Diddles Skrevet 29. april 2011 #2761 Del Skrevet 29. april 2011 det høres ut for å ha vært en veldig fin fødsel og lille dokka deres er jo bare kjempesøt Skjønner godt dere er fornøyd med henne *betatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. april 2011 #2762 Del Skrevet 29. april 2011 Åååh Takk for at du delte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. april 2011 #2763 Del Skrevet 29. april 2011 Flott fødselshistorie, Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2011 #2764 Del Skrevet 29. april 2011 *tørker tårer* Deilig at det ikke var noe kjempedramatisk fødsel og masse frem-og-tilbake-mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2765 Del Skrevet 29. april 2011 Det hele var ganske udramatisk ja. Heldigvis Vekta viste i dag -8 kilo forresten. Nokså nøyaktig halvparten er jo S og morkaka som veide drøyt 500, men resten er jo en god begynnelse. Magen er så godt som borte, så det er endel igjen rundt hofter og lår. Skal nok få slite litt med det ja... men det har jo ingen hast! Noen av de andre nybakte mødrene på hotellet så fremdeles høygravide ut, så jeg er ganske fornøyd med at magen min er vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. april 2011 #2766 Del Skrevet 29. april 2011 Minus 8 kg allerede er jo kjempebra!! Skal se det renner av resten også, ammingen går greit forstår jeg? Gleder meg også til flat mage igjen, den er rimelig i veien nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2011 #2767 Del Skrevet 29. april 2011 For en fantastisk fødsel du har hatt Alt helt etter boka omtrent Jeg husker også at jeg ble kjempe overrasket når hun kom ut for jeg var ikke forberedt på at det skulle være siste pressrien Jeg var sikker på at jeg skulle holde på enda lengre Kjempe fin histore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2011 #2768 Del Skrevet 29. april 2011 Aaaaah Hørtes egentlig ut som en drømmefødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. april 2011 #2769 Del Skrevet 29. april 2011 Kjempefin fødselsbeskrivelse! Nå gruer jeg meg litt mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 30. april 2011 #2770 Del Skrevet 30. april 2011 Wow, for en fin fødselshistorie! Høres jo ut som om det gikk helt etter "boka"! Jeg må si det rasler litt i eggstokkene når jeg leser sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. april 2011 #2771 Del Skrevet 30. april 2011 Hørtes ut som en ganske bra fødsel, og det gikk jo fort! Bare svosj så var hun ute liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. april 2011 #2772 Del Skrevet 30. april 2011 For en fin historie!! Takk for at du delte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. april 2011 #2773 Del Skrevet 30. april 2011 og litt mer... Disse barselhormonene er merkelige... Høres ut som du fikk en fin fødselsopplevelse! Og S er jo bare helskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2011 Forfatter #2774 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Gleder meg litt til svigers drar... De er innom på pizza og for å si hadet nå. S er litt urolig, men jeg får ikke lov å ta henne, for det skal bestemor gjøre. Det gjør litt vondt i mammahjertet. Det skal bli godt å bli bare oss tre igjen. Vi har jo enda mye å lære. Det er helt sykt hvor mye mer sliten jeg blir av svigers enn mamma. Hun kom onsdag og dro i dag. Det var tøft å se henne dra. Endret 30. april 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. april 2011 #2775 Del Skrevet 30. april 2011 Husk det er du som er mamman ikke svigermoren din, be mannen din om å ta affære - sånn skal det ikke være. Selvom hun kanskje mener det godt, du skal ikke stå på sidelinjen og ha vondt i mamma ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2011 Forfatter #2776 Del Skrevet 30. april 2011 Hun mente det jo bare godt, og jeg skjønner jo at hun ville kose litt når de bare fikk noen korte stunder sammen.. Men men. De dro nå. Nå skal vi være bare tre! Og forhåpentligvis få litt tid til å være kjærester også innimellom, ikke trenge å organisere dagene mellom soving, mating, besøk osv. Det er nå det begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. april 2011 #2777 Del Skrevet 30. april 2011 Kos dere nå da, og nyt dagene sammen, både som foreldre og kjærester Er nok ikke så lett å være bestemor heller, å vite når grensen er nådd...De blir jo helt satt ut når de blir besteforeldre, skulle ikke trodd de hadde hatt småbarn selv Hun kjenner deg heller ikke på samme måten som mammaen din, som helt sikkert leser deg som en bok og tar signalene før du vet at de sendes ut - sånn er ihvertfall min mamma Forut for sin tid fine lørdagskvelden til dere alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. april 2011 #2778 Del Skrevet 30. april 2011 Så hyggelig å lese historien din Mazilla!! Moro å lese hva dom skjedde mellom sms-ene Kos dere masse nå som svigers er ute av huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. april 2011 #2779 Del Skrevet 30. april 2011 Det er nå det starter for fullt! -8kg allerede er jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #2780 Del Skrevet 1. mai 2011 For nøyaktig en uke siden satt vi i gangen på føden og venta. Nå sitter jeg her med verdens nydeligste en uke gamle lille frøken ved puppen.. Hun er ei lita frøken vi fortsatt holder på å bli kjent med, men som vi lærer å kjenne litt og litt bedre for hver dag som går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå