Gå til innhold

Desperate housewives prøvedagbok!

mildri

Anbefalte innlegg

Heeey,

Jippiiiiii så kult å høre at det går bra med deg og nurkene dine, håper alt er bra på neste undersøkelse:)

Jeg går bare å håper at det lille egget mitt vil feste seg, vi får se. Har jo alltid "symptomer" i tonnevis men jeg lar meg ikke lure denne gangen ha ha. Helt til IKM......Nærmer seg...

Akkurat i dag har jeg sinnsykt stor mage (Bare luft tror jeg..), har vanligvis ikke det. så hadde til og med en som spurte om jeg var gravid hi hi... Gleder emg til jeg kan tre inn i de gravides rekker, gleder meg rett i hjel.

C ya :popcorn:

Film på gang tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: å foxy, JESS! :kgbaby: :kgbaby:

Har en følelse av av dette går veien=) Også TO! =)

:yvonne:

Jeg hadde "sammenbrudd" i går fordi jeg trålet internett og leste de grusomste saker om såkalt MA- missed abortion. Trøste. Jeg skulle ønske jeg ikke visste om det fenomenet. Men man kan jo ikke gå rundt i føkkings tre måneder og ha utstående nerver og hurtigbankende hjerte. Syns det er vanskelig å "hvile" i gleden. Sikkert fordigleden er så utrolig stor=) Men det går jo bra med de fleste! Jeg er 24 år og sunn og frisk.

Jeg jobber som sagt i butikk i sommer. Babyklær er en av de mest solgte varene, skjebnens ironi (en hyggelig ironi altså;)). I dag var det en bestemor innom og kjøpte ullklær til et barnebarn som skal fødes i desember. Så så hun på meg og sa "ja, det er vel rundt de tider du også har termin". WHAT THE FUCK! :kjefte: HeheDen der trodde jeg aldri jeg skulle høre. Jeg er 180 høy og veier 62 kg. Mage hr jeg aldri hatt. Men tydeligvis! Enten sender jeg pregned-signaler som bare søren, eller dama trngte briller, eller jeg er faktisk litt oppblåst. Jeg rødmet og sa bare ja. Så det ikke skulle bli flaut for henne. Jeg bor ikke i denne byen til vanlig, og "sladderet" er 100% sikkert ikke ute "å går".

Noen tidlig ul skal det visst vre vanskelig å få seg. ALLE privatpraktiserende gynekologer i mils omkrets er på ferie ut august. Fastlegen min i Bergen er på ferie,han får jeg altså ikke tak i, osv. Så får holde meg til uke 10. Da er jeg i Bergen igjen. Nervepirrende lenge. Min stoooore skrekk er at det ikke skal vre noe der inne og at jeg har gått rundt lenge og gledet meg over en falsk glede. Trenger å bli litt rolig. Men det lar seg altså ikke gjøre. Med noe ul iallefall.

I går var jeg bekymret fordi jeg ike er kvalm. I dag har jeg vært helt fin. Inntil det kom en lukt fra bakeriet vis a vis butikken jeg jobber i. Jeg måtte rett inn å spy. Og like fin igjen etterpå. Hm. Aner ikke hva det var. Begynnende svangerskapskvalme?

Ellers er jeg 6+2! HURRA! =)

:kgbaby::romeo:

Australia, jeg leste nettopp en artikkel om at en større prosentandel befruktes om sommeren grunnet gode d-vitaminer osv. Så jeg tror dette er dette er din, nurk er velkommen og trompetens måned=) :babygutt::babyjente::babysmokk:

