennå... Penn og papir ligger klare, i tilfelle av at jeg får strukturert idéene :oops:

Jeg har brukt formiddagen på å få montert genseren til datteren, eller rettere: forsøkt å montere genseren. Det viser seg at det er noe feil i oppskriften, for ermene fyller ikke armehullene. Det er vildt irriterende, så nå har jeg lagt strikketøyet tilbake i posen. Ting skal helst gå knirkefritt, min tålmodighetsterskel er ikke hva den engang var.

Syntes det var noen som snakket om at man blir mer tålmodig med alderen? For meg er det omvendt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bestemte jeg meg for ikke å kontakte henne? :klø:

Jeg er i allefall tett på å gjøre det. Var det ikke noe med stolthet? :(

På søndag er sikkert alt normalt igjen. Det pleier det å være, trods mine krumspring. Krysser fingrene for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...