Mazilla Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2821 Del Skrevet 6. mai 2011 De sa navla skulle falle av etter mellom 4 og 14 dager. Husker ikke helt når den falt av, tror det var på dag 6 ellerno. Godt å bli kvitt den! Får sove endel om nettene, men det er litt slitsomt når hun bruker halvannen time på nattmaten.. Vi har heldigvis bare et måltid i firetida, ikke flere økter. Jeg våkner veldig lett, men sover desidert best når hun ligger i vogga ved siden av senga. Har ammemadrass så hun kan ligge mellom oss, men blir dårligere søvn av det. Jeg prøvde skjold på sykehuset, men da nekta S å suge, så det måtte vi bare droppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2011 #2822 Del Skrevet 6. mai 2011 Så mye gode nyheter det var her inne! Håper dere får en kjempefin helg i den lille familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2011 #2823 Del Skrevet 6. mai 2011 Syns jeg ser den 12 kg tunge babyen.. Ha en flott helg Mazzimor!! (Ikke at det er så enorm forskjell på hverdag og helg antagelig, men allikevel!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2824 Del Skrevet 6. mai 2011 Helg, hva er det? Nå sitter jeg med S i bæresjal på magen. Hun sovna omtrent før hun var rigga på plass, så det var en suksess. Nå gjenstår bare for meg å lære å putte henne oppi på egenhånd, for hvis jeg trenger hjelp er vi jo like langt hvis hensikten var at jeg skulle ha frie hender alene hjemme på formiddagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. mai 2011 #2825 Del Skrevet 6. mai 2011 Er det lett å knyte på seg det bæresjalet? er på jakt etter noe bæregreier ... bare så mye å velge mellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. mai 2011 #2826 Del Skrevet 6. mai 2011 Sånn bæresjal synes jeg ser så smart ut! Men det forutsetter jo selvsagt at man greier å administrere den på egenhånd Spent på å høre dine erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. mai 2011 #2827 Del Skrevet 6. mai 2011 Koselig å lese om dagene dine. Så spennende det må være å bli kjent med det lille knøttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #2828 Del Skrevet 7. mai 2011 Iskaffe på utekafé, S sover i vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. mai 2011 #2829 Del Skrevet 7. mai 2011 hørtes herlig ut!! Nyt lørdagen søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. mai 2011 #2830 Del Skrevet 7. mai 2011 Hørtes koselig ut! Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #2831 Del Skrevet 7. mai 2011 Nå har vi kost oss både lenge og vel! Var ute fra halv elleve til rett før fire. Gikk innom jobben til han godeste for å amme og skifte i stedet for å gå hjem i formiddag. Første amming "ute". Det gikk finfint. Har omsider lært meg å amme i klassisk vuggestilling og uten puter. Det var utrolig deilig å være ute så lenge! Kan det forresten påvirke nattesøvnen at hun har sovet så lenge i vogna i dag, eller har det ingenting å si når de er så små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. mai 2011 #2832 Del Skrevet 7. mai 2011 Tror ikke det har noe å si når de er så små, søs lar ihvertfal sin bebis få sove så mye han vil når han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. mai 2011 #2833 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 8. mai 2011 #2834 Del Skrevet 8. mai 2011 Hørtes herlig ut med iskaffe i går! God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. mai 2011 #2835 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvordan gikk natten? Min erfaring er at dagsøvnen ikke har noen innvirkning på nattesøvnen, men der kan sikkert babyer være forskjellige...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2836 Del Skrevet 8. mai 2011 Natta gikk heldigvis fint. Hun spiste rundt midnatt og så 04.30-05.30 og 08-nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2837 Del Skrevet 8. mai 2011 Ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå