Gå til innhold

Desperate housewives prøvedagbok!

mildri

Anbefalte innlegg

Hei kjære Australia og dere andre!

Huff, jeg har skikkelig vondt av deg Australia!

Vet så altfor godt godt hvordan det er å håpe og tro hver eneste pp, for så å få negativ test. Hold ut! Den kommer snart, tror du ikke?

Jeg heier på deg!!!!!

Jeg prøvde som sagt Solvipect denne måneden, og det ser ut til at det gjorde susen for oss:-)

Jeg er nemlig 100% GRAVID!

Tok en Digital i dag som sier GRAVID 1-2. :gravid:

Termin 24 . Mai etter siste mens , men blir nok flyttet noe dager senere pga litt sen EL. :hjertesmil:

Nå gleder jeg meg til alt som skal skje fremover:-)

Skal ta førerkort , :buss: før jul om jeg klarer.

Skal pusse opp og bygge på leiligheten , og legge den ut for salg, og muligens kjøpe ny før baby kommer. :pisk:

Har mann som er på turne fra starten på oktober til jul og fra slutten av februar til begynnelsen av mai, og innspilling av tv-show i hele januar :klø: :rope:

Og i tilegg har jegdet siste døgnet vært ordenlig kvalm...

Sist spydde jeg siste gangen når jeg var 5 måneder på vei... :spy:

Men nå er jeg bare lykkelig!!!!

Tenker å bestille meg legetime for å søke om fødeplass og for å sjekke litt jern og blodtrykk , og regner med å falle for fritelsen til en tidlig UL etter uke 7.....

Tamtatatatidei-sudelidudelideisann-tatatitatideisen-tralalala:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter,

Gratulerer masse til deg Lille Trompet:) Kjempekos, bra det sitter for dere:)

Jeg skal som sagt til legen på mandag, skal vel ikke være mulig nesten å ikke bli gravide etter så mye prøving og det rett på el hver gang.... Hadde aldri trodd det var jeg som skulle bli en av de som sliter med å bli gravid. Vi er sunne of friske mennesker ikke er vi spes gamle heller.Men her er jeg altså. Får se hva legen min kan finne på på mandag. Dritlei meg ivertfall.

Send baby-støv værså snill.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En en kasse babystøv sendes RETT i fanget på Australia :klemmer:

Lille Trompet, HURRA! Helt fantastisk=) Gleder meg il å følge deg, gleder og bekymringer på veien.

I dag er jeg 16 + 0. Det går igrunnen fort! Skal på "se-kjønnet-ul" om 2,5 uke. Gleder meg veldig. Lurer veldig på hvemsom gjmmer seg der inne. Hva slags kjønn det er er revnende likgyldig for min del. Men akkurat som om man kommer enda "nærmere" den lille når man ve om det er gutt eller jente. Jeg tror egentlig gutt. Men jeg tror det bare fordi jeg er påvirket av dumme kjerringråd jeg har lest på nett. At f.eks om man har sex på el-dagen så er det større sjans for gutt (det hadde vi), om man er veldig dårlig er det jente (jeg har vært minimalt dårlig) osv. Så. Egetlig tror jeg og føler jeg ingenting.

Nå må jeg løpe. Skal på lesesalen og skrive en oppgave=/

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått vite at vi får en SØNN :):) (Du gjettet riktig, Cybele). Det er utrolig stort å vite det og jeg er glad for at han åpenbarte sin lille penis, så mor og far, bestemor og farmor kunne få bekreftet hvilke farger som kan kjøpes inn fremover. Vi satt alle med tårevåte øyne og nøt synet av pjokken. Han er frisk og rask og "syklet" noe voldsomt med beina.

Jeg fikk vite at jeg har morkaka foran og derfor kjenner lite til spark enda. Fikk et par spørsmål fra venner når jeg sa det og det vil påvirke fødselen, men håper da ikke det?! Vet noen av dere? Kom også på at jeg har glemt å få målt bekkenet siden jeg er lav. Er det på UL man gjør det?

Så kult med akkurat 100 dager, Lille Trompet! Blir bestevenner disse to :) Du får nok å gjøre, ja, men alt går. Vi har ryddet og vasket i hele helgen og ligger strakt på sofaen nå. Deilig å endelig ha kommet i mål. Men så gjenstår jo flytting og pakking og off... orker ikke å tenke på det.

Foxxy, vet ikke om du følger med her nå, men håper alt går bra med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, gratuleler Lille Trompet!!!! Herlig å høre:D *Hurra hurra*

Alison: At morkaken ligger foran mot magen har ingenting å si:) Det vennene dine tenker på er nok hvis morkaken ligger foran livmoråpningen. For da stenger den jo "veien ut" og det kan forårsake blødninger under svangerskapet når livmora vokser. Men selv om det skulle skje med noen så går det som oftest bra:) Hvor lav er du? Jeg vet lite om det der, men det er vel ikke før man er under 150 cm at tenker på det? Gratulerer med sprek liten gutt forresten;)

Føler med deg Australia:( Ønsker deg masse lykke til hos legen! Håper alt ordner seg!:) Og sender masse, MASSE babystøv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Nurk er Velkommen, det var godt å høre. Ville jo også trodd jordmoren hadde nevnt noe om det var farlig, eller til hinder for fødsel.

Jeg er 1.53, så ikke langt unna 1.50 grensa. Tror jeg skal få målt uansett, jeg, så slipper jeg eventuelle overraskelser... selv om det er rimelig vanskelig å unngå når det kommer til fødsel :)

Glemte meg helt, Australia, men en haug med babystøv blåses herfra også!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere, har noen av dere vært på barnimagen treff? Skal være et sånt treff for februarmammaene til uka, men vet ikke om jeg tør :/ Er jo så mange raringer der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alison: Det hadde hun nok gjort:) Og jeg tror de følger det opp veldig nøye hvis den skulle ligge der. Så null bekymring:D Ok, venninnen min på 1.52 tror jeg ikke de målte på, men det er vel kanskje forskjellig fra sted til sted og de gjør sikkert uansett det hvis du føler deg tryggere da:)

Jeg har ikke vært på noe barnimagen treff, men har litt lyst for å møte andre:) Men ja! Det er mange skrullinger der:p Du får være kresen;)

Ellers er jeg i super godt humør idag!! Jeg kom på at jeg jo er i 2. trimester! Så sjansjen for en ny sa er jo omtrent ikke-eksisterende!:D Og jeg var hos legen idag og fikk høre fosterlyd!:D 160 i puls hadde den lille:) Blodtrykket mitt er normalt igjen og jeg har energi!!!:D:D (litt trøttere enn før graviditeten, men ikke sååå mye:p) Såpass energi at jeg har orket å trene "masse" i løpet av forrige uke, og det føles godt både fysisk og mentalt:D Hehe.. Ble bare gigantiske smiletegn her:p

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

Gratulerer Lille Trompet, det er jo helt fantastisk :jepp:

Har ikke värt noe särlig her inne da jeg ikke fikset noe som har med babyer ä gjöre etter at jeg mistet tvillingene....

Har jobbet mye, reist mye og drukket champagne og shoppet og trodd at jeg "kommer aldri til ä bli gravid igjen"...derfor sitter jeg relativt sjokkert med en svak positiv test!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan nesten ikke tro det er mulig, mä ut ä kjöpe flere tester, har fri i dag, men huset fullt av händverkere og jeg kan ikke dra för de er ferdig...!!! Men har veldig lite symptomer, bare at jeg er veldig ofte pä do, har ofte halsbrann og gär og knabber sukkerbiter (spiser det aldri ellers) i kjökkenskapet pä jobb stadig vekk.....

Ohhh my god sier nä jeg! Lykkelig sjokkert :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Foxxy!!! Det støtter jo bare det alle sier om at man blir fort gravid etter en SA. Håper virkelig spira klorer seg fast nå. Krysser fingrene for deg!!!

Jeg er også vill på sukker for tiden. Te med masse sukker, og maaange kopper kakao i løpet av dagen. Skjønner jo at jeg burde begrense meg litt, men er ikke så lett :)

Nurk er velkommen: Da gjetter jeg på at du får ei jente. Jeg hadde lavere hjerteslag hele tiden, og har jo gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Foxxy!!!:D Krysser fingre og tær for at dette går bra:D

Etter min uke med masse energi har nå hormonene tatt meg igjen og jeg har sovet i to døgn :gjeiper: Omtrent da.. Kommer dette til å gå veldig opp og ned?

Beklager Alison, dine spåkunnskaper er elendige;) Vi var på ul i går og var veldig heldige så vi fikk se at vi skal ha GUTT! Og han så frisk og rask ut:D Så nå er det ihvertfall litt mer "ekte" at det faktisk er noe der:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle,

Jeg var hos legen og hun sendte oss til utredning med en gang, så nå venter vi på brev i posten. Imens prøver vi i vei. Ikke mye som går veien i livet akkurat nå. Men eg og klore meg fast. Sorry...Negativiteten kommer sigende uten at jeg merker det.... Bye bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei damer!

Så godt å høre at du er gravid igjen Foxxy! Har savnet deg siden du mistet, men har full forståelse for at du trengte en pause fra gravid-prat-gjengen...!

Jeg er veldig trist om dagen... Jeg mistet spiren vår i går, og blør i store mengder.

Vet at det var veldig tidlig og at jeg skal være glad for det, men utrolig hvor mye man rekker å planlegge på en uke... Er skikkelig lei meg... Det er sambo og, men vi reagerer litt forskjellig på triste nyheter, så det beste for oss er å få noen timer unna hverandre... Ikke misforstå, ingen fare med forholdet, men han er av de som blir stille og innesluttet når han har det vondt, mens jeg er en sånn som helst skal prate og overanalysere ned til minste detalj... Da er det best om vi får avreagert hver for oss..

Denne gangen passet det derfor bra at mannen min er musiker, og han reiste til Stockholm i dag for å spille på selveste Skavlan sammen med Christel Alsos.

Jeg er skikkelig stolt av han og synes det har vært nydelig med et par dagers sykemelding og alenetid med sønnen min!

Da får dere se den kjekke mannen min på TV i morgen!:-) Noe lyspunkter er det jo<;-9

Er litt mindre lei meg i dag enn jeg var i går. Håper jeg blir gravid igjen fort, men neste gang blir jeg ikke å fortelle det til noen før etter uke 12 tror jeg. Det har faktisk vært det vondeste psykisk. Noen klarte ikke å holde munn, og jeg ble plutselig gratulert på jobben av noen jeg overhodet ikke har noe med å gjøre. Dette kjenner jeg mye på nå. Håper de som har sagt det også sier ifra om aborten, og ber de ikke snakke til meg, for det kjenner jeg at jeg ikke orker. Medlidende blikk fra folk jeg ikke kjenner liksom....

Heier på alle dere vakre damer her inne! Håper Australia får fantastiske nyheter snart, og at Foxxy klarer å nå målet denne gangen!

Jeg for min del går igang med Solvipect igjen etter en måned eller to's pause.

Glad i dere damer!

Klemmer fra Trompeten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Trompet: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Mange klemmer til deg, det er vondt det du gär igjennom og selv om det er tidlig er det veldig trist ä miste! Jeg tenker pä deg!!! Häper du fär noen ekstra dager fri/sykemelding til ä komme deg ovenpä igjen og stell pent med deg selv!