PS: De fleste kvinner blir dårlige av de første månedene av svangerskapet. Får i seg lite mat osv. her i gården er situasjonen motsatt. jeg er en person som vanligvis er glad i å lage mat fra grunnen av, mye grønnskaer, frukt og svært lite "dårlig" mat og ferdigmat. Liker best sunn mat. Unntil. Nå. Det eneste jeg tenker på, hold dere fast, er nachos. Jeg tenker på supernachos store deler av dagen. Middag av tacochips, ost, kjøttdeig og masse rømme. Har funnet en "bule" bori gata, mexikansk restaurant hvor alle ansatte er rullesoltrengende av fedme, hvor e serverer nettopp dette. I store kvanta. Uten så mye som et maiskorn i sikte. Og jeg er superhappy. Tre dager på rad nå. Et fjell av chips, masse ost og kjøttdeig pluss et halvt beger rømme. Hahaha. Hvem er det jeg går gravid med? En kommende trailersjåfør? Blir interessant å se hvor lenge dette varer;) Pr dags dato kan jeg faktisk ikke motstå fristelsen. Jeg vil ikke ha søtsaker lengre (sjokoladenarkomanien er død), ikke frukt, ikke brød. Bare NACHOS Nam nam nam

:nigo:

Ved siden av trashfood-fetisjen bedriver jeg tiden med å sove. Fra jeg komemr hjem til vi legger oss. Kun avbrutt av våkne spisepauser.

Gleder meg til å høre fra dere igjen.

Faktisk blitt glad i dere. Ja. Det er helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foxxy, jeg krysser alle fingre og tær for at dette går bra for dere! :)

Mildri: Noen (særlig eldre) damer er helt EKSTREME på å se om noen er gravide!!! De har nok utviklet en eller annen egen sans.. Var en bekjent som ikke visste selv at hun var gravid, en eldre dame kom bort til henne og sa at det var så koselig at hun var gravid, hun tok test og det stemte! :hakeslepp: Mammaen min sier hun ser det på blikket til gravide og, så nå tør jeg snart ikke å se henne i øynene, sånn i tilfelle:p

Ellers må du ikke gå rundt å tenke på MA (lett å si for meg nå:P), det går jo som oftest bra dette her:)

HAhaha!!! Håper jeg får sånn pica og;)

Håper det blir flere babyser her snart:) Selv mangler jeg jo kar om dagen (igjen, og trooor jeg har el nå), så tror vi må satse på Trompet og Australia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten blitt ordentlig glad i dere damene jeg og :)

Jo, MÅ bare få luftet dette! Dag 16-17 etter mens så hadde jeg stikkinger og menssmerter og noe som føltes som en slags "strekk" på høyre side og det føltes veldig ømt når vi hadde sex.. Og det kan jo ikke bety noe!! Og sånt sier man liksom kan være festesmerter eller at livmoren strekker seg osv osv.. Men det passer jo ikke!! Det en usannsynlig liten sjanse for at jeg har hatt el så tidlig at dette skulle skjedd nå! Kanskje kanskje det er el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk er velkommen: det høres ut som EL!!! Krysser fingrene for at det klaffer altså:)

jeg er på hytta og skriver fra telefonen min med nye løsnegler, så dette går fryktelig tregt:/

Har googlet masse nå fordi jeg synes jeg har så få symptomer plutselig. Men når jeg tenker meg godt om har jeg jo noe. Tisser en million ganger om natta, noe som passer meg ganske dårlig ettersom jeg må tisse i vasken for å slippe å gå til nabohuset der doen er lokalisert. Har en halsbrannlignende følelse i magen om jeg ikke spiser ofte nok. Mamma sier magen min har forandret form. Ellers skjer det lite her altså. Tør liksom ikke helt å tro på at jeg er så heldig og har et så enkelt svangerskap. Det jeg roer meg ned med er at jeg har skikkelig ferie og slapper helt av, og at kroppen derfor også er rolig. Har merket at jeg blir kvalmere av stress.

Kiipt at du ikke får deg UL, cybele! Det er ingen naboby du kan dra til da? Hvordan dunker sånn doppler? Kam man lytte selv fra hjertet begynner å slå da? Da kan jo det kanskje være er alternativ?

Australia: jeg slapp også heldigvis unna å prøve wild jam og sånne ting, men sjekk på helsekosten? Håper du får det til selv om mannen reiser!!!

