hegejenta30 Skrevet 28. mars 2011 #2161 Del Skrevet 28. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mars 2011 #2162 Del Skrevet 28. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. mars 2011 #2163 Del Skrevet 28. mars 2011 Det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2164 Del Skrevet 28. mars 2011 Nå har vi fulgt et av rådene fra jordmora: Massasje. Deilig! Jeg har ligget på magen for første gang på månedsvis, med god hjelp av dyner og puter.. Følte meg som en hval da jeg skulle legge meg ned og komme meg opp igjen, men det var verd det. Jordmora snakka om at det kunne være en muskel som lå i klem e.l., og ganske riktig: Han godeste kunne kjenne akkurat hvor vondtene begynte og slutta! Best av alt: Siden jeg følte at det hjalp vil han gjøre det igjen i morgen! Forresten litt rart å få massasje uten at det førte til noe mer, men sånn er livet for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. mars 2011 #2165 Del Skrevet 28. mars 2011 Høres bra ut! Håper du får litt mindre vondt i ryggen i dagene som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. mars 2011 #2166 Del Skrevet 28. mars 2011 Så bra! Flinke mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. mars 2011 #2167 Del Skrevet 28. mars 2011 Så bra at du fikk massasje! :happy: Men det kan da vel bli noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2168 Del Skrevet 28. mars 2011 Men det kan da vel bli noe mer? Ja, det kan jo i teorien det, men hodet mitt er ikke helt enig for tida.. Nå har jeg vondt i ryggen igjen, så nå er det uaktuelt uansett. Ikke bare-bare dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. mars 2011 #2169 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg kan trøste deg med at det vil bli bedre både på den ene og den andre fronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. mars 2011 #2170 Del Skrevet 28. mars 2011 Godt at alt står bra til! Så dette var siste jordmortimen?? Blir rimelig sjokkert om mi jordmor sparker meg i rompa med knærne men hun er ikke svensk da... Når har du muntlig eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #2171 Del Skrevet 28. mars 2011 Dette var den siste jordmortimen ja. Hun var helt fullbooka de neste ukene, så om to uker skal jeg til fastlegen. Jeg ble også temmelig overraska av de plutselige rumpesparkene! Hun er egentlig ei ganske myndig og seriøs dame, så det var rimelig uventa! Muntlig eksamen er til torsdag. Uææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2011 #2172 Del Skrevet 28. mars 2011 Svenskene er snodig, det er det jeg har sagt hele tiden Nå er det ikke lenge til den lille kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mars 2011 #2173 Del Skrevet 28. mars 2011 For en festlig jordmor du har Må ærlig innrømme jeg synes det er litt skummelt at minien din skal ut snart - for det betyr at jeg ikke har altfor lenge igjen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. mars 2011 #2174 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det veldig bra på eksamenen din Du kan dine saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 29. mars 2011 #2175 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det veldig bra på eksamenen din Signeres! Det er du, og du alene som har jobbet med det stoffet så det kan du godt! (Var iallfall det jeg sa til meg selv da jeg skulle forsvare oppgaven min) Går nok aldeles utmerket på torsdag! Du har jo en hel heiagjeng her på KG som kommer til å tenke på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2011 #2176 Del Skrevet 29. mars 2011 Dette var den siste jordmortimen ja. Hun var helt fullbooka de neste ukene, så om to uker skal jeg til fastlegen. Jeg ble også temmelig overraska av de plutselige rumpesparkene! Hun er egentlig ei ganske myndig og seriøs dame, så det var rimelig uventa! Muntlig eksamen er til torsdag. Uææ! Du kommer nok til å gjøre det kjempebra på torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #2177 Del Skrevet 29. mars 2011 Svenskene er snodig, det er det jeg har sagt hele tiden Nå er det ikke lenge til den lille kommer Jordmora var ihvertfall noe for seg selv! For en festlig jordmor du har Må ærlig innrømme jeg synes det er litt skummelt at minien din skal ut snart - for det betyr at jeg ikke har altfor lenge igjen selv Jeg synes det er like skummelt hver gang jeg ser tickeren din jeg, for jeg vet jo at jeg ligger foran deg i løypa, og du har jo kommet skikkelig langt ut i graviditeten nå! Jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det veldig bra på eksamenen din Du kan dine saker Godt noen har troa! Håper du har rett! Signeres! Det er du, og du alene som har jobbet med det stoffet så det kan du godt! (Var iallfall det jeg sa til meg selv da jeg skulle forsvare oppgaven min) Går nok aldeles utmerket på torsdag! Du har jo en hel heiagjeng her på KG som kommer til å tenke på deg! Nåh, takk for det! Jeg klarte meg uten paracet i natt, og i dag er formen bedre enn på lenge. Håper det var en nerve som lå i klem e.l., og at smertehelvetet nå er historie. Trenger litt pause for å samle krefter til det virkelige smertehelvetet om noen uker! 37 uker i dag forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. mars 2011 #2178 Del Skrevet 29. mars 2011 37 uker Med andre ord er mini i magen din faktisk helt ferdig ruget frem og kan komme ut når det måtte passe henne Herlig å tenke på at du snart har henne i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 29. mars 2011 #2179 Del Skrevet 29. mars 2011 Oi 37 uker og ferdig ruget Mazzilusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. mars 2011 #2180 Del Skrevet 29. mars 2011 Magebilde vil vi ha så blir vi så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå