Spatula Skrevet 28. juni 2010 #221 Del Skrevet 28. juni 2010 Merkelige greier.. du har jo vært uten p-piller en stund også... Kanskje du tar en Icing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja, det er jo nesten 10 mnd siden jeg slutta på p-piller, så de er nok ute av systemet.. Velger å ikke ha forhåpninger om å ha tatt en Icing ( ), men av ren nysgjerrighet, når testa du positivt? Ganske sent, var det ikke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juni 2010 #223 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg var vel på dag noen å 50 av syklusen Siste mens var 14. november og jeg testet positivt første gang 1. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 28. juni 2010 Det var såpass ja.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juni 2010 #225 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja, men som sagt - den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. juni 2010 #226 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juni 2010 #227 Del Skrevet 30. juni 2010 Fortsatt spennende her gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juli 2010 #228 Del Skrevet 1. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 1. juli 2010 #229 Del Skrevet 1. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 1. juli 2010 #230 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvordan går det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 1. juli 2010 Her har det i grunnen ikke skjedd noe mer.. Skal teste i morra tidlig, hvis jeg rekker å få kjøpt test før apoteket stenger... Skal på festival i morra og utdrikningslag på lørdag, så jeg bør i grunnen rekke apoteket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Dobbelpost.. Endret 1. juli 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 4. juli 2010 Nå begynner jeg virkelig å lure på hvor mye kroppen faktisk klarer å styre syklusen selv! :dåne: Han godeste reiste i ettermiddag, og nå har jeg fått tantebesøk! 41 dager etter første dag sist mens. Sært! Og jeg pleier alltid å få den om morgenen, men denne gangen var det altså nå i kveldinga. Utrolig rart! Det som er bra nå er at det er 13 dager til jeg drar opp til han og blir i ei drøy uke. Hvis jeg får en normal syklus nå, vil det si at jeg har EL i løpet av tida vi har sammen. Sånn så det jo ikke akkurat ut til å bli på forhånd. Egentlig skulle jeg jo hatt TR-besøk både nå mens han var hjemme og mens jeg er der oppe. Kan kroppen virkelig være så "smart" at den ordner det så greit, eller er det bare tilfeldig?? :klø: Jeg har aldri hatt lenger sykluser enn 32 dager før.. Håper ikke jeg får flere sykluser på 40+! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #234 Del Skrevet 5. juli 2010 Uten at jeg har noe som helst peiling på sånt, så er det jo utrolig hva kroppen og hjernen klarer å få til sammen! Vi får håpe det er kroppen din som samarbeider så dere får en reell sjans når du skal på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 #235 Del Skrevet 5. juli 2010 Håper at EL kommer når du og mannen er med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. juli 2010 #236 Del Skrevet 7. juli 2010 Så kjekt om kroppen fikser det sånn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. juli 2010 #237 Del Skrevet 8. juli 2010 krysser fingrene for EL når dere møtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2010 #238 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Og vips så var vi prøvere! Kort om meg: -24 år, gift med han godeste siden august i fjor -Student -Hadde en impulsiv "jukse-PP" i april, ikke uventet uten resultat -Klar for PP1 i mai -Skal prøve å slappe av med prøvinga. Oppretter dagbok mest for å ha oversikt over sykluser og sånt, men håper selvfølgelig Mazzilusken bestemmer seg for å henge seg på fortest mulig! Har ikke så mye mer å si nå, bortsett fra at jeg gleder meg til å sette i gang med litt resultatorientert ! Håper noen vil følge meg på veien! Nå er ihvertfall dagboka på plass! :strix: :strix: Henger meg på og følger med.. Så godt jeg kan, i min ufrivillige KG-pause.. Lei av data.. Endret 8. juli 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 8. juli 2010 :strix: :strix: Henger meg på og følger med.. Så godt jeg kan, i min ufrivillige KG-pause.. Lei av data.. Neimen hei!! Du blir jo tobarnsmor når som helst du jo! Litt kg-lei jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. juli 2010 #240 Del Skrevet 9. juli 2010 Neimen hei!! Du blir jo tobarnsmor når som helst du jo! Litt kg-lei jeg og.. Jepp, any day now! Og gudene skal vite at jeg er klar. Jeg surfer fortsatt på kg kun via mobil, og da er det mye styr å gå i en haug med dagbøker, så jeg er stort sett kun innom min egen. Egotripp.. Hehe! Men jeg følte for å kikke innom deg igår da jeg ''måtte'' innom data'n for å betale noen regninger, og jaggu var det ikke store nyheter på programmet.. Og større skal de bli!! Benytter fritiden til å ligge med beina høyt for tiden. Er så svær og vannfylt i kroppen atte, så data blir det minst mulig av. Kun for å holde kontakt med opprettede kg-venner.. Men fjesboka er enklere via mobil. Har klart å lure til meg noen venner herfra dit også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå