Gå til innhold

Hvordan å kjenne igjen psykopat


Steinar40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo helt sinnsykt med vitende og vilje såre andre mennesker. En ting er at man gjør en hel masse handlinger for ubevisst for å plage andre, - problemet er når man er bevisst på at man piner andre mennesker.

Her er psykopaten heldig, han ignorerer og er helt likegyldig til at han gjør andre mennesker vondt, og ha en slik samvittighet, at det blir en glede å plage andre, at man finner nytelse ved at andre får uflaks, han har løst en hel mengde problemer og lever et mye enklere liv enn resten av oss.

Jeg tror nok de fleste av oss skulle ønske i hvertfall en gang i livet av vi hadde den samme samvittigløsheten psykopater er utstyrt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Som sagt, et av problemene med kvinner er overreaksjon og drama, og du virker ikke mye bedre, hvem du nå enn er.

Ja, det var rette ræva som feis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske janteloven er fantastisk.

Prøv heller å skaffe deg noen kunnskaper selv du.

Men aller først bør du jobbe med mindreverdighetskomplekset ditt. Bruk av janteloven er alltid et tegn på et mindreverdighetskompleks.

:roll: Problemet er vel snarere at du sitter på din høye hest og lirer av deg masse svada du har funnet på internettet, og rakker ned på de som faktisk har levet med en spykopat. Skrvier psykopat i anførselstegn og generelt er uspiselig i tillegg til at du driter deg ut med å ikke ane hva du snakker om. Jantelov. Right. Mangel på innsikt tenker jeg vi kaller det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Problemet er vel snarere at du sitter på din høye hest og lirer av deg masse svada du har funnet på internettet, og rakker ned på de som faktisk har levet med en spykopat. Skrvier psykopat i anførselstegn og generelt er uspiselig i tillegg til at du driter deg ut med å ikke ane hva du snakker om. Jantelov. Right. Mangel på innsikt tenker jeg vi kaller det...

Ja, det er mye som tyder på at du mangler selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten underholdende å lese alt Steinar40 øser ut av seg. Og så god tid du må ha, du er jo overalt her! :)

Sånn blir det når man ikke har kjerring og unger å surre bort tia si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok de fleste av oss skulle ønske i hvertfall en gang i livet av vi hadde den samme samvittigløsheten psykopater er utstyrt med.

Jeg vil tro alle er utstyrt med en viss evne til samvittighetløshet, hvis man ser i et bredere perspektiv.

Under sult, større nød, krig.. hvor basisbehovene er truet vil samvittighetløsen komme tydligere frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye som tyder på at du mangler selvinnsikt.

Mangel på selvinnsikt er det muligens du som har mest av alle på KG... Ikke minst når det gjelder å forstå andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på selvinnsikt er det muligens du som har mest av alle på KG... Ikke minst når det gjelder å forstå andre mennesker.

Det er veldig lett for meg å forstå andre mennesker. Alt er styrt av egoet og egne interesser og behov. Samt av større eller mindre personlighetsforstyrrelser som mange har dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro alle er utstyrt med en viss evne til samvittighetløshet, hvis man ser i et bredere perspektiv.

Under sult, større nød, krig.. hvor basisbehovene er truet vil samvittighetløsen komme tydligere frem.

Når mennesket blir sultent nok så blir det kannibal. Det er bevist ved flystyrt. Koselig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett for meg å forstå andre mennesker. Alt er styrt av egoet og egne interesser og behov. Samt av større eller mindre personlighetsforstyrrelser som mange har dessverre.

En ting du kansje bør huske på Steinar, er at på seg selv kjenner man ingen andre. Så selv om du kanskje har noen personlighetsforstyrrelser, så er det ikke sikkert alle andre har det, og å anklage brukere for ting som ikke en gang er nevnt i tråden du skriver i, er under beltested debattering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du kansje bør huske på Steinar, er at på seg selv kjenner man ingen andre. Så selv om du kanskje har noen personlighetsforstyrrelser, så er det ikke sikkert alle andre har det, og å anklage brukere for ting som ikke en gang er nevnt i tråden du skriver i, er under beltested debattering

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=487692&view=findpost&p=8335871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Det er veldig lett for meg å forstå andre mennesker. Alt er styrt av egoet og egne interesser og behov. Samt av større eller mindre personlighetsforstyrrelser som mange har dessverre.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Sånn blir det når man ikke har kjerring og unger å surre bort tia si på.

Dette synes jeg var meget respektløst sagt og viser din forakt for kvinner! En mann som finner det naturlig å være sammen med familien, surrer altså bort tiden sin etter din oppfatning?

Hva med deg, du surrer bort din tid med å "vente på Godot" som jeg kalte det en gang. Er det mer fornuftig ikke å innse virkeligheten som den er for deg, med en dame som helt tydelig ikke er interessert? Og ettersom du kaller det å surre bort tiden, hvorfor i all verden vil du absolutt ha denne damen og barna hennes hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var meget respektløst sagt og viser din forakt for kvinner! En mann som finner det naturlig å være sammen med familien, surrer altså bort tiden sin etter din oppfatning?

Hva med deg, du surrer bort din tid med å "vente på Godot" som jeg kalte det en gang. Er det mer fornuftig ikke å innse virkeligheten som den er for deg, med en dame som helt tydelig ikke er interessert? Og ettersom du kaller det å surre bort tiden, hvorfor i all verden vil du absolutt ha denne damen og barna hennes hos deg?

Jeg tror du skal få lete veldig lenge etter å finne noen som innser virkeligheten i noen større grad enn det jeg faktisk gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip.. men jeg synes at trådens tema er interessant og skulle gjerne sett en konstruktiv diskusjon som handler om temaet og ikke steinar.

Det handler om steinar overalt ellers.. Kan vi ikke ha en tråd som ikke handler om steinar? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nanette

Enig. Han ødelegger alle tråder, forpester de og lager negativitet overalt. Skjønner ikke at KGmoddene lar han holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Han ødelegger alle tråder, forpester de og lager negativitet overalt. Skjønner ikke at KGmoddene lar han holde på.

Men det blir ikke bål uten bensin. Det er også noen som diskuterer med han.

Selv om jeg ser at Steinar ikke har akkurat problemer med å gladelig bidra til diskusjonsspiralen.

Eneste jeg ber om er at man gjør et lite forsøk på å holde alle steinar temaene (evnt at man ikke mater han med responser, og at steinar forsøker å ikke dra i gang provokasjon ) i tråder som handler om noe helt annet enn steinar. Han har jo sin egen tråd her..

Blir vanskelig for oss som overhodet ikke er interessert i steinar å unngå han, når alle samtlige tråder på singel forumet er forpestet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har også enkelte brukere som han stadig angriper. Ser at disse holder igjen lenge, men på et eller annet tidspunkt sprekker det vel for både den ene og den andre.

Men ja, prøve å holde seg til tema, og ignorere Steinar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har også enkelte brukere som han stadig angriper. Ser at disse holder igjen lenge, men på et eller annet tidspunkt sprekker det vel for både den ene og den andre.

Men ja, prøve å holde seg til tema, og ignorere Steinar?

Jeg angriper ingen. Jeg tar igjen.

Som regel er det sånn at jeg sier min mening, og så er det en eller annen som er totalt uenig og begynner å påstå det ene eller det andre rundt min person av den grunn. Dette er helt usaklig. Og da må jeg ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...