Gå til innhold

Lemmings prøverdagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Alabama
Skrevet

Selvfølgelig vil du se det på en test nå! Kommer hun på jobb i morra eller? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Hun trodde det i alle fall! :) Så satser på positiv test imorgen. ;) Sist jeg testa var på lørdag, den var enda negativ...

Skrevet

Hva har du å meddele?? :popcorn:

Skrevet

Hun var fortsatt syk, så ingen testing idag heller... :murvegg:

Men fortsatt ingen mensen! :danse:

Skrevet

Hva med å betille tester på nettet? Billige tester har rask levering :jepp:

Skrevet (endret)

Joda, det er jo de jeg har brukt (opp).. :ler:

Men trodde jo jeg skull få testa igår, så trodde jeg at jeg skulle få testa idag... Gidder ikke bestille masse tester på nett om jeg tester positivt nå..! :)

Dessuten har jeg tenkt i mitt stille sinn at kanskje det er noe galt med de testene jeg bestilte, siden de ikke ga utslag..? Eller kanskje jeg har så lite hcg enda at de billige testene ikke klarer å påvise graviditet. Hvis jeg er gravid burde det jo gitt utslag så lenge etter IKM?

Jeg vil teste med CB for å se om den gir annet resultat. CB trenger vel mindre konsentrasjon av hcg for å gi utslag på test, gjør den ikke det?

Endret av Lemming
Skrevet

CB kan gi et tidligere svar ja :jepp:

Skrevet

:kjefte: for at hun fremdeles skal drive å være syk da! Holde oss på pinebenken sånn!? :fnise:

Dette er spennende Lemming :klemmer: Håper det blir to streker på deg snart :)

Skrevet

Jaa, jeg VET! Enn å drive å være SYK, når jeg TRENGER en graviditetstest NÅ!??! :fnise:

Var innom idag også for å se hvem som var på jobb, men en av sjefene der har av og til sønnen sin med seg på jobb, og han får stå i kassa og greier. Tror han går i 7kl eller noe sånt. Frister ikke mye å be HAN hente graviditetstest bak kassa til meg... :sjenert:

Skrevet

Syklusdag 40:

12 dager over IKM, og fortsatt ingen mens.. Har heller ikke fått test.

Har vært på do og tissa en million ganger idag. Det er veldig ulikt meg, vanligvis tisser jeg 3-4 ganger om dagen. (takk gud for prøvedagbøker, for dette er sånne ting man (jeg) vil "fortelle" om, men som folk helst ikke vil høre... :fnise: )

Ser likevel ikke bort fra at det kan være tilfeldig. Hadde første arbeidsdag etter ferien idag, har vært mye planlegging, og da også mye vanndrikking..! ;)

Har lagt merke til at jeg på natta blir kvalm. Tenkte først det var pga for mye søtt og for lite ordentlig mat, for ble veeeldig mye søtsaker på bursdagen til poden og dagene etter. Men nå har jeg vært kveldskvalm hver kveld i over en uke..! (symptomjakt anyone..?? ;) )

Skrevet

Så spennende Lemming! Se å få tak i en test a ;)

Skrevet

Jobber med saken, jobber med saken!! ;)

Skrevet

Nå har jeg bestilt noen tester fra nettet. :) *krysse fingre*

Skrevet

Spennende med symptomjakt :jepp:

Skrevet (endret)

Hahaha, nå har jeg nettopp snakka med venninna mi, hun er frisk igjen og skal på jobb imorgen! Så nå har jeg avbestilt test like fort som jeg bestilte den, og går å kjøper test imorgen! :nigo:

Endret av Lemming
Skrevet

Gleder meg til å høre resultatet :nigo:

Skrevet

Jeg oooog!!

Haha, Lemminmannen spurte igår om jeg hadde fått mensen ennå. Så jeg svarte nei, og at vi antakeligvis er gravid. Hva svarte han?

"Aaah, det var bra. Da trenger vi ikke ha sex mere" :ler:

Tullete mannen....! :fnise:

Skrevet

Nå er det nip tuck og sofaavslapping, så sovetid. Go natt folkens! :)

Skrevet

Nå har jeg vært å kjøpt test. Idag har vi vært på kurs hele dagen, jeg har drukket vann hele dagen, og tisset en gag i timen sikkert.

Jeg leste dette i tråden Negativ test ved IKM - men håp likevel? :

Kroppen produserer nok HCG på IKM hvis man faktisk er gravid, men nyrene til noen kvinner er supergode på å ta tilbake HCG til blodet så det ikke kommer noe/eller veldig lite i urinen. Etterhvert så vil det være så mye HCG i blodet at det må komme i urinen.

Jeg tok jo siste test en uke over IKM, og den var negativ. Har snikende mistanke om at jeg har slike supernyrer! ;) Har sååå lyst til å ta den testen nååå...! Men skal se om jeg klarer å holde meg noen timer, så kan jeg teste i kveld. Hvis ikke venter jeg til imorgen tidlig! Vil ikke "kaste bort" en test nå, siden jeg har vært så ofte på do idag. Kanskje den blir negativ, så må jeg tilbake å kjøpe enda en for å teste imorgen tidlig liksom....

Uff, har vært mye tissesnakk på meg de siste innleggene. :fnise: Håper jeg får noe mer interessant å skrive om snart!! Men dere vet vel hvordan det er, er jo slikt man går å tenker mye på. Eller jeg iallefall... Hehe. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...