Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Merkelige greier.. du har jo vært uten p-piller en stund også...

Kanskje du tar en Icing? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo nesten 10 mnd siden jeg slutta på p-piller, så de er nok ute av systemet.. :Nikke:

Velger å ikke ha forhåpninger om å ha tatt en Icing ( :fnise: ), men av ren nysgjerrighet, når testa du positivt? Ganske sent, var det ikke? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel på dag noen å 50 av syklusen :ler:

Siste mens var 14. november og jeg testet positivt første gang 1. januar :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det i grunnen ikke skjedd noe mer.. Skal teste i morra tidlig, hvis jeg rekker å få kjøpt test før apoteket stenger... :sjenert: Skal på festival i morra og utdrikningslag på lørdag, så jeg bør i grunnen rekke apoteket.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å lure på hvor mye kroppen faktisk klarer å styre syklusen selv! :dåne: Han godeste reiste i ettermiddag, og nå har jeg fått tantebesøk! 41 dager etter første dag sist mens. Sært! Og jeg pleier alltid å få den om morgenen, men denne gangen var det altså nå i kveldinga. Utrolig rart! :hakeslepp:

Det som er bra nå er at det er 13 dager til jeg drar opp til han og blir i ei drøy uke. Hvis jeg får en normal syklus nå, vil det si at jeg har EL i løpet av tida vi har sammen. Sånn så det jo ikke akkurat ut til å bli på forhånd. Egentlig skulle jeg jo hatt TR-besøk både nå mens han var hjemme og mens jeg er der oppe. Kan kroppen virkelig være så "smart" at den ordner det så greit, eller er det bare tilfeldig?? :klø: Jeg har aldri hatt lenger sykluser enn 32 dager før.. Håper ikke jeg får flere sykluser på 40+! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Uten at jeg har noe som helst peiling på sånt, så er det jo utrolig hva kroppen og hjernen klarer å få til sammen! Vi får håpe det er kroppen din som samarbeider så dere får en reell sjans når du skal på besøk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vips så var vi prøvere! :hoppe:

Kort om meg:

-24 år, gift med han godeste siden august i fjor :bryllup:

-Student :opplyser:

-Hadde en impulsiv "jukse-PP" i april, ikke uventet uten resultat :sjenert:

-Klar for PP1 i mai :nigo:

-Skal prøve å slappe av med prøvinga. Oppretter dagbok mest for å ha oversikt over sykluser og sånt, men håper selvfølgelig Mazzilusken bestemmer seg for å henge seg på fortest mulig! :jepp:

Har ikke så mye mer å si nå, bortsett fra at jeg gleder meg til å sette i gang med litt resultatorientert :sengekos: ! :fnise:

Håper noen vil følge meg på veien! Nå er ihvertfall dagboka på plass! :)

:hakeslepp:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Henger meg på og følger med.. Så godt jeg kan, i min ufrivillige KG-pause..

Lei av data.. :sjenert:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Henger meg på og følger med.. Så godt jeg kan, i min ufrivillige KG-pause..

Lei av data.. :sjenert:

Neimen hei!! :vinke:

Du blir jo tobarnsmor når som helst du jo! :strix:

Litt kg-lei jeg og.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen hei!! :vinke:

Du blir jo tobarnsmor når som helst du jo! :strix:

Litt kg-lei jeg og.. :sjenert:

Jepp, any day now! ;)

Og gudene skal vite at jeg er klar. :roll:

Jeg surfer fortsatt på kg kun via mobil, og da er det mye styr å gå i en haug med dagbøker, så jeg er stort sett kun innom min egen. ;) Egotripp.. Hehe! Men jeg følte for å kikke innom deg igår da jeg ''måtte'' innom data'n for å betale noen regninger, og jaggu var det ikke store nyheter på programmet.. Og større skal de bli!! :nigo:

Benytter fritiden til å ligge med beina høyt for tiden. Er så svær og vannfylt i kroppen atte, så data blir det minst mulig av. Kun for å holde kontakt med opprettede kg-venner.. Men fjesboka er enklere via mobil. Har klart å lure til meg noen venner herfra dit også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...