Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Miranda!!!

Jøss, du har hatt en litt tøff uke du...

Kjenner du fortsatt like sterke følelser for henne enda? Eller har det blitt litt mye hverdag i det siste?

Kan du ikke kjøpe et kort og skrive noe fint til henne, eller en blomst f.eks.?

Virker som du trenger noe å bryte en litt dårlig hverdagstrend akkurat nå? Eller?

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friuke er KG-uke! :-)

Jepp :kghjerte:

Du har god tid, Malou :wink:

Ja, det blir jo kun i KG-ukene jeg kan gå på danskkurs :klø:

De sier at jeg kan få oppgaver med som jeg kan gjøre hjemme, men det er egentlig møteplikt.

Første kurssdag faller i min arbeidsuke, tenkte å ta en feriedag denne dagen i allefall.

Motivasjonen er ganske sterk (i allefall i øyeblikket...). Det skyldes nok også at jeg har en datter som nettop har begynt i 1. klasse, og jeg ser mine skrivekunnskaper kunne ha vært bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, - det er ingen som er oversett, - jeg er bare litt treg... :oops:

Hei Miranda!!!

Kjenner du fortsatt like sterke følelser for henne enda? Eller har det blitt litt mye hverdag i det siste?

Du gav meg et spørsmål å tenke over...

Vanskelig å vite hva jeg skal svare. Tror det er en blanding av masse følelser.

Jeg er fortsatt betatt av henne. Synes fortsatt hun er sexy :oops: Samtidig er jeg litt irritert over hennes bedre-vitende-fasong. Irritert over at hun hele tiden forventer at jeg tar kontakt. Irritert på meg selv for at jeg ikke bare kan la henne "være i fred". Samtidig synes jeg litt synd på henne.

Kan du ikke kjøpe et kort og skrive noe fint til henne, eller en blomst f.eks.?

Virker som du trenger noe å bryte en litt dårlig hverdagstrend akkurat nå? Eller?

Klemmer

Takk for klemmen, *Meg*

Kanskje jeg skulle gå inn Her å sende en sjokolade til henne :forvirra:

:klem: til *Meg* som ikke er oversett, altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: Bar e erter deg litt for at du skriver svar samtidig som vi legger et innlegg.

Er ikke så lett å være poppis vettu :ler:

Vanskelig å holde koken lenge, når det blir mye hverdag og lenge mellom responsen.

Syns du skal ta første skrittet og gi henne en positiv oppmerksomhet jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello :vinke:

Vet dere hva jeg tror.... jo, jeg tror dere begynner å gå hverandre litt på nervene fordi dere ikke får noen avklaring.....

med avklaring mener jeg at dere begge har et meget godt øye til hverandre, og jeg tror dere innerst inne ønsker dere noe mer enn "bare" godt vennskap og arbeidsforhold.

Problemet er bare at ingen av dere vil eller tørr (stryk det som ikke passer) ta initiativet og fortelle den andre hva dere virkelig føler for hverandre.

*pusher-på-for-å-få-frem-en-avgjørelse-smiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello :vinke:

Vet dere hva jeg tror.... jo, jeg tror dere begynner å gå hverandre litt på nervene fordi dere ikke får noen avklaring.....

med avklaring mener jeg at dere begge har et meget godt øye til hverandre, og jeg tror dere innerst inne ønsker dere noe mer enn "bare" godt vennskap og arbeidsforhold.

Problemet er bare at ingen av dere vil eller tørr (stryk det som ikke passer) ta initiativet og fortelle den andre hva dere virkelig føler for hverandre.

*pusher-på-for-å-få-frem-en-avgjørelse-smiley*

Det var ingen dum tanke :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Bettan :wink:

Jeg takker for din avklarings-smily :wink: Skal se om det hjelper :ler:

Koselig du kikker forbi, forresten, Bettan :wink:

Jeg er helt sikker på at dersom jeg hadde vært mer som deg hadde jeg hatt en avklaring for lenge siden. Er du alltid så målbevisst?

*vurderer fortsatt Meg´s gave forslag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du alltid så målbevisst?

Ehhh, jeg???? Næh, ikke i det hele tatt.... *skulle jeg vel ha likt at jeg var smily* :ler:

Men, det er jo alltid så mye lettere å fortelle andre hva de bør gjøre, er det ikke det da? :wink:

Men, altså..... når det gjelder dere to, så tror jeg faktisk dere trenger en avklaring nå, før dere klikker begge to. Det er jo veldig slitsomt å gå rundt slik uten å få vite liksom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo bare spørre henne rett ut, for hun er online nå :sjarmor:

Bettan, da, nå skal du vel ikke ødelegge min illusjon om at du er en kvinne som alltid får det som du vil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, jeg har en her hjemme som ikke alltid syns at Bettan er så målbevist og rask i avtrekkern *jeg-er-selvsagt-uenig-med-han-smily* som han kunne ønske, og det liter ropma mi en del av innimellom :-(

Ja, dere har jo en "lek" gående :sjarmor: som faktisk har inspirert meg her hjemme (til glede for min mann :ler: )

Men nå ble jeg litt usikker, for du puttet :trist-smily: på...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere har jo en "lek" gående :sjarmor: som faktisk har inspirert meg her hjemme (til glede for min mann :ler: )

Næææ, har vi.... så kuuult da :-) Hva gjorde du med han da? *nysgjerrig*

Men nå ble jeg litt usikker' date=' for du puttet :trist-smily: på...?? [/quote']

:ler: ingen fare altså, det har ikke skjedd noe overgrep her. Er bare det at stussen er litt øm i dag, og på slike dager får jeg ikke lov til å sitte med pute på stolen før utpå ettermiddagen (for at jeg skal føle ekstra lenge at jeg ikke har vært lydig), og da er det litt ubehagelig å sitte liksom :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææ, har vi.... så kuuult da :-) Hva gjorde du med han da? *nysgjerrig*

Jeg "hersket" litt. Det er fortsatt helt nytt for oss, så alt er bare på eksperiment-stadiet. Det var ganske opphissende egentlig, å være den som bestemte hva han fikk lov til. Eller ikke lov til. Resultatet ble i allefall en lang og pirrelig aften. Mer opphisselse enn action, for å si det sånn. :oops:

:ler: ingen fare altså, det har ikke skjedd noe overgrep her. Er bare det at stussen er litt øm i dag, og på slike dager får jeg ikke lov til å sitte med pute på stolen før utpå ettermiddagen (for at jeg skal føle ekstra lenge at jeg ikke har vært lydig), og da er det litt ubehagelig å sitte liksom :-(

Så fikk jeg det oppklart :wink:

Sånn bare til orientering, - det ble altså ingen chat i går :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg til Norge i høstferien, eller skal jeg ikke...? Det er det store spørsmål :klø:

Jeg overveier for og imot, og er innimellom mer for enn mot, helt til plutselig jeg er mer mot enn for :o

For:

Datteren har høstferie, - en opplagt tid å besøke familie. Det kan bli lenge til neste gang, siden jeg skal jobbe juleaften. Kanskje først til vinterferien. Det er forlenge.

Det ville være fint å se familien igjen.

Mot:

Det er travelt å reise. Mange å besøke, - litt (for) stressende noen ganger.

Dyrt...? Nei, men av en eller annen grunn synes jeg ikke jeg har råd til å reise. Datteren skal ha høstklær, ny jakke, nye sko. Jeg skulle ha vært hos frisøren, - ville ha farget håret... Nye sko til meg selv også. Bilen skal ha vinterdekk. Den andre bilen skal til service, og ha vinterdekk den også. Og jeg som ellers pleier å være god til å styre bruken av visakortet har klart å bruke over på kreditten. Resultatet er at det også skal betales denne måned.

Hmmm... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt igjen til for og i mot følelsen av å reise til Norge. På en måte vil man gjerne og synes vel også på en måte at man skal, men så er det alltid noen ting i mot også som økonomi, besøksstress, lyst til å slappe av hjemme istedet etc. Her har turen til Norge antagelig blitt utsatt til etter nyttår. Har litt dårlig samvittighet over at det går så lang tid.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner det! Hadde egentlig ikke så lyst til å dra hjem i høstferien, men syntes egnetlig jeg burde, men så kom det et eksamensprosjekt i veien. Så nå vurderer jeg en langhelg i november i stedet...

Det jeg synes er irriterende er alle som gir uttrykk for at man ikke kommer hjem ofte nok. For det første synes jeg jeg drar hjem ganske ofte (4-5 ganger i året) og for det andre er det jo her jeg bor!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...