Australia: Tenker pä deg ogsä!! Pä en side er utredning en nedtur, men pä den annen side et skritt i riktig retning for kanskje ä fä noen svar. Jeg ble operert for en svulst i eggstokken i mars, og da legene sa de kom til ä gjennomföre en full utredning med tanke pä barnlöshet gikk det kaldt nedover ryggen pä meg. Men vi hadde da prövd et är, mistet en gang, men ellers ingen svangerskap, og kremt det sto ikke pä for lite sex ha ha ha. Etter operasjonen og utredningen viste det seg at jeg hadde relativt mye endometriose - jeg hadde ingen anelse og legene i norge hadde ikke funnet det ut. Alt ble fjernet og nä er jeg gravid for 2. gang siden operasjonen.

Jeg mener ikke ä si at du har det samme som meg, häper bare ä gi deg litt häp om at det kanskje ikke er sä dumt ä bli utredet.

Ventetiden tar utroooolig pä, er nä 18 mnd og 2 SA siden vi begynte ä pröve og jeg forstär din frustrasjon.

For meg hjalp det veldig ä koble helt av fra gravidfokusering - först og fremst droppe ä lese pä Barnimagen ;)

Du skriver du har mye stress i kroppen, kunne meditasjon värt noe?? Det hjelper veldig for meg...

Nurk er Velkommen: Jeg er 5+0 i dag, altsä tiiiidlig. Og selvsagt nervös.....men pröver og glede meg og tenke positive tanker, og skal pä ultralyd när jeg er 7+3, sä jeg fär god oppfölging. Kan bli sykmeldt när jeg vil ogsä, men önsker ä jobbe og trene som normalt, for hvis jeg skal sitte og vente pä om det gär bra eller galt blir jeg om mulig mer nuts enn jeg allerede er. Og er det er kromosonfeil og banret er sykt og jeg mister spiller det ingen rolle om jeg har jobbet eller ikke....

Men som sagt, er ved ganske godt mot, formen er slett ikke verst og jeg kan ikke gjöre annet enn ä krysse fingrene for at den lille blir hos oss :hjerte:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så trist å høre Lille trompet:( Det er vondt å miste noe som er ønsket:( Sender masse trøste :klemmer: herifra! Og håper du blir fort gravid igjen! Og satser på at det går bra neste gang:)

Hva er Solvipect forresten?

Australia: Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hva jeg skal si til deg når du er i en sånn situasjon.. Men vit at jeg støtter deg og "hører" på så lenge du vil og trenger å snakke om det:) Og at jeg tenker på deg jeg og:)

Foxxy: Så kos:) Skjønner veldig godt at du er nervøs, men for den mentale helsens burde man tenke så lite på det som mulig, egen erfaring:p Hehe:p Jeg tenkte også sånn at hvis det var noe galt med babyen er det jo best at naturen ordner opp selv, selv om det er tungt:) Godt du får tidlig ul:) Krysser fingre for deg!

Ha en fin dag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alle herlige jenter,

Først og fremt takk for alle støtte mld, det hjelper og jeg føler meg ikke så alene.

Foxxy:Gratulerer masse med ny spire, jeg har og savnet deg her inne. Håper det går bra med deg og at denne gangen sitter spiren som bare det. Takk for støtte mld. Jeg har faktisk tenkt på meditasjon, men det koster jo en arm og en fot å gå å lære. Men kanskje det er verdt det??? Har du drevet med Yoga/meditasjon? Har alerede hatt konisering, så jeg regner med de sjekket alt hos meg da, men ting kan jo ha skjedd i mellomtiden. Men ja jeg håper jo at begge er i orden liksom, litt rart at det liksom ikke klaffer på EL hele 10 ganger... Kommer aldri til å bli klok på denne kroppen-.

Lille trompet: Utrolig trist å høre at spiren mistet taket. Støtter deg 100% og er her for deg:)Skjønner om du trenger pause.

Ellers er turen til Australia i januar bestillt og vi drar visst innom Dubai på vei, noen fordeler må jo jeg uten spire ha:)

Later girls.

Klemmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...