Ellers må jeg si at jeg også har blitt veldig glad i dere og denne tråden. Er så fint å ha en fast gjeng å skravle litt med om gleder og beskymringer og slippe å bare forholde seg til gale folk på barnimagen:) og fy søren å spennende det er å følge deg nå Foxxy!! Må være forferdelig nervepirrende å gå sånn!

Nå må jeg på do i vasken igjen! Åh, lei av akkurat den altså! Natta:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Foxxy: Så UTROLIG spennede!! Tenk om du har 2 bankende hjerter der inne neste gang du kommer?? Når er det du skal tilbake igjen? Og går det bra med deg? Må jo være beintøft! Og ikke minst hvordan går det med mannen din? Huff, jeg føler med dere!!!! HEIER ALT JEG KAN!!!

Da ser det ut til at det er meg, Nurk, Australia og Villmusa som henger etter! Men joggu henger vi godt :-) :legrine: :legrine:

Håper vi alle kommer etter iløøpet av sommeren/høsten!

Jeg er på CD 2 i min 6. pp og gleder meg til å komme igang med ferieprøvingen! Er så mye mer inspirert når jeg har fri og ferie:-)

:kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss:

Jeg ble forøvrig spådd av Rosene på barn i magen hr om dagen, og hun sa at vi måtte ha hjelp til å bli gravide!!!!!!!??????

Siden førstemann kom 13 dager etter siste pp-pille, så må jeg virkelig si at jeg hååååper hun tar feil! :murvegg:

Da har jeg 6 arbeidsdager igjen før ferie, og de går jaggu sakte!

KJEDER MEG IHJEL!!!!"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Glemte jo si at jeg er glad i dere jeg også damer!

Tenk om vi alle hadde fått baby i magen og kunne fått til et treff i løpet av graviditeten??? Det hadde iallefall jeg digga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk styrtblødning hjemme i går og mistet begge to :(

Er allerede operert og ligger på sykehuset med vondt i hjerterota :(

Foxxy C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå neeei Foxxy. Fikk skikkelig vondt av deg nå. Dette er forferdelig trist! Vet nesten ikke hva jeg skal skrive, for ingenting kan gjøre det bedre nå.

Håper det går greit med deg og mannen utifra omstendighetene. Nå bør du vel få tettere oppfølging neste gang?

Nei, dette var trist kjære deg!

Gooode klemmer sendes fra meg og Ben<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, uff, foxxy :tristbla: Det er jo helt forferdelig :tristbla: Føler med deg her, fikk vondt i hjerterota selv.

Håper det går bedre med dere!

Gode klemmer herifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foxxy,

Å nei, det er det tristeste jeg har hørt på lenge. Føler med dere begge to. Husk at det beste er å hive seg på an igjen så snart som mulig. (Har jeg hørt) Imens må du ta det med ro. Tenker på deg

Jeg er og super glad for jeg har dere utrolig søte jentene her inne,

Hadde vært kult hvis vi kan treffes en gang.

Jeg er ferdig med EL og kjenner jo "tegn" alerede.. Ha ha.

Oppblåst mage, ser gravid ut. Stikker i nedre del av magen...

Bla bla bla.... Og alt det der. Sinnsykt deilig å ikke stresse for mye med dette styret, derfor er det helt fantasisk at de har utviklet El tester, så lipper sex livet å gå helt dukkeni all prøvingen :yvonne:

:tristbla: :tristbla: :tristbla:

Untill next time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Foxy, jeg vet ikke hva jeg skal si. Ord dtrekker ikke til. Jeg har vondt i hjertet og gråt en skvett. Tenker på dere. :klemmer:

Leste i svangeskapsboken min at mindre enn 1 av 1000 kvinner mister tre eller flere ganger. Jo flere ganger du har opplevd å miste, jo større prosent sjanse er det for at det går bra nestegang=) Det sto det i boken. Skrevet av doktor Gro Ny(...et eller annet). Neste gang går det superbra. Og resultatet er at barna/et dere får blir EKSTRA velkomne :yvonne: Heier på dere=)

Tidlig ul må jeg gi opp. Får tatt i uke ti i Bergen. Og det er "bare" tre uker til. Går helt fint. Fikk sutret meg til legetime og hcg-blodprøve i går. Tok en i går og skal ta en i morgen. Man forventer fordobling av hcg på to døgn. Om man har det er det like sikkert som å se knøttet på tidlig ul. Betyr at alt er i orden. Så jeg krysser alt jeg har for at blodprøven i morgen har doble verdier i forhold til i går :enig:

Australia, jeg har så god følelse for deg nå, jeg! Tipper på positiv test om noen uker. Ikke stress og slapp heeelt av.

Og trompetmama, jeg ble spådd en gang inne på barn i magen sine spåsider. Husker ikke av hvem. Men to stk. Og jeg kan LOVE deg at de spådommene bare var bull. Hehe. Så la den teite kjerringas utrolig dumme spådom gå inn ett øre og ut det andre :kjefte:

Alison, jeg lo og lo da jeg leste om tissserundene i vasken. Hahaha. :ler: Du er søt=) Jeg er som deg. Har alt for få svangerskapssymptomer. Kjenner en uggen følelse, særlig når jeg er sulten, men tror ikke dette kan kvalifiseres til å kalles svangerskapskvalme. Er ganske trøtt. Og ekstremt lat. Men det er vel like mye psyken som den reelle fysiske tilstanden;)

Bor hos foreldrene mine hele 1.trimester. Eller til uke ti. Sukk. Det anbefales ikke. Hadde jeg visst det, så... Argh. Jeg har litt kortere lunte, litt abdre lyster og mye mindre toleranse enn vanlig. Kjipt for alle parter, igrunn! :nei:

Følte puppene mine hadde vokst så mye, kjøpte meg nettopp en ny bh i 70D. Hahahha. Jeg ler meg i hel. Jeg svømmer i den. Virkelig. Jeg er IKKE 70D, enn hvor mye jeg måtte ønske det. Hehehe

Nå må jeg jobbe videre

LOVE

PS: Må bare få det ut. En av mine beste venninner i Bergen hadde termin 11.juli. 04.00 om morgene 13.juli begynte riene, men med 10-5 min mellomrom, altså ikke tilstrekkelig til å dra på sykehuset. Og riene tok aldri av! Så samme ettermiddag var hun helt kake. I går hadde hun FREMDELES IKKE FØDT! Og i dag, et døgn senere, venter jeg enda på melding om av gutten er ute. Hvor lang og hard fødsel er det mulig å ha? De MÅ jo ha satt henne i gang i går kveld? Ev tatt keisersnitt? Håper de sover alle tre nå og bare er for utkjørte til å tenke på sms.

Endret av mildri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damene mine!

Nå har jeg fryktelig vondt av deg Foxxy! Hvordan går det? har du kommet deg hjem igjen?

Dette må jo være det vondeste noen kan få oppleve siden det har vært så mye frem og tilbake! Nytt håp hver gang dere har blitt undersøkt... ! Jeg tenker på dere og føler med dere!

Kast deg på hesten igjen nåe du er klar , så kan vi følge og støtte hverandre... :klemmer:

Cybele, jeg har 75 D til vanlig jeg, og gruer meg faktisk litt til å bli større der igjen... he he ... Jeg er ellers normalvektig, så man kan igrunn si at jeg har nok pupper fra før!

Husker når jeg dro hjem fra sykehuset når sønnen min ble født. Hadde så digre pupper at du nesten ikke så fjeset mitt! Ha ha! Mannen var meget happy, men ble sliten av at jeg ikke engang kunne betale i butikken uten at mannen bak kassa snakket til brystet mitt istedet for fjeset:-)

Foxxy:

1000000000000 varme tanker til deg og mannen!

Klem fra en værsyk og ferielengtende desperat kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med foreldrene mine nå og trasser som en 16 åring. Begynte å grine i går fordi Ben tok deres parti (mens vi pratet etter å ja lagt oss). Han mente de synes det er morsomt å terge meg fordi jeg blir så sur. I tillegg snakker jeg ikke med en av bestissene mine nå fordi hun har fortalt 3 andre venninner at jeg er preggers. Det var jo fryktelig unødvendig! Og jeg er sååå barnslig at jeg ikke ville fortelle det til hun ene som nå vet det som straff for at hun ikke har fortalt meg om en stor ting som har skjedd i livet hennes. Så ja, jeg VET at jeg er driiitbarnslig, og vet jeg er vrang mot alt og alle, men klarer ikke helt å la vær. Mamma mente jeg burde sole mer av kroppen i går og jeg svarte at jeg ikke gadd å få hudkreft som hun sikkert kom til å få. Saklig nivå på meg nå kjenner jeg:/

Reiser hjem i morgen da, og det blir skjønt! Nesten så jeg skal spise hva jeg vil fordi mamma ikke kan fortelle meg ALT jeg allerede vet jeg ikke kan spise (skal ikke det altså!).

Har vært stuptrøtt i dag, så tenkte jeg skulle legge meg. Må jo prøve å sove litt mellom tisseslagene. Tisser vel i gjennomsnitt 4 ganger fra jeg legger meg til jeg står opp. GLEDER meg til neste uke med utedo!!!

Foxxy: tenker masse på deg!!!

Nattaklemmer vakringene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det forresten an å 'lukke' tråden slik at ikke alle andre kan lese?

Og cybele, prøv å trykk på tickeren min og lag derfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei damene,

Jeg har mellom 5-7 dager til IKM og er velgig spent (igjen) :fnise:

Dere damene som faktisk har greid det, hvordan stemte symptomene før dere visste at dere var gravide? Mer eller mindre plager i forhold til vanlig mens? Jeg føler jeg har enda mindre "plager" enn vanlig, men det stikker nederst i magen og det føles som om jeh strammer magemusklene hele tide, og magen er utrolig varm???? Ja har man ikke symptomer så lager man noen haha.... :enig:

Håper det går bra med deg Foxxy:) KLemmen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt sånn jeg hadde det, Australia. Hadde ømme bryster, litt stikking i magen, men ellers myyyye mindre tegn enn alle de gangene jeg ikke var gravid. Krysser fingrene for deg og sender masse babystøv nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Alison, vi har motsatt problem angående foreldre og mat. Min far (som jeg bor hos mest og som jeg er vokst opp hos) har fått det for seg at å følge mattilsynets råd for gravide er noe moderne dritt. Det beste jeg vet er nemlig røkelaks, roastbiff og blåmuggost. Han hadde kjøpt inn alt før jeg kom. Og han syns jeg er hysterisk og idiotisk som ikke drikker kaffe og kaster i meg blåost og rått pålegg. :nei::ler:

Ellers harjeg vært så urolig i natt. Jeg føler meg virkelig ikke gravid! Ikke kvalm noen tider på døgnet, ok energi, ikke oppblåst, ikke murringer. Tatt ca ti tester til sammen, senest forrige uke, og den var så positiv at teststreken ble dypt mørkerød. Så annet er vel ikke å gjøre enn å tenke at alt er ok. Har ømme brystvorter. Men på langt nær så ømme som første uka etter ikm.

Australia: Jeg var bombe sikker på at jeg ikke var gravid. Det som gjorde at jeg likevel tok en el-test 12 dpo var at brystvortene begynte å bli ømme. Det har jeg aldri opplevd rundt mens. Pleier å ha ømme brystvorter rundt el, og så går det over etter ca fire-fem dager. Men andre symptomer var det ikke. I ettertid ser jeg at jeg var stuptrøtt :søvn: i uke 3, altså siste uka før ikm. Det er masse av håp! :klemmer:

Nå er jeg på jobb. Skriver mere senere eller en dag veldig snart

LOVE

Mange tanker til Foxxy :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...