Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har vi fulgt et av rådene fra jordmora: Massasje. Deilig! :) Jeg har ligget på magen for første gang på månedsvis, med god hjelp av dyner og puter.. Følte meg som en hval da jeg skulle legge meg ned og komme meg opp igjen, men det var verd det. Jordmora snakka om at det kunne være en muskel som lå i klem e.l., og ganske riktig: Han godeste kunne kjenne akkurat hvor vondtene begynte og slutta! Best av alt: Siden jeg følte at det hjalp vil han gjøre det igjen i morgen! :nigo:

Forresten litt rart å få massasje uten at det førte til noe mer, men sånn er livet for tida.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kan da vel bli noe mer? :lur:

Ja, det kan jo i teorien det, men hodet mitt er ikke helt enig for tida.. :sjenert:

Nå har jeg vondt i ryggen igjen, så nå er det uaktuelt uansett. Ikke bare-bare dette her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at alt står bra til!

Så dette var siste jordmortimen?? :)

Blir rimelig sjokkert om mi jordmor sparker meg i rompa med knærne :fnise: men hun er ikke svensk da... :fnise:

Når har du muntlig eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var den siste jordmortimen ja. Hun var helt fullbooka de neste ukene, så om to uker skal jeg til fastlegen. Jeg ble også temmelig overraska av de plutselige rumpesparkene! Hun er egentlig ei ganske myndig og seriøs dame, så det var rimelig uventa! :ler:

Muntlig eksamen er til torsdag. Uææ! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene er snodig, det er det jeg har sagt hele tiden :ler:

Nå er det ikke lenge til den lille kommer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en festlig jordmor du har :hoho:

Må ærlig innrømme jeg synes det er litt skummelt at minien din skal ut snart - for det betyr at jeg ikke har altfor lenge igjen selv :haar::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det veldig bra på eksamenen din :) Du kan dine saker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det veldig bra på eksamenen din :)

Signeres!

Det er du, og du alene som har jobbet med det stoffet så det kan du godt! (Var iallfall det jeg sa til meg selv da jeg skulle forsvare oppgaven min)

Går nok aldeles utmerket på torsdag! Du har jo en hel heiagjeng her på KG :duskedame: som kommer til å tenke på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var den siste jordmortimen ja. Hun var helt fullbooka de neste ukene, så om to uker skal jeg til fastlegen. Jeg ble også temmelig overraska av de plutselige rumpesparkene! Hun er egentlig ei ganske myndig og seriøs dame, så det var rimelig uventa! :ler:

Muntlig eksamen er til torsdag. Uææ! :bond:

:hoho:

Du kommer nok til å gjøre det kjempebra på torsdag!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svenskene er snodig, det er det jeg har sagt hele tiden :ler:

Nå er det ikke lenge til den lille kommer :rodmer:

Jordmora var ihvertfall noe for seg selv! :ler:

For en festlig jordmor du har :hoho:

Må ærlig innrømme jeg synes det er litt skummelt at minien din skal ut snart - for det betyr at jeg ikke har altfor lenge igjen selv :haar::fnise:

Jeg synes det er like skummelt hver gang jeg ser tickeren din jeg, for jeg vet jo at jeg ligger foran deg i løypa, og du har jo kommet skikkelig langt ut i graviditeten nå! :sjenert:

Jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det veldig bra på eksamenen din :) Du kan dine saker :klemmer:

Godt noen har troa! Håper du har rett! :klemmer:

Signeres!

Det er du, og du alene som har jobbet med det stoffet så det kan du godt! (Var iallfall det jeg sa til meg selv da jeg skulle forsvare oppgaven min)

Går nok aldeles utmerket på torsdag! Du har jo en hel heiagjeng her på KG :duskedame: som kommer til å tenke på deg!

Nåh, takk for det! :)

Jeg klarte meg uten paracet i natt, og i dag er formen bedre enn på lenge. Håper det var en nerve som lå i klem e.l., og at smertehelvetet nå er historie. Trenger litt pause for å samle krefter til det virkelige smertehelvetet om noen uker! :nigo:

37 uker i dag forresten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: 37 uker :hoppendeglad:

Med andre ord er mini i magen din faktisk helt ferdig ruget frem og kan komme ut når det måtte passe henne :daane: Herlig å tenke på at du snart har henne i armene dine :